نفس‌گیرترین اقامتگاه‌های اسکی در آسیا

آسیا از لحاظ اسکی‌بازی در دنیا خیلی زبانزد نیست، این در حالی است که برخلاف تصور کلی جاهای خوبی برای اسکی بازی و فعالیت‌های سردسیر دارد. البته هیچ جای شکی نیست که بخش اعظم آن را پوشش گیاهی سبز و سواحل در بر گرفته‌اند. با این وجود هنوز هم می‌توان جاهایی را برای تفریحات زمستانی پیدا کرد. وجود این امکانات باعث ایجاد اقامتگاه‌هایی برای رفاه بیشتر بازدیدکنندگان شد. ما در اینجا جذاب‌‌ترین و نفسگیرترین اقامتگاه‌های اسکی آسیا را معرفی خواهیم کرد.

 

گرجستان، گودائوری، اقامتگاه اسکی گودائوری

پیست اسکی گوداوری در متسختای گرجستان واقع شده و دارای منطقه‌های مختلفی برای تمامی سطوح است و جز یکی از بهترین پیست‌های اسکی گرجستان است. با حدود 35 کیلومتر برای اسکی بازی و اسنوبرد، این اقامتگاه اسکی مهم‌ترین مقصد کشور و منطقه اروسیا محسوب می‌شود. در این منطقه هتل‌ها و کلبه‌های متعددی وجود دارد که می‌توان با توجه به بودجه در آن‌ها اقامت کرد. از مهم‌ترین و بهترین این اقامتگاه‌ها می‌توانیم که هتل مارکو پولو گودائوری در گرجستان و چند نام دیگر که قبلا در تور گرجستان از آن‌ها نام بردیم اشاره کنیم. در این پیست می‌توانید هم در کلاس‌های اسکی شرکت کنید و وسایل و لوازم مورد نیاز خودتان را کرایه کنید.

 

 

 

چین، ژانگجیاکو، اقامتگاه اسکی وانلُنگ

دامنه‌های چین از آن دسته از موهبت‌های آسیاست که به اشتباه از نظر مسافران تور چین نادیده گرفته می‌شود، در حالی که تجربیات منحصر به فردی به شما می‌دهند. در Wanlong شما می‌توانید تجربیات متنوعی کسب کنید، به اسکی‌بازی بروید و حتی در کلاس‌های آموزشی برای تمامی سطوح ثبت‌نام کنید. مخصوصا برای بار اولی‌ها این اقامتگاه همه چیز تمام است. این هتل با ارائه اسپا و دسترسی به در پیست اسکی در Chongli واقع شده است. یعنی شما تنها با 5 دقیقه پیاده‌روی از اقامتگاه به پیست اسکی خواهید رسید. شما با اقامت در اینجا می‌توانید از بلیط رایگان اسپا و خدمات اسکی بهره‌مند شوید. به علاوه کلاس‌های آموزش اسکی و همچنین کرایه تجهیزات اسکی نیز در دسترس قرار داده شده‌اند. اتاق‌های اقامتگاه نیز راحت و همراه با سرویس بهداشتی، کتری برقی، تلوزیون صفحه تخت و اینترنت رایگان ارائه داده می‌شوند.

 

بخوانید: زمستانی شاد برای کودکان و بزرگسالان

 

 

هند، اوتاراکند، The Royal Village

احتمالا مشهورترین نقطه آسیا برای اسکی هیمالیا است. رویال ویلیج واقع در Auli اقامتگاهی جذاب و خیره‌کننده است که منظره‌ای دیدنی از چند کوه را مقابل چشمان بازدیدکنندگان خود قرار می‌دهد. یکی از ویژگی‌های برجسته این اقامتگاه این است که با وجود قرارگیری در دامنه‌های برفی خدمات کودکان هم ارائه می‌دهد و یکی از بهترین هتل‌های دنیا برای کودکان است. اینترنت رایگان و سرویس اتاق در دسترس بوده و هر روز نیز می‌توان صبح را در بوفه صبحانه آغاز کرد و در رستوران آن از خوردن غذاهای خوشمزه لذت برد. به علاوه پارکینگ رایگان و خدمات خشکشویی هم ارائه داده می‌شود.

 

 

 

ژاپن، Tōhoku، اقامتگاه اسکی Zao Onsen

یکی از بهترین راه‌ها بعد از یک روز پر از اسکی‌بازی چیست؟ البته فرو رفتن در اسپای آب داغ! این اقامتگاه فوق‌العاده جذاب و زیبا که با دکوراسیون فوق‌العاده‌اش از شما دلبری می‌کند در یاماگاتا واقع شده و خدمات آراشبخشی به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید پس از اسکی در منطقه پیست لذت ببرید و بعد خودتان را در این اقامتگاه غرق در سوشی و آب داغ کنید. در واقع بودن در اینجا به ماهیچه‌های خسته‌تان جانی دوباره می‌بخشد.

 

بخوانید: جذابترین نقاط دنیا برای عکاسی

 

 

کره جنوبی، Gwangju، اقامتگاه Konjiam

با وجود 7 هزار نفری که روزانه از این پیست اسکی دیدن می‌کنند، کنجام مکانی است که هر کسی با هر بودجه‌ای می‌تواند اتاق مناسب خودش را پیدا کند. فاصله 90 دقیقه رانندگی از سئول به این اقامتگاه، اینجا را به یکی از محبوب‌ترین نقاط تفریحی اطراف پایتخت تبدیل کرده است. تنها با 3 دقیقه پیاده‌روی از اقامتگاه به پیست اسکی خواهید رسید. در حالی که همه اتاق‌ها مجهز به سیستم گرمایشی هستند، در هتل استخر روباز و سرپوشیده، اینترنت رایگان و خدمات تجاری هم ارائه داده می‌شود.

 

بخوانید: جذاب‌ترین شهرهای کوهستانی دنیا

 

 

ژاپن، هوکایدو، Hoshino Resorts Tomamu

برای اسکی در آسیا یکی از بهترین جاهایی که می‌توان به آن سفر کرد هوکایدو و برف‌ پودری آن است که انتظار می‌رود از آذر تا نیمه‌های اردیبهشت دوام بیاورد. اقامتگاه هوشینو در این منطقه با نمایی عالی و امکانات مدرن امروزی اقامتی راحت را به مهمانان خود هدیه می‌دهد. این اقامتگاه که در فاصله 2 کیلومتری از کوه تُماتو و ایستگاه راه آهن آن واقع شده، با جنگل‌های همیشه سبزی احاطه گردیده که زیبایی دوچندانی را به آن تقدیم می‌کنند. اتاق‌های گرمی که با رنگ‌های مات و کدر تزئین شده‌اند، همراه وای فای رایگان، تلویزیون‌های صفحه تخت، اتاق نشیمن، کافی‌شاپ و همچنین مناظر خیره کننده مهمانان را غافلگیر می‌کنند. این هتل دارای استخر روباز و سرپوشیده و خدمات خشکشویی هم هست.

 

بخوانید: آشنایی با جذاب‌ترین غارهای هتلی دنیا

 

مطالب مرتبط