۷ هتل شگفت‌انگیز با استخرهای فوق‌العاده

بعضی از هتل‌های دنیا استخرهای بی‌نظیر با طراحی‌های چشمگیر ارائه می‌دهند که راهی بسیار کوتاه برای خنک شدن در یک روز گرم تابستانی محسوب می‌شوند. این استخرها ویژگی‌هایی نظیر نمای باورنکردنی به طبیعت و آب‌های معدنی و درمانگر دارند که به تنهایی تبدیل به مقصدی برای گردشگران لاکچری پسند خواهند بود. گرچه برای انتخاب یک مقصد معیارهای متفاوتی وجود دارد اما بسیاری از مسافران دوست دارند اوقات خود را در هتل و کنار استخری مجلل بگذرانند و به استراحت بپردازند. به بی‌نظیرترین هتل استخرهای لذت‌بخش و خاطره‌انگیز دنیا نگاهی می‌اندازیم.

 

 

۱- یونان، سانتورینی

 

 

سانتورینی

 

 

جزایر یونان جایی بسیار زیبا و جذاب برای گردشگران بوده و گریس سانتورینی یکی از جاهایی‌ست که می‌توانید زیباترین مناظر ممکن را در آن شاهد باشید. این هتل دارای استخرهای بی‌نهایت با منظره مدیترانه بوده و بخشی از جزایر Kameni، Nea، Palaia و Thirasia از فاصله دور قابل رویت خواهند بود. شما می‌توانید شام خود را در برابر غروب دل‌انگیز خورشید و نمای دریا میل کنید و همراه همسرتان اوقاتی عاشقانه را تجربه کنید. این هتل بوتیک بسیار شیک روزانه کلاس‌های یوگا برگزار می‌کند و بین زوج‌های جوان از محبوبیت بالایی هم برخوردار است.

 

 

۲- مکزیکو، هتل ال گانزو

 

الگانزو

 

 

ال گانزو یک هتل بوتیک در سن خوزه دل کبو است که مدت زیادی از افتتاح آن نمی‌گذرد. یکی از ویژگی‌های برجسته هتل داشتن یک استخر بی‌نهایت و یک وان آب گرم با دیوارهای شیشه‌ای است. شما در این هتل می‌توانید از مناظر گرمسیری، بار، رستوران سوشی، و موزیک منحصر به فرد مکزیکی لذت ببرید. برای استراحت و تجدید قوا به این هتل بروید و در کنار تمام مزایا از اجرای زنده موسیقی و نمایشگاه‌های هنر‌های بصری لذت ببرید.

 

 

۳- سریلانکا، هتل Heritance Kandalama

 

Heritance Kandalama



یک طراح موفق به اسم جعفر باوا استخر بی‌نهایتی در این هتل طراحی کرده که بسیار چشمگیر با نمای دریاچه بوده و بسیار مورد توجه گردشگران تور سریلانکا قرار گرفته به طوری که با شنا در این استخر احساس خواهید کرد در دریاچه کاندالاما شنا می‌کنید. معمولا در محیط استخر برای مسافران موسیقی زنده سنتی و جذابی در تمام ایام اجرا می‌شود که می‌توانید در حین شنا و تماشای مناظر روبرو از آن لذت ببرید. برای تغییر جو می‌توانید به دو استخر دیگر هتل که یکی از آن‌ها مجهز به امکانات ورزشی است بروید و از یک بازی دست جمعی لذت ببرید. همچنین این هتل در نزدیکی جاذبه‌های گردشی فراوانی چون پارک ملی مینریا، معبد غار Dambulla، قلعه سنگی Sigiriya، و باستانی‌ترین خرابه سریلانکا یعنی Anuradhapura قرار گرفته که دسترسی آسان به مناطق مختلف را برای شما فراهم می‌آورد. Heritance نیز یک نقطه ایده‌آل برای یوگا، سلامتی و یا خدمات سلامت و اسپا شمرده می‌شود.

 

 

معابد بودایی سریلانکا که یک‌بار در عمرتان باید ببینید

 

 

۴- ایتالیا، هتل Boscolo Milano

 

 

Boscolo Milano

 

 

بیشتر استخرهایی که در اینجا به آن توجه کردیم دارای مناظر زیبای طبیعی و چشمگیر هستند اما این استخر بخشی از امکانات سلامتی هتل بوده و بخاطر طراحی کاملا و مدرن و شیک و استفاده از نورهای رنگارنگ مورد توجه قرار گرفته است. اگر زمانی سفر می‌کنید که میلان روزهای سردی به خود می‌بیند، بهترین راه گذراندن وقت، رفتن به این استخر سرپوشیده مجلل است. شما می‌توانید از امکانات دیگری چون سالن اسپا، آبشار، سونا، حمام، سلاریوم و شش اتاق زیبایی برای گرفتن خدمات درمانی استفاده کنید. Boscolo در قلب منطقه مد میلان واقع شده و از مقاصد محبوب علاقه‌مندان به مد، هنر و طراحی محسوب می‌شود. ۱۵۴ اتاق شیک و منحصر به فرد، دو رستوران و یک بار از امکانات اصلی هتل شمرده می‌شوند. بی‌شک یکی از بهترین گزینه‌های اقامت در میلان Boscolo Milano است.

 

 

۵- هنگ کنگ، هتل اینترکانتیننتال


 

 هنگ کنگ، هتل اینترکانتیننتال

 

 

هنگ کنگ به داشتن افقی چشمگیر شهرت دارد که شما می‌توانید یکی از بهترین مناظرش را در هتل اینترکانتیننتال شاهد باشید. این هتل دارای استخری سه‌گانه با نمای بی‌نظیر بندر ویکتوریا بوده و یک وان آب گرم هم برای استفاده شما دارد. این هتل۵۰۳ اتاق مهمان دارد که از این تعداد ۸۷تای آن‌ها به بندرگاه ویکتوریا مشرف هستند. همچنین اگر از علاقه‌مندان به غذا هستید این هتل یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما محسوب می‌شود. زیرا هتل میزبان رستوران‌های بسیار مشهوری چون NOBU InterContinental و Rech به سرپرستی سرآشپز جهانی Alain Ducasse بوده و از مقاصد مورد توجه شکم‌پرستان شمرده می‌شود.

 

 

۶- آفریقای جنوبی، هتل Singita Lebombo Lodge

 

 

Singita Lebombo Lodge

 


یکی از بهترین جاهایی که می‌توانید لذت یک سافاری آفریقایی را ببرید پارک ملی کروگر در آفریقای جنوبی است. در اینجا یک اقامتگاه روستایی قرار دارد که مورد بازسازی شدید قرار گرفت تا به شکلی که امروزه می‌بینیم در آمد. یکی از مهم‌ترین دلایل شهرت سینگیتا استخر بزرگ ۲۵ متری‌اش است که در رده بزرگ‌ترین استخرهای دنیا قرار گرفته. سالن‌های اصلی هتل، مانند سالن استراحت، کافه و سالن غذاخوری نمایی ۳۶۰ درجه به جنگل‌های سرسبز گرمسیری اطراف دارد. این هتل ۱۳ سوییت و ویلای شخصی با نمای رو به رودخانه ارائه می‌دهد و دیگر اتاق‌ها نیز دارای تراس‌های دل‌انگیز با نمای رو به جنگل هستند. این مقصد جدا از استخر، امکانات امتیاز بالای بسیاری به شما ارائه داده و تعطیلاتی به یادماندنی برایتان رقم خواهد زد.

 

 

۷- تایلند، هتل ساروجین

 

 

تایلند، هتل ساروجین

 

 

این مجتمع مسکونی ۵ ستاره در سال ۲۰۰۵ و درKhao Lak افتتاح شده و یکی از بهترین اقامتگاه‌ها در هر دو جهان خوانده می‌شود پیشنهاد می‌کنیم حتما اقامت در این هتل را با تور تایلند تجربه کنید. در دو طرف استخرهای این اقامتگاه آلاچیق‌های شیکی قرار داده شده که شما می‌توانید در حالی که به صدای امواج دریا گوش می‌دهید به استراحت در آن‌ها بپردازید. دوستداران استخر می‌توانند از استخرها در کنار انواع گیاهان گرمسیری لذت ببرند. اگر قصد سفر با خانواده را هم داشته باشید هم این هتل می‌تواند با داشتن استخر خانوادگی یکی از لاکچری‌ترین مقاصد شما در نظر گرفته شود.

 

محبوب‌ترین غذاهای تایلند که باید آن‌ها را امتحان کنید

مطالب مرتبط