سفر با کودکان نوپا در جنوب شرق آسیا

آسیای جنوب شرقی به رغم تراکم بالای گردشگران از سراسر دنیا و شلوغی‌های زیاد برای خانواده‌های دارای فرزند خردسال مقاصد بی‌نظیری پیشکش می‌کند. مکان‌های زیبای طبیعی فراوانی مثل تور بالی تا سنگاپور، بانکوک، تور ویتنام و هزاران جای دیگر به شما انتخاب‌های خوبی می‌دهند. شما می‌توانید در این جاها همراه کودکان به شن‌بازی، شنا و قایق‌سواری مشغول شوید، زیر درختان کمپ کنید و اصلا متوجه گذر زمان نشوید. برای خانواده‌های دارای فرزند کم سن و سال همیشه انتخاب مقصد چالش برانگیز است. برای ایده‌های جذاب سفر این مقاله ما راهنمای شما خواهد بود.

 

بالی، اوبود

بالی از مقاصد عالی برای خانواده‌های دارای فرزند کوچک است و هتل‌های مناسب سفر با کودکان در بالی کم نیستند. شکی نیست که کودکان عاشق یکی از سواحل جیمباران، سانور و نوسا دوا می‌شوند. اما وقتی پای سفر خانوادگی آن هم با بچه‌ها در میان باشد، الویت‌ها تغییر خواهد کرد و اگر یک مقصد فرهنگی در جنوب شرقی آسیا وجود داشته باشد که واقعا با لذتبخش باشد آن اوبود است. در اینجا می‌توانید از نمایش رقص و تئاتر بالیایی لذت ببرید و از غذاهای خوشمزه نوش جان کنید. به علاوه این قسمت از جزیره آب و هوای خنک‌تری دارد که تحمل آن برای بچه‌ها راحت‌تر است. به علاوه اکثر هتل‌های میان رده و لوکس دارای استخر و وسایل بازی کودکان هستند که باعث می‌شود بچه‌ها نیز به اندازه شما از سفرشان لذت ببرند.

 

بخوانید: لوکس‌ترین هتل‌های خانوادگی در آسیا

 

 

سنگاپور

سنگاپور از کشورهای مدرن و پیشرو در آسیا است که به خاطر موقعیت قرارگیری‌اش در قسمت جنوب شرقی و هم ردیف با کشورهای گرمسیری محبوب، از توجهی دوچندان برخوردار شده است و یکی از لوکس‌ترین مقاصد آسیا برای سفر است. سنگاپور با نواحی سنتی و بکر، جنگل‌ها و سواحل گرمسیری طیف وسیعی از فعالیت‌های خانوادگی را در اختیار شما قرار می‌دهد. پایتخت این کشور نیز با وجود پارک‌های مدرن زیبا، تفریحات امروزی، نورپردازی‌های زیبا و هتل‌های آنچنانی موقعیت متعددی به خانواده‌های تکنولوژی دوست ارائه می‌دهد. بچه‌ها می‌توانند در رستوران‌هایی با منوی کودک غذا بخورند و در پارک‌های آبی و تم پار‌ک‌های مختلف تفریح کنند. سافاری شبانه و مرکز علوم می‌تواند از جمله این جاذبه‌ها باشد.

 

 

مالزی، پنانگ

در سفر با تور مالزی میتوایند از پنانگ باز دید کنید. پنانگ جایی شبیه به سنگاپور است، اما کمی کوچک‌تر و قدیمی‌تر. پنانگ جایی است که می‌توانید در صلح و آرامش در آن اقامت داشته باشید و در کنار مردم محلی زندگی کنید و با فرهنگ و آداب و رسوم منطقه آشنا شوید. به علاوه در پنانگ غذاها به شدت متنوع و ارزان هستند بنابراین می‌توانید با کاوش در طعم‌های مختلف سرگرم شوید.

 

بخوانید: بهترین هتل‌های دنیا برای کودکان

 

 

تایلند، رایلی

رایلی از مقصد زیبا و مشهور گرمسیری در تور تایلند، یکی از نقاط مناسب برای کودکان است. بچه‌ها عاشق سواحل درخشان و ماسه سفید رایلی می‌شوند و خودشان را غرق در بازی می‌کنند و میتوانند غذاهای تایلندی مخصوص کودکان را نوش جان کنند. از همه مهم‌تر این که در رایلی هیچ ماشینی وجود ندارد و رفت و آمد تنها با قایق مقدور است. به همین دلیل کودکان می‌توانند آزادانه هر طرف که خواستند بدوند بدون آن که بخواهید محدودشان کنید.

 

 

تایلند، کوه فنگان

این جزیره فوق‌العاده تایلندی که در فاصله کمی از کوه سامویی واقع شده به اندازه همسایه خود دیدنی و بهشتی است. Haad Rin را برای تجمع اصلی ساز و آواز جزیره می‌شناسند که بزرگ‌ترین جشن فول مون آسیا در آن برگزار می‌شود. اما همین که از این قسمت جزیره دور می‌شوید، اوضاع به طور خیلی چشمگیری تغییر می‌کند. بهترین سواحل را می‌توان در سواحل شمالی جزیره یافت. برای رسیدن به شمال جزیره باید سواری کوتاهی انجام دهید. بچه‌ها می‌توانند همراه شما در آب‌های کم عمق شنا کنند، به قایق‌سواری بیایند و در ساحل تفریح کنند.

 

بخوانید: جذاب‌ترین هتل‌های عجیب در آسیا

 

 

ویتنام، هانوی

با خیابان‌ها و کوچه پس کوچه‌های درهم و برهم، محله قدیمی هانوی چیزهای افسانه‌ای آسیایی زیادی برای نمایش دارد. نمایش‌های عروسکی بسیار محبوب، پارک‌های بازی کودکان، بازارهای عجیب و غریب، بستنی فروشی‌های بی‌شمار و یک پارک ساحلی که از آن تراس‌های برنج قابل رویت هستند برخی از برجسته‌ترین موارد این شهر هستند. به علاوه می‌توانید با تورهای قایق اطراف را بگردید.

 

 

هنگ کنگ

هنگ دقیقا در محور جنوب شرقی آسیا قرار ندارد، اما برای مردم زیادی هنگ کنگ دروازه ورود به جنوب محسوب شده و توقفگاهی اصلی برشمرده می‌شود. در این شهر جاذبه‌های زیادی وجود دارد که بچه‌ها عاشقش می‌شوند. هنگ کنگ کلان‌شهری پیشرفته و مدرن است که برای بچه‌ها تجارب جدید در چنته دارد. با رفتن به مرکز شهر به راحتی می‌توانید تعداد زیادی از آن‌ها را پیدا کنید.

 

بخوانید: هتل‌های عجیب دنیا برای اقامتی متفاوت و دلچسب

 

 

ویتنام، دلتای مکونگ

این قسمت از ویتنام برای ملاقات با مردمی و دیدن زندگی واقعی ویتنام انتخابی عالی است. شما می‌توانید به همراه خانواده به روش‌های مختلفی مثل، قایق‌سواری، ماشین‌سواری و یا حتی اتوبوش کاوش کنید و از جای جای آن دیدن کنید. جزایر زیبایی که در این دلتا قرار دارند برخی از بهترین سواحل خانوادگی را در دسترس شما قرار می‌دهند.

 

مطالب مرتبط