بهترین نقاط آسیا برای سفر در سال 2020

آسیا پر از زیبایی‌های بی‌تکرار و نقاط طبیعی دنج و نفس‌گیر است. معمولا چنین مکان‌هایی جدا از شرایط محیطی اعم از ساحلی، جنگلی و یا کوهستانی دارای افقی به غایت زیبا و دیدنی هستند. جایی که شما می‌توانید با گردش در طبیعت یک تیر و دو نشان بزنید. ما در این مقاله زیباترین مقاصد آسیا که می‌توانید از تماشای غروب خورشید در سال جدید لذت ببرید را معرفی می‌کنیم.

 

تایلند، کوه تائو

کوه تائو یا "جزیره لاک پشت" که در ساحل غربی خلیج تایلند قرار دارد، دارای جنگل‌های سرسبز، نخلستان‌ها و لاک پشت‌های دریایی زیبا است و به دلیل همین ویژگی‌ها یک بهشتی گرمسیری می‌ماند و از جزایر زیبای جنوب شرقی آسیا است. غیر از شنا، پیاده روی و غواصی، تماشای غروب آفتاب در سرمای گرگ و میش، منظره آسمان روشن و منظره خیره کننده از قایق‌ها در کنار ساحل نیز مورد علاقه گردشگران تور تایلند است. موسیقی زنده، نورپردازی با تم رنگ‌های گرم، جزیره را برای تماشای یک غروب فراموش نشدنی به مقصدی بی‌نظیر تبدیل می‌کند .پیشنهاد ما بعنوان زیباترین مناظر این منطقه جایی به نام "نقطه تماشای غروب افتاب" است که در ارتفاعات تپه واقع در شمال جزیره قرار دارد.

 

 

مالزی، ارتفاعات کامرون

ارتفاعات کامرون، با ارتفاع 2000 متر بالاتر از سطح دریا، در مرتفع‌ترین نقطه خود آب و هوای معتدلی با دمای میانگین 25 درجه سانتیگراد و 18 درجه در شب را دارد. در دوران استعمار انگلیس، در دامنه‌های کوهستانی حاصل‌خیز کشت چای انجام می‌شد، که امروزه بومی‌های منطقه این رویه را ادامه می‌دهند. دور تا دور آن جنگل‌های بارانی گرمسیری پر از گونه جانوران و گل‌های مختلف است و مه زیبایی که به هنگام گرگ و میش آن را در برمی‌گیرد این منطقه را با سایر نقاط دیگر این مقاله برای مسافران تور مالزی متمایز می‌کند. زمین‌های چای این منطقه زیر نور خورشید از لحاظ زیبایی از شکست ناپذیرترین مناظر طبیعی ممکن است که می‌توانید شاهدش باشید.

 

بخوانید: بهترین نقاط دنیا برای عاشقان غذاهای دریایی

 

 

ویتنام، خلیج ها لانگ

خلیج "ها لانگ" که در سال 1994 توسط یونسکو به عنوان میراث جهانی یونسکو شناخته شده، مجموعه‌ای از 3 هزار جزیره سنگ آهکی به نام "کارست"، که از آب‌های خلیج تونکین پدیدار می‌شود. از چشم‌انداز با شکوه آن در برخی از فیلم‌های مشهور مانند Kong: Skull Island بعنوان لوکیشن فیلم‌برداری استفاده شده است. جزایر بی‌شماری که در کنار جنگل‌های بارانی و موج‌های مرموز اطراف آن وجود دارند باعث می‌شوند خلیج ها لانگ به مقر شماره یک گردشگری برای مسافران تور ویتنام در شمال ویتنام تبدیل شود. بهترین راه برای کشف این هزارتو عجیب و غریب و نگین‌های پنهان آن، ما رفتن به یک کروز را پیشنهاد می‌کنیم .ها لانگ مکانی ایده آل برای تماشای غروب خورشید و شگفتی‌های جزیره‌ای است که برای آن تمام آن‌چه نیاز دارید نوشیدنی گوارا و یک صندلی روی عرشه خواهد بود.

 

بخوانید: سفر به پربازدیدترین شهرهای دنیا

 

 

تایلند، خلیج فانگ نگا

خلیج فانگ نگا، که در شرق پوکت قرار دارد یکی از بهترین مناطق گردشگری تایلند است، جایی که جزایر سنگی و کارست‌ها در اشکال زیبا و اندازه‌های مختلف از دریا سر بیرون آورده‌اند. بازدید کنندگان این شانس را دارند که کل روز را در آب‌های این خلیج زیبا بگذرانند و از زیبایی‌های طبیعی آن دیدن کنند. برای لذت بیشتر از فضای مسحور کننده ما دو جزیره معروف واقع در این منطقه به نام‌های "کوه پانی" و "جزیره جیمز باند" را نام می‌بریم که نام آن از فیلم "مردی با تفنگ طلایی" الهام گرفته شده .غذاهای دریایی تازه و لذیذ که مستقیما از دریای خلیج گرفته می‌شوند از دیگر موهبت‌های سفر به این منطقه هستند.

در سفر با تور پوکت، فقط با 30 دقیقه رانندگی از پوکت به تپه‌ای می‌رسید که منظره‌ای خیره کننده از جزایر سنگ آهکی خلیج Phang Nga را ارائه می‌دهد. این منظره یک پانورامای 180 درجه‌ای است که رو به شرق قرار داشته و در غروب خورشید شدیدا دیدنی می‌شود.

 

 

اندونزی، آتشفشان رینجانی

بگویید "سفر فوق العاده" تا لیست ما به مقصد اندونزی و یک آتشفشان فعال 4 هزار متری برسد. کوه رینجانی، منظره فوق العاده‌ای از غروب خورشید به نمایش می‌گذارد که می‌توانید حین کوهنوردی با حداقل یک شب کمپینگ به یادماندنی شاهدش باشید. کوه رینجانی در جزیره لومبوک واقع شده و مکانی محبوب برای بازدید گردشگران از طلوع و غروب خورشید است. منظره غروب خورشید از کوه رینجانی با عنوان "غروب باورنکردنی" توصیف می‌شود. در چنین ارتفاعی، ابرها شبیه به صدها لایه پنبه بنظر می‌آیند و زمانی که ابرها می‌روند، کوهنوردان می‌توانند از فضایی دیدنی که نمای گسترده‌ای از آگونگ، مرتفع‌ترین کوه بالی دیدن کرده و همچنین از تماشای جزایر محبوب جیلی در یک طرف و دریاچه سگارا آناک و کوه بارو جانی در پایین آن لذت ببرند.

 

بخوانید: بهترین مکان‌ها برای سفر در ژانویه 2020

 

مطالب مرتبط