هتل‌های اینترنت خاموش در جنوب شرق آسیا

براساس تحقیقی که در سال 2018 انجام شد، به طور متوسط هر فردی 150 بار در طول روز گوشی خود را به منظور استفاده از تکنولوژی هوشمند به دست می‌گیرد. هیچ شکی نیست که امروزه فناوری بخش مهمی از زندگی ما شده و این مساله باعث جدایی بشر از طبیعت شده است. اینجاست که اهمیت این مقاله مشخص می‌شود. هتل‌های زیادی حالا در سراسر دنیا هستند که امکانات به روز از جمله اینترنت پرسرعت ارائه می‌دهند. به این ترتیب بدون آن که متوجه باشید باز هم از تجربه حضور کامل در سفر جا می‌مانید. اما اقامت در هتل‌های اینترنت خاموش فرصتی ناب برای تجربه دنیای قدیم بدون تکنولوژی را فراهم می‌آورند.

 

تایلند، اقامتگاه ساحلی بودای طلایی (Golden Buddha)

گلدن بودا، اقامتگاهی لوکس است که در میان جنگل ساحلی جزیره کوه پرا تنگ برای مسافران تور تایلند پنهان شده است. این هتل مجموعه‌ای کامل از 29 کلبه کنار دریا می‌باشد که در بیش از 19 هکتار جنگل ساحلی گسترده شده است. هر خانه دارای باغ‌های بی‌نظیر با محیطی زیبا برای ایجاد یک خاطره‌ی سبز است. به عمد اتصال وای‌فای‌ در این محل را قطع کرده‌اند که یک سفر خام و به دور از روزمرگی‌های عصر تکنولوژی را تداعی کند. این ساحل بکر و بی‌کران 12 کیلومتر طبیعت روح نواز دارد که تجربه ای فوق العاده از یک سفر را به ارمغان می‌آورد‌. آبشار فیروزه‌ای ساحل طلایی بودا که با گل‌ها و درختان استوایی تزئین شده‌ نیز تصویری فوق‌العاده از یک طبیعت بکر را ارائه می‌دهند. در این اقامتگاه فعالیت‌هایی همچون یوگا در ساحل به هنگام طلوع آفتاب، چشمه آب‌گرم و آب‌درمانی انجام می‌گیرد.

 

بخوانید: اقامت در جذابترین هتل‌های حبابی

 

 

ویتنام، ساپا، Topas Ecolodge

در تور ویتنام،‌ با بیدار شدن مقابل مناظر نفس‌گیر و لذت بردن از لحظاتی هیجان‌انگیز در محیط Topas Ecolodge کاملاً از زندگی شلوغ شهری فاصله می‌گیرید، جایی که به عنوان یکی از مکان‌های منحصر به فرد جهان توسط نشنال جئوگرافیک نامگذاری شده و حقیقتا یک قطعه از بهشت است و یکی از هتل‌های سرسبز در جنوب شرقی آسیا است. در این‌جا کلبه‌های روستایی به سبک ویتنامی و بسیار ساده، اما نفیس و زیبا ساخته شده‌اند. با قدم زدن و تماشای مناظری سورئال از ابرها و فضای سبز می‌توانید حس فوق‌‌العاده‌ای را تجربه کنید. در استخر آب گرم نیز می‌توانید ریلکس کنید، آب‌درمانی کنید و از طبیعت روح‌نواز و هوای بی‌نظیر محیط لذت ببرید. شما تمام این مواهب را مدیون دوری از اینترنت و زندگی دیجیتالی خواهید بود.

 

 

سریلانکا، The Eclodge Rainforest

در حاشیه جادویی جنگل بارانی سینهاراجا می‌توانید به آسانی زندگی خود را از عصر دیجیتال سم‌زدایی کنید. کلبه‌های کوچک اقامتگاه در مراتع مزارع چای واقع شده که زیر نورآفتاب می‌درخشند. هر خانه یک عرشه خصوصی دارد که بهترین چشم‌انداز از طبیعت مقابل را برایتان به ارمغان می‌آورد. با بهره‌گیری از یک زیستگاه طبیعی متنوع، Rainforest Ecolodge  فعالیت‌های بسیار مهیج را برای شما آماده ‌می‌سازد . برای کشف کامل منطقه سفری پنج‌ ساعته نیاز دارید و اگر آن‌قدرها هم بی قرار نباشید، یک پیاده‌روی مناسب طولانی مدت برای‌تان بسیار خاطره‌انگیز خواهد بود. پس از آن، یک ماهی درمانی در جریان آب شما را کاملا شارژ می‌کند. در پایان روز، ماجراجویی شما با شام فوق‌العاده رستوران، تکمیل خواهد‌ شد.

 

بخوانید: ۵ شهر توریستی آسیا با اقامت‌گاه‌های ارزان

 

 

تایلند، Samahita Retreat

مرکز یوگا و یوگا درمانی در تایلند اینجاست، محلی با محصولات ارگانیک، سیستم پیشرفته بازیافت و استخر تازه و سالم و همچنین استخر آب نمکی. این هتل یکی از اقامتگاه‌های آرامش‌بخش یوگا در آسیا است. به خصوص، کلاس‌های روزانه یوگا از بهترین برنامه‌های ساماهیتا هستند .کلاس یوگا در یک منطقه جادار با درختان نارگیل بلند و چشم اندازهای باورنکردنی از ساحل لائم سور واقع شده‌ است. با سفر به تایلند و اقامت در این هتل پا به یکی از اینستاگرامی‌ترین هتل‌های دنیا گذاشته‌اید. این اقامتگاه برای ایجاد تعادل در شما بر فعالیت‌هایی برای بدن و ذهن شما تمرکز دارد که شامل مراقبه، تکنیک‌های پرانایاما، آمادگی بدنی و ... با حضور معلمانی ماهر که از سطح مبتدی تا پیشرفته تدریس می‌کنند می‌شود. در ساماهیتا می‌توانید زندگی دوباره به بدن و روح خود ببخشید.

 

 

فیلیپین، The Farm at San Benito

این هتل در 48 هکتار با چشم‌اندازی روح‌نواز، واقع در سن بنیتو اقامتگاهی مشهور است که صاحب جوایز بی‌شماری بعنوان مرکز سلامتی و درمانی شده است. محیط هتل با آبشارها، استخرها، تالاب‌ها و حتی طاووس‌های فوق‌العاده زیبا جلوه روح و روان شما را درمان می‌کند .میهمانان می‌توانند از ویژگی‌های متنوعی مثل یوگا، گلف یا پیاده‌روی برای بازیابی روح و روان‌شان انجام دهند، یا در یک کلاس آشپزی وگان برای یک تجربه فرهنگی خوشمزه شرکت کنند. همچنین در اقامتگاه اتاق فکر و بازی کودک نیز وجود دارد که سفر را برای همه اعضای خانواده خاطره‌انگیز می‌سازد. در واقع والدین دارای فرزند کوچک از بابت فرزند خردسال‌شان نگرانی نخواهند داشت.

 

بخوانید: معرفی برندهای هتل‌‌داری سراسر دنیا

 

مطالب مرتبط