جذاب‌ترین مقاصد برای گردشگران ماجراجو

اگر به افزایش ترشح آدرنالین و هیجان فوق‌العاده در سفر فکر می‌کنید، باید به جایی سفر کنید که بتوانید چیزی متفاوت  را امتحان کنید و یک ماجراجویی واقعی داشته باشید. در این مقاله به هیجان‌انگیزترین مکان‌های برای ماجراجویی دنیا اشاره شده است.

 

سفر به جنوبگان

اگر شجاعت تجربه دمای بسیار پایین و یخ‌زدگی محیط، وزش بادهای سنگین و دریاهای طوفانی را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم به جنوبگان، قاره‌ای در قطب جنوب سفر کنید و شاهد شگفتی‌های زمستانی سراسر دنیا باشید. در اینجا، تقریبا همه چیز با یخ پوشیده شده است. رسیدن به این منطقه دشوار است اما اگر اینکار را انجام دهید، بزرگ‌ترین ماجراجویی تمام عمرتان را به ثمر رسانده‌اید. در ضمن باید گفت که بهترین راه برای تجربه قطب جنوب، قایق‌های زودیاک هستند. بنابراین یک سفر دریایی پیدا کنید که امکانات زودیاک را ارائه می‌دهد تا بتوانید در این قاره به گشت و گذار بپردازید.

 

 

تجربه هیجان در آفریقای جنوبی

در آفریقای جنوبی، کارهای هیجان‌انگیز بسیاری می توان انجام داد. از همه مهم‌تر این که می‌توانید در قفس محافظ با کوسه‌ها به شنا بپردازید. و یا می‌توانید به غواصی در قفس به همراه  تمساح اقدام کنید. نزدیک شدن به برخی از خطرناک‌ترین حیوانات جهان، مطمئناً خون شما را به شدت پمپاژ می‌کند. اگر شما به اندازه کافی شجاعت دارید که این کارها را انجام دهید، در آفریقای جنوبی امکان فعالیت‌هایی دیگری مانند سوار شدن بر فیل‌های سافاری و شتر مرغ سواری را نیز دارید.

 

بخوانید: سفر در تعطیلات بهاری، ویژه نوروز 99

 

 

پرش از ارتفاع در هاوایی

هیچ نقطه از دنیا به اندازه هاوایی، برای تجربه اسکای دایوینگ و یا پرش از ارتفاع با چتر نجات محبوبیت ندارد زیرا یکی از ماجراجویی‌های جذاب سراسر دنیا برای تمام افراد هستند. در این جا نه تنها می‌توانید به سطح بالایی از هیجان برسید، بلکه همچنین به چشم‌‌اندازی شگفت‌انگیز از مناظر اطراف نیز دست خواهید یافت.

 

 

رفتینگ درآلاسکا

برای دوستداران آب، آلاسکا بکی از بهترین مقاصد رفتینگ در دنیا است. به هر حال باید گفت که در آلاسکا، رپیدهای کلاس پنج و شش عالی و همچنین مسیرهای ناهمواری وجود دارند که می‌توان آنها را با قایق تجربه کرد. آلاسکا همچنین، یک مکان برتر برای هلی اسکی است و کوه‌ها، فرصت‌های بسیار خوبی برای پیاده‌روی و کوهنوردی فراهم می‌کنند.

 

بخوانید: ارزان‌ترین برنامه سفر برای چند مقصد

 

 

سفری جذاب به تایلند

این کشور، از جمله مقاصدی است که بسیار محبوب گردشگران هیجان‌طلب است. امکانات ماجراجویی در این خطه بسیار فراوانند و مواردی مانند پرش از ارتفاع، رفتینگ، اسکی و موج سواری، زیپ لاین و نیز غواصی وجود دارند. اگر با تور تایلند سفر می‌کنید و طرفدار هیجان هستید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما مقاله ۹ فعالیت هیجان‌انگیز در سفر به تایلند را برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه مطالعه کنید.

 

 

غواصی در فیلیپین

برای یک ماجراجویی عالی، به جزیره Busuanga در فیلیپین سفر کنید. آب‌های اطراف این جزیره، پر از کشتی‌های جنگ جهانی دوم است که غواصان را از سراسر جهان به خود جلب می‌کند. این امر، یک تجربه غواصی هیجان‌انگیز برایتان رقم می‌زند که در هیج کجای دنیا نمی‌توانید نظیرش را بیابید.

 

 

سفر هیجانی به آلمان

اگر به سرعت بالا علاقمندید، آلمان دقیقا مقصدی است که باید به آن سفر کنید. این کشور، شبکه‌ای از اتوبان‌ها را در خود جای داده که سرعت بسیار بالا در آنها مجاز است. همچنین اگر به دنبال ارتفاعات و چشم‌اندازهای خیره‌کننده و هیجان‌انگیز هستید، باید گفت که آلمان دارای کوه‌های آلپی برچسگادن است که رشته کوهی فوق‌العاده و پر از قله برای صعود به شمار می‌آید.

 

بخوانید: سفر به مهربان‌ترین شهرهای اروپا

 

 

دیدنی‌های جذاب کانادا

شمال کانادا، دارای امکاناتی عالی برای ماجراجویی است. شما می‌توانید همراه نهنگ‌های سفید بلوگا شنا کنید، به دیدن خرس‌های قطبی بروید و یا گذرگاه شمال غربی را کاوش کنید. بسته‌های پیشنهادی متعددی در رابطه با این گشت و گذارها وجود دارد که می‌توانید از یکی استفاده کنید و یا به صورت ترکیبی از آنها برخوردار شوید.

 

 

مناظر بی‌نظیر دبی

دبی به دلیل قابلیت‌های مسافرتی هیجان‌انگیز خود، به یک مقصد گردشگری محبوب برای افراد متقاضی هیجان تور دبی تبدیل شده است. این جا، جایی است که می‌توانید مناظر بی‌نظیر را ببینید. همچنین امکانات عالی تجربه سافاری‌ها و موتورسواری خارج از جاده در زمین بیابانی نیز در این منطقه وجود دارد.

 

بخوانید: ۱۰ مدل سفر پر‌طرفدار در سال ۲۰۱۹

 

 

کارهای هیجان انگیز در سفر به لاس وگاس

این جا پر از هیجان‌های منحصر به فرد است که قلب شما را پمپاژ می‌کند و ترشح آدرنالین را افزایش می‌دهد. امکاناتی نظیر مسابقات اتومبیل‌رانی با سرعت بالا، پرش از ارتفاع و یا چرخش در بالای برج استراتوسفر، از جمله کارهای هیجان انگیز در سفر به لاس وگاس هستند.

 

 

جنگل‌های بارانی استرالیا

استرالیا که دارای زیباترین جنگل‌های بارانی دنیا است، هر نوع ورزش افراطی را که می‌توانید تصور کنید، نظیر غواصی در غار یا بانجی جامپینگ. همچنین در سراسر جنگل‌های بارانی سرسبز خود، پستی و بلندی‌های فراوانی دارد و می‌توانید از صخره‌های پوشیده از گیاهان انبوه بالا بروید و یا از پارک‌های موضوعی متعدد و هیجان‌انگیزش در ساحل طلایی دیدن کنید.

 

 

فعالیت‌های هیجان‌انگیز در نیوزیلند

هنگام بازدید از استرالیا، شاید بخواهید برای تجربه هیجان بیشتر به نیوزیلند سفر کنید. اینجا نیز کماکان همان فعالیت‌های هیجان‌انگیز استرالیا را تجربه خواهید کرد. بعلاوه یک پارک ماجراجویی کامل در این جا وجود دارد که مخصوص افزایش ترشح آدرنالین شماست. در این میان، بانجی جامپینگ از ارتفاع 43 متری تنگه شات اور از پرطرفدارترین فعالیت‌ها در این ناحیه است.

 

بخوانید: با این ۷ دلیل برای داشتن حال خوب سفر کنید

 

 

در این مقاله به معرفی هیجان‌انگیزترین مقاصد دنیا پرداختیم. امیدواریم اگر ازعاشقان ماجراجویی هستید، تا حدی روحتان از این سفر مجازی اغنا شده باشد. به هر حال جاذبه‌های شگفت‌انگیز در سراسر دنیا فراوانند و نمی‌توان به همه آنها در یک مقاله اشاره کرد، اما به جرات می‌توان گفت که با سفر به این نقاط تا مدتها نیازی به فعالیتی برای افزایش آدرنالین نداشته باشید.

مطالب مرتبط