خطوط هوایی برتر دنیا با بهترین غذاها

در گذشته غذاهای هواپیماها مثل امروز باکیفیت نبوده است، اما امروزه برخی از بهترین گزینه‌ها را ارائه می‌دهند. وقتی در ارتفاع 35 هزار پایی از سطح زمین هستید، غذاهای ترش و شیرین و مزه دهنده‌هایی مثل نمک و ادویه بسیار مهم می‌شوند و می‌توانند بر حال شما تاثیر مستقیم بگذارند. این در حالیست که هواپیمایی‌های برتر با در نظر گرفتن بهترین سرویس غذایی کیفیت‌شان را تا حد ستاره میشلین بالا بردند. ما در اینجا ایرلاین‌های برجسته دنیا که بهترین غذاها را سرو می‌کنند معرفی می‌کنیم.

 

سوئیس اینترنشنال

در این ایرلاین غذاهای میکس خانگی در کنار چیزکیک و خامه سرو می‌شوند که بسیار لذیذ هستند. افرادی که از خوردن غذاهای خانگی زیبا با چیدمانی لوکس لذت می‌برند منوی این هواپیمایی به شدت وسوسه‌انگیز است. این فهرست از غذاهای معتبر منطقه آلپ سوئیس الهام گرفته و مجموعه‌ای از غذاهای گوشتی خوشمزه، پنیرهای سوئیسی، شکلات‌های فانتزی و نوشیدنی‌های محلی تشکیل شده است. برای افرادی که به جزئیات دقت می‌کنند  سوئیس اینترنشنال ناامیدکننده نخواهد بود.

 

بخوانید: بهترین شهرهای دنیا برای سفر با کودکان

 

 

Thai Airways

تایلند کشوری با طعم‌ها و مزه‌های فراوان است و تای ایرویز نیز در دنباله این ویژگی منویی ارائه می‌دهد که از آن به عنوان تجربه طعم Royal First یاد می‌کند و نسبت به آن خیلی هم می‌بالد. این غذاها شامل انواعی از گزینه‌های دلپذیر و محبوب است و به نودل، پد تایلندی، سلاد و املت تخم مرغ محدود نمی‌شود. این غذاها با بهترین محصولات فصلی درست می‌شود و در اصل ترفندی برای این هستند که حواس شما را نسبت به پرواز پرت کنند تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

 

 

سنگاپور ایرلاینز

برخلاف اکثر خطوط هوایی دنیا چه کم هزینه و چه فانتزی و لاکچری، سنگاپور این حق انتخاب را مسافران خود می‌دهد تا قبل از پرواز غذای مورد علاقه‌شان را سفارش دهند. آن‌ها با منویی که  "کتاب آشپزی" می‌نامندش قبل از پرواز غذای محبوب مهمانان را سفارش می‌گیرند. در حقیقت این منو از بیش از 50 گزینه غذایی تشکیل شده که مرتبا در حال تغییر و به روزآوری است. در این منو انواع متعادلی از غذاهای غربی، آسیایی و قومی محلی گنجانده شده است. بنابراین دست شما در انتخاب کاملا باز است.

 

بخوانید: بهترین سفرهای دخترانه به جنوب شرق آسیا

 

 

کانتاس

کانتاس شرکت هوایی حامل پرچم استرالیاست، که به عنوان خط هوایی استرالیا فعالیت می‌کند. در حالی که واقعا بین غذاهای استرالیایی گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود ندارد اما این خط هوایی بسیاری از گزینه‌های اصلی و کلاسیک استرالیایی را ارائه می‌دهد. مثلا استیک‌های فوق‌العاده این هواپیمایی به کل از یاد شما می‌برد که در هوا هستید. این غذاها توسط سرآشپز برجسته استرالیایی نیل پری تهیه و طراحی شده‌اند.

 

بخوانید: رمانتیک‌ترین سفر‌های آسیایی برای ماه عسل

 

 

Air France

مردم فرانسه در مد، زیبایی، و همچنین غذا و نوشیدنی همیشه حرفی برای گفتن در رده‌های برتر داشته‌اند. این کشور با داشتن کورس‌های غذایی فوق‌العاده، انواع پنیرها، نوشیدنی‌ها و شیرینی‌ها در دنیا شناخته شده هستند و خط هوایی فرانسه اگر تنها نیمی از این اعتبار را در سرویس خود به کار برده باشد، حتما حرفی برای گفتن در بین بهترین‌ها دارد. منوی این سرویس به همراه مجموعه‌ای از پنیرهای سبک، غذاهای گوشتی، شیرینی‌های خوشمزه و شکلات‌ها، هیچ کمبودی در مورد میان وعده‌های وسوسه‌انگیز باقی نگذاشته‌اند. اگر با این شرکت به فرانسه سفر می‌کنید وعده‌های غذایی آن‌ها بازتابی از غذاهای بی‌نظیر فرانسوی است.

 

بخوانید: بهترین نقاط آسیا برای سفر در سال 2020

 

 

ایر نیوزلند

با داشتن جوایز متعدد برای خدمات، غذا و نوشیدنی، ایر نیوزیلند به سختی در طول فعالیت خود در آسمان مرتکب اشتباه شده است. منوی آن‌ها توسط یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین سرآشپزهای نیوزلند، پیتر گوردون تهیه شده که غذاهای پروازی غنی از پروتئین مثل گوشت گاو پخته شده با سرکه همراه با پنیر آبی و لوبیا سبز را در آن جای داده است. به عنوان یک شرکت هواپیمایی (و در واقع به عنوان یک کشور)، نیوزلند به نوشیدنی‌های خود افتخار می‌کند. بنابراین اگر با آن‌ها به اقیانوس آرام پرواز کنید، خدمه کابین دوست داشتنی با خوشحالی سینی‌هایی حاوی برخی از بهترین برندهای کشورها برایتان سرو می‌کنند.

 

 

ترکیش ایرلایز

شاید دیدن خط هوایی ترکیه در این فهرست کمی تعجب‌آور باشد، اما با توجه به این که آن‌ها توانسته‌اند در سال‌های اخیر بر خطوط هوایی خاورمیانه مسلط شوند، هیچ جای تعجب نیست که آن‌ها را در رده‌های برتر دنیا ببینیم. با بیش از 300 مسیر و پرواز به مقاصد پراکنده در اروپا، آسیا، آفریقا و آمریکای جنوبی، ممکن است کمی زودتر از آنچه فکرش را بکنید یک صندلی در خطوط هوایی ترکیه به مقاصد مختلف دنیا گیرتان بیاید. نظرات در مورد غذاهای این ایرلایز خوب هستند و بیشتر مردم آن‌ها را دوست داشته‌اند به ویژه که کوفته در بین آن‌ها محبوب‌ترین محسوب می‌شود.

 

بخوانید: سفری رمانتیک به زیباترین کشورهای دنیا

 

مطالب مرتبط