لوکس‌ترین هتل‌های خانوادگی در آسیا

هنگامی که در حال انتخاب تور مسافرتی‌ خود هستید، احتمالا یکی از عوامل تاثیرگذار در برگزیدن تور، هتل محل اقامت و ویژگی‌های آن است. این موضوع زمانی بیشتر اهمیت پیدا می‌کند که به دنبال یک محل اقامتی خانوادگی باشید که برای رفع نیازهای شما، امتیازهای بیشتری داشته باشد. به عنوان مثال، در سفر با فرزندان کودک و نوجوان حساسیت شما درباره انتخاب محل اقامت بیشتر از پیش خواهد بود.

برای سفرهای لوکس خانوادگی، چه چیزی بهتر از این است که در هتل‌های مجللی ساکن شوید، که همه امکانات را برای آسایش شما و فرزندان‌تان پیشبینی کرده‌اند؟ از سواحل شنی جذاب، استخر کودکان، باغ‌های گیاه‌شناسی و اردوهای کوتاه برای نوجوانان گرفته تا سرویس پرستاری از کودک، سینمای کودک و نوجوان و برنامه‌های اختصاصی دیگر. در ادامه این مطلب، با هتل‌های لوکس خانوادگی در سراسر آسیا آشنا می‌شویم که می‌توانند انتخاب خوبی برای سفرهای خانوادگی باشند.

 

ابوظبی، هتل جزیره ریکسوس السادیات (Rixos Saadiyat Island)

هتل ریکسوس السادیات، یک مکان شگفت‌انگیز و همه چیز تمام برای یک اقامت خانوادگی است، به خصوص اگر به دنبال اقامت در یک محل باشکوه، شیک و لاکچری هستید. از میان اتاق‌ها، سوئیت‌ها یا ویلاهای خیره کننده می‌توانید گزینه مناسب خود را انتخاب کنید.

سالن‌های اسپا، رستوران‌های بین‌المللی و متنوع و ساحل خصوصی برای کودکان از امکانات ویژه این هتل هستند. علاوه بر این برنامه‌های دیگری مانند نمایش‌های جادویی، کلاس‌های آموزشی سرگرم‌ کننده، بازی کشف گنج و ... در دسترس شما خواهد بود. بدون تردید می‌توان گفت که این مرکز اقامتی، ویژگی‌هایی دارد که می‌تواند آن را به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های سراسر امارات متحده عربی برای کودکان تبدیل کند. اما اگر مقصد شما دبی است محبوب‌ترین هتل‌های دبی برای کودکان هم مکانی عالی برای استقرار همراه خانواده است.

 

 

بالی، خلیج جیمباران، استراحتگاه چهار فصل بالی (Four Seasons Resort Bali)

استراحتگاه چهار فصل بالی در خلیج جیمباران اندونزی، یکی از بهترین هتل‌های بالی است که می‌توانید با فرزندان خود در آن اقامت کنید. ویلاهای اختصاصی با استخر ویژه، کلبه‌ها و سوئیت‌ها اقامتی ساحلی با مربی‌ها و پرستارهای خوبی که آماده پذیرایی از فرزندان شما هستند، در این مجموعه در انتظار شما خواهند بود.

در این مجموعه باشگاهی به نام جیمبا (Jimba Kids’ Club)، اسباب‌بازی‌های ساحلی، برنامه‌های گشت و گذار ویژه گروه‌های سنی کودک و نوجوان و برنامه‌های خانوادگی از شما میزبانی می‌کنند. هنگامی که فرزندان شما در حال لذت بردن از این امکانات هستند، شما نیز می‌توانید به استخر جذاب کنار اقیانوس بروید و از لحظه لحظه سفر خود با تور بالی لذت ببرید.

 

بخوانید: لوکس‌ترین کابین‌های هواپیمای دنیا

 

 

هنگ کنگ، هتل ماریوت پارک اقیانوس (Hong Kong Ocean Park Marriott Hotel)

اگر برای کسب آرامش و رها شدن از استرس‌های روزمره زندگی به هنگ کنگ سفر کرده‌اید، اقامت در هتل ماریوت یک انتخاب خانوادگی مناسب است. در این هتل، آن‌قدر برای آرامش شما امکانات ویژه‌ای تدارک دیده شده است که حتی اگر بخواهید هم، نمی‌توانید دچار استرس یا نگرانی درباره فرزندان خود باشید. استخرهای ویژه کودک و حتی استخر و سالن مخصوص کودکان نوپا و امکانات فراوان بیشتری در کنار خدمات تخصصی پرستاری از کودک، به صورت 24 ساعته میزبان شما خواهند بود.

 

 

پوکت، مرکز اسپا و اقامتی آرکادیو هیلتون (Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa)

این هتل و مرکز اسپا درست در ساحل Karon Beach در پوکت رویایی واقع شده است و یکی از لوکس‌ترین هتل‌های پوکت است که در عین حال مکانی دوست‌داشتنی برای کودکان را در یک مکان گردهم آورده است. پنج استخر شنا، یک کلوپ بزرگ بچه‌ها، اتاق بازی و زمین تنیس برای بچه‌ها و اعضای خانواده تنها بخشی از امکانات تفریحی و رفاهی این هتل هستند. والدین هم می‌توانند از خدمات تخصصی اسپا و ماساژ آرکادیو هیلتون با هدف زیبایی، درمانی و یا ریلکسی استفاده کنند و سفر به یاد ماندنی را در تور پوکت تجربه کنند.

 

بخوانید: معرفی لوکس‌ترین کروزهای جدید آسیا

 

 

ویتنام، خلیج نی وان، هتل حس ششم (Six Senses)

اگر با فرزندان نوجوان خود یعنی 12 سال به بالا سفر می‌کنید، این هتل لوکس برای شما تصمیم مناسبی است چراکه دسترسی به این هتل هیجان انگیز تنها با قایق امکان‌پذیر است. این یعنی یک تجربه هیجان انگیز و به یاد ماندنی برای همه اعضای خانواده به شرط آنکه فوبیای قایق سواری نداشته باشید.

هنگامی که به محدوده این هتل پر رزق و برق نزدیک خواهید شد، احساس می‌کنید در حال ورود به یک امپراتوری بزرگ در یک جزیره دور افتاده هستید که همه چیز را برای یک اقامت لاکچری برای شما فراهم کرده است.  حتی می‌توانید ویلاهای چوبی به سبک خانه درختی را هم ببینید که فرزندان‌تان عاشق آن‌ها خواهند شد. این‌جا یکی از لوکس‌ترین مقاصد به یادماندنی دنیا برای کسانی است که دوست دارند یک اقامت لوکس را در قلب طبیعت تجربه کنند.

 

 

سنگاپور، مرکز اقامتی و اسپای (Shangri-La’s Rasa Sentosa Resort & Spa)

هتل و مرکز اسپای پنج ستاره شانگری لا از سال 2009 میلادی افتتاح شد و تا به امروز هنوز هم یکی از سرآمدترین هتل‌های خانوادگی لوکس سنگاپور است. جالب است بدانید که این هتل و مرکز اسپا درست در وسط یک باغ عجیب و شگفت‌انگیز پانزده هکتاری ساخته شده است و برای همین هم جذابیت زیادی برای فرزندان شما خواهد داشت.

حوضچه و استخر اختصاصی برای کودکان، استخر آب گرم برای روزهای سرد سال، پارک و فضای بازی ویژه کودکان، زمین مخصوص تنیس و امکانات بیشتری در این هتل میزبان شما و فرزندان‌تان خواهد بود تا یک اقامت عالی را در باغ اختصاصی خود داشته باشید. اگر فرزندان شما عاشق شیرینی هستند، حتما سری به فروشگاه شیرینی و قنادی هتل بزنید که با محصولات گرم و تازه خود از شما میزبانی خواهد کرد.

 

بخوانید: زمستانی شاد برای کودکان و بزرگسالان

 

 

مطالب مرتبط