خاطره‌سازترین کارها در جنوب شرقی آسیا

جنوب شرقی آسیا دنیایی از زیبایی‌های طبیعی و نعمت‌های بی‌پایان است. این منطقه به لحاظ بهره‌ بردن از آب و هوای آفتابی و گرمسیری شرایط تفریح و فعالیت‌های دائمی را فراهم کرده است. مهم‌ترین فعالیت‌های توریستی که مردم در این بخش آسیا انجام می‌دهند شامل غواصی، پیاده‌روی، صخره‌نوردی، موج‌ سواری، قایق‌ سواری و فعالیت‌هایی از این دست هستند. اما شما می‌توانید با کمی خلاقیت از انجام این فعالیت‌های کلیشه‌ای فراتر بروید و تجارب فراموش نشدنی و منحصر به فردی کسب کنید.

 

ویتنام، سیاگون، از تونل Cu Chi بازدید کنید

ویتنام در طول جنگ با آمریکا تغییرات زیادی کرده و همیشه در حال حفظ سنگر و دفاع از خاک خود در مقابل ارتش سربازان بیگانه بوده است. در سفر به سیاگون شما می‌توانید از تونل تاریخی و قدیمی Cu Chi بازدید کنید که یادگار روزهای تاریخ ویتنام است. اگر کنجکاوید از زندگی چریکی سربازان ویتنامی بدانید اینجا می‌تواند مقصدی برای شما باشد.

 

بخوانید: معرفی بهترین هتل‌های ساحلی بالی

 

 

تایلند، به فستیوال جنگ آب بروید

در سفر با تور تایلند، یکی از جذاب‌ترین سنت‌های جشن سال نوی تایلندی فستیوال جنگ آب (Songkran) است که در روزهای 13 تا 15 آوریل برگزار شده و تفریحی بی‌نظیر و خاطره‌ای فراموش نشدنی را برای شرکت کنندگان رقم می‌زند. در این جنگ هیچ قانونی وجود ندارد شما می‌توانید با سطل‌های آب، تفنگ آب‌پاش و یا شلنگ آب یکدیگر را هدف قرار داده و به تفریح و شادمانی بپردازید.

 

 

اندونزی، به تماشای آتشفشان رینجانی بروید

کوه رینجانی با ارتفاع 3،726 متر بالاتر از سطح دریا دومین کوه بلند اندونزی است و یکی از نگین‌های کم‌تر شناخته شده در آسیا است. همچنین این کوه آتشفشانی فعال هم هست که منظره‌ای خارق‌العاده از دریا و جزایر بالی و سومبا در همسایگی خود ارائه می‌دهد. تصورش را بکنید که بعد از چندین ساعت سفر با منظره‌ای رویایی تمام خستگی‌های راه با نوشیدن یک لیوان چای داغ از تن‌تان بیرون رفته است. چه چیزی بهتر از این می‌تواند برایتان خاطره‌ای فراموش نشدنی رقم بزند؟

 

 

لائوس، از آبشار Kuang Si دیدن کنید

این آبشار سه پله که از ارتفاع 50 متری فرو می‌ریزد یکی از دیدنی‌ترین مناظر لائوس، و از شگفت‌انگیزترین آبشارهای دنیا است که در سفر به این کشور حتما باید از آن دیدن کنید. این بهشت آبی جذاب یکی از نقاط دنج تفریحی برای گردشی خانوادگی و دوستانه و صرف روزی در دل طبیعت جایی مناسب و زیباست که می‌توانید در آن اوقات شادی را تجربه کنید.

 

بخوانید: معرفی ۸ فرودگاه پرتردد در جهان

 

 

ویتنام، در دریاچه Ba Be کایاک سواری کنید

این دریاچه یکی از بی‌نظیرترین نقاط بکر، دست نخورده و زیست بومی در سفر با تور ویتنام است که زیبایی و عمق روحانی آن شما را در خود می‌بلعد. شما می‌توانید به این دریاچه بروید و از قدم زدن در اطراف و قایق سواری لذت ببرید. گوش سپردن به سکوت زندگی ماشینی و در عوض لذت بردن از نوای آرامشبخش جنگل هر روح خسته‌ای را درمان می‌کند.

 

 

ویتنام، شرکت در کروز لوکس خلیج لان ها

خلیج لان‌ها همچون خواهر خود خلیج ها لانگ در همسایگی، دارای تعدادی کوه و مناظر زیبای رویایی با تلفیقی از دریا، کوه و جنگل ارائه می‌دهد. یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید در این خلیج کوچک زیبا انجام دهید شرکت در کروز لاکچری و لذت بردن از تماشای مناظر بی‌تکرار آن است.

 

بخوانید: پربازدید ترین جزیره های آسیایی

 

 

تایلند، شبی شناور در هتل River Kwai Jungle Rafts

در این هتل شناور که از چوب بامبو ساخته شده شما می‌توانید در اتاق‌های دوست داشتنی و شناور در امتداد رودخانه Kwai Noi اقامت داشته باشید. با وجود مناظر پنهان و پیدای این رودخانه اقامت در این هتل تجربه‌ای بی‌نظیر و فراموش نشدنی در تایلند را به شما هدیه خواهد داد.

 

 

بالی، خوردن غذا در Four Seasons Jimbaran

شما در این هتل لوکس شناخته شده‌ی بین‌المللی می‌توانید از خوردن غذایی شگفت‌انگیز و بی‌نظیر در کنار عزیزان‌تان با منظره بهشتی خلیج جیمباران لذت ببرید. این هتل با کافه رستورانی صخره‌ای، تجربه خوردن غذا در جوار اقیانوس لاجوردی را فراهم می‌آورد. این هتل از بهترین هتل‌های بالی است. خوردن شامی زود هنگام در غروب آفتاب بهترین زمان برای رفتن به این رستوران است.

 

 

کامبوج، جزیره Koh Rong Sanloem

افراد محلی در سطح کم عمق آب دریا تخت‌های آویز نصب کرده‌اند که می‌توانید روی آن‌ها دراز بکشید و از سکوت محیط، تابش آفتاب به روی بدن و صدای امواج زیر پایتان لذت ببرید. این تخت‌های آویز آبی که حالا طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده‌اند را می‌توانید به راحتی در این جزیره گرمسیری پیدا کنید.

 

بخوانید: جذابترین نقاط دنیا برای عکاسی

 

 

کامبوج، حفاظت شده Preak Toal Bird Reserve

Resak Bird Reserve به عنوان میعادگاه دوست‌داران پرندگان شناخته می‌شود. اگر علاقه‌مند به پرندگان هستید وقت بگذارید و با گردش در این منطقه حفاظت شده از 150 پرنده زیبا و متنوع آن دیدن کنید. بسیاری از این پرندگان در حال حاضر در رده گونه‌های نادر در حال انقراض قرار گرفته‌اند.

 

مطالب مرتبط