بهترین نقاط آسیا برای موج سواری

آسیا سرزمینی وسیع با شهرهای حیرت‌انگیز، بازارهای شلوغ، فرهنگ‌های باستانی و سواحل زیبا و رویایی است. دنیایی که قدیم و جدید با هم دیدار می‌کند، جایی که فرهنگ‌ها با هم برخورد می‌کنند و معابد با آسمان خراش‌ها ملاقات می‌کنند. از گرمای زیاد و چراغ‌های روشن شهرهای پایتخت شلوغ گرفته تا نمای قایق‌های ماهی‌گیری در یک ساحل ماسه سفید، آسیا مطمئنا پر از تناقص است. اما برای آن‌هایی که به دنبال شکار بهترین‌ها هستند چه چیزهایی وجود دارد؟ ما در اینجا بهترین نقاط برای موج‌سواری در آسیا را معرفی می‌کنیم تا در سفر بعدی تجارب ماجرایی به دست بیاورید.

 

بالی، ساحل کوتا

در حالی که گشت و گذار در جنوب شرقی آسیا ممکن است با ساحل طلایی استرالیا یا اواهو در قابل مقایسه نباشد، اما مطمئنا به عنوان پرچم‌دار حرفی برای گفتن خواهد داشت. در سفر با تور بالی، ساحل کوتا یکی از محبوب‌ترین نقاط موج‌سواری در بالی است و امواج آن برخی از بهترین فرصت‌های اقامت و تفریح را در اختیار شما قرار می‌دهند.این مکان یکی از بهترین مقاصد دنیا برای تفریحات آبی است. کوتا کانون پرجنب و جوش گردشگری در بالی است، بنابراین اگر جایی خلوت‌تر می‌خواهید به سمت دو سر انتهایی ساحل بروید. به علاوه در این ساحل موسسات آموزش موج‌سواری به وفور دیده می‌شود به همین دلایل برای انجام این ورزش هیجانی انتخابی برجسته است.

 

 

تایلند، پوکت، ساحل Pansea

اگر در طول اقامت خود در تور تایلند به دنبال هیجان بیشتری هستید، چرا به ساحل مخفی Pansea نروید که در فاصله کوتاهی از جزایر سورین واقع شده است. این مکان کوچک یکی از بهترین نقاط برای موج‌سواری در تایلند است. آن را دست کم نگیرید چون با موج‌هایش غافلگیر خواهید شد.

 

بخوانید: بهترین سواحل خاورمیانه برای تعطیلاتی رویایی

 

 

ویتنام، نها ترانگ، ساحل بای دای

این ساحل بهترین جا برای تفریح و تجربه موج‌ سواری در تور ویتنام است. بنابراین اگر به دنبال مقصدی شیک با جمعیتی جوان هستید باید به این ساحل بروید. جدا از تفریح و خوشگذرانی در این ساحل می‌توانید تجربه شگفت‌انگیزی از موج سواری را هم کسب نمایید. در اینجا شما می‌توانید تعدادی مدرسه موج سواری پیدا کنید که با هزینه باورنکردی 1 دلار برای هر ساعت به شما خدمات می‌دهند. به علاوه مبتدیان می‌توانند در کلاس خصوصی آموزشی با ساعتی 25 دلار موج سواری یاد بگیرند. حتی اگر به دنبال جایی آرام برای آموزش تمرین هستید نگران نباشید، این ساحل به قدری طولانی هست که بتوانید جایی آرام برای خودتان پیدا کنید.

 

 

کامبوج، Sihanoukville، Koh Russey

کامبوج برخلاف تایلند و ویتنام به خاطر سواحلش معروف نشده است، بلکه بیشتر به خاطر شهرهای شلوغ، معابد باستانی و گذشته غم‌انگیزش شناخته می‌شود. اما اگر به دنبال قطعه گمشده‌ای از بهشت هستید به کوه روسی بروید، که در آن منظره‌های گرمسیری از شما استقبال می‌کنند و ماسه‌های سفید نرم پا را نوازش می‌دهند. اگر تنها به فاصله 10 دقیقه با قایق از ساحل بروید یکی از بهترین جاها برای موج سواری را پیدا می‌کنید. برای بهترین موج سواری در کامبوج، در فصول بارانی بین ژوئن و اکتبر سفر کنید تا بهترین امواج از جریانات موسمی را به دست آورید. زمان‌هایی که موج سواری نمی‌کنید را به شناختن مردم محلی و حمام و اسپا بگذرانید.

 

بخوانید: ارزان‌ترین سواحل دنیا برای یک سفر خانوادگی

 

 

مالدیو، شمال ماله آتول، کوداهورا

کودا هورا یکی از چندین جزیره واقع در مجمع‌الجزایری مالدیو است. برای عاشقان موج سواری، ساحل مالدیو رویای بهشت را تداعی می‌کند و یکی از زیباترین سواحل دنیا به حساب می‌آید. تعداد کمی نقطه روی زمین وجود دارد که به آن‌ها می‌تواند کلمه بهشت را اطلاق کرد، اما بی‌شک کودا هورا یکی از آن‌هاست. موج شکن اینجا کیفیتی فرای این دنیا دارد. با وجود صخره‌های مرجانی و موج‌های طولانی بی‌شک موج‌سواری در اینجا چالشی بزرگ خواهد بود. در حد وسط جزر و مد شما موج‌های فوق‌العاده‌ای خواهید داشت که بعضی از آن‌ها تا 500 متر هم می‌رسند.

 

 

سریلانکا، گاله، ساحل آناواتونا

در سفر با تور سریلانکا، ساحل آناواتونا یکی از مقاصد برجسته خانوادگی است که دارای جو پرجنب و جوش و موقعیت‌های تفریحی است. وجود کلبه‌های فروش غذا و ویلای لوکس اقامتی به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد. امواج اینجا برای سطح مبتدی فوق‌العاده بوده و به راحتی می‌توان در یکی از مدرسه‌های موج سواری شرکت کرد. به علاوه کایت سورفینگ، غواصی و اسنورکلینگ از دیگر فعالیت‌های محبوب این ساحل برشمرده می‌شوند. موج‌های ساحلی همیشه چیزی که به نظر می‌آیند نیستند اما محلی‌ها آن‌ها را می‌شناسند. بنابراین برای انتخاب بهترین قسمت از آن‌ها راهنمایی بگیرید.

 

بخوانید: عاشقانه‌ترین سواحل آسیا برای جشن عروسی رمانتیک

 

 

تایلند، پوکت، ساحل بانگ تائو

ساحل بانگ تائو که یکی از مطلوب‌ترین مکان‌های موج‌ سواری در تایلند است و به عنوان یکی از مقاصد لاکچری در آسیا شناخته می‌شود. این ساحل تنها چند کیلومتر با هتل‌های تفریحی لوکس و اقامتگاه‌های پنج ستاره، فاصله داشته و دارای جهت باد مناسبی است. در اینجا شما می‌توانید از مناظر گرمسیری لذت ببرید، به استراحت بپردازید و با جزر و مد با تخته‌تان به دل موج‌ها بزنید.

 

مطالب مرتبط