جذاب‌ترین پارک‌ها برای کودکان در آسیا

حقیقت این است که شهر بازی‌ها همیشه جذاب و هیجان‌انگیز هستند و اصلا مهم نیست که چند سال دارید، در شهربازی‌ها شما همیشه در حال شادی خواهید بود. سواری در وسیله‌های هیجان‌انگیزی آدرنالین خون‌تان را به سقف می‌چسباند، کارناوال‌های مبدل پوشان، چراغ‌های نئونی چشمک‌زن و دست‌فروشان دوره‌گرد کاملا شما را از دنیای بیرون جدا می‌کنند. ما در اینجا بهترین تم پارک‌هایی که می‌توانید همراه فرزندان بروید را معرفی می‌کنیم.

 

هنگ کنگ، اوشن پارک

حتی از اسم این مجموعه می‌توان نتیجه گرفت که با یکی از مشهورترین پارک‌های شهری جهان رو به رو خواهید کرد. موضوع این تم پارک بر روی حیوانات متمرکز شده و شما می‌توانید حیوانات اقیانوسی و پستانداران دریایی را یک‌جا و در یک مجموعه بازدید کنید. عاشقان هیجان می‌توانند سوار رولر کاستر شوند، که از Abyss Tower و از ارتفاع 56 متری با سرعت بسیار خطرناکی سرنشینان را به سمت زمین پرت می‌کند. شما می‌توانید همراه فرزندان‌تان به این پارک تفریحی جذاب بروید و از اوقات خانوادگی شیرین لذت ببرید.

 

بخوانید: آشنایی با اغراق‌آمیزترین شهربازی‌های دنیا

 

 

سنگاپور، Universal Studios Singapore

در وصف محبوبیت این پارک تفریحی فقط بگوییم در نه ماهه اول شروع به کار خود آنچنان مورد استقبال قرار گرفت که گفته می‌شود 2 میلیون نفر از آن بازدید کردند. به علاوه این اولین تم پارک Universal Studios است که در شرق آسیا افتتاح شده و با وجود این که در نقطه کوچکی از دنیا به سرمی‌برد اما به سادگی تجربیات متنوعی را ارائه می‌دهد که به شدت توانسته محبوبیت کسب کند و جز عجیب‌ترین پارک‌های دنیا شود. شما در این مجموعه می‌توانید دنیاهای دور از هم مثل ماداگاسکار، هالیوود، نیویورک و مصر باستان را در کنار هم در یک جا داشته باشید. با خانواده و فرزندان به این پارک تفریحی بروید و در روزی گرمسیری اوقاتی شاد و فراموش نشدنی را تجربه کنید.

 

 

مالزی، لگولند

تنها با سفر کوتاه جاده‌ای به نوساجایا، در جوهور می‌توانید به اولین لگولند قاره آسیا بروید و از روزی شگفت‌انگیز و به یادماندنی لذت ببرید. در این مجموعه شما می‌توانید از 40 سواری مختلف، نمایش‌های مختلف و جاذبه‌های رنگارنگ همراه اعضای خانواده از روزی شاد و صمیمی لذت ببرید. همه چیز در اینجا برای ارائه تجربه تعاملی برای مسافران تور مالزی کنار هم چیده شده‌اند. مینی‌لند، یکی از 7 منطقه تم پارک است که از 30 میلیون آجر لگو ساخته شده که برخی از جاذبه‌های برجسته آسیا را به تصویر کشیده است. اگر هم به دنبال تفریح تمام عیار به معنای واقعی کلمه هستید باید از پارک آبی لگولند، واقع در مجاورت مینی‌لند دیدن کنید. این پارک دارای بیش از 20 مدل سرسره و 70 مدل لگو است. برخی از بازی‌های برجسته این پارک شامل بخش Build-A-Raft است که در آن کودکان می‌توانند قایق‌های خود را از آجرهای نرم لگو بسازند و یا Joker Soaker تانک عظیمی از 350 گالون آب است که هر شخصی زیادی به آن نزدیک باشد را در خود فرو می‌برد.

یکی از بهترین چیزها درباره لگولند این است که خانواده‌ها نگرانی بابت اسکان ندارند زیرا هتل لگولند در همان مجارت قرار دارد که دارای اتاق‌هایی با دکوراسیون و تم‌های زیبای (Kingdom Pirate،Adventure) است. این اتاق‌ها و سوییت‌ها مخصوصا کودکان را بعد از عصری پر از فعالیت به وجد می‌آورد.

 

بخوانید: جذابترین نقاط دنیا برای عکاسی

 

 

ژاپن، Sanrio Puroland

این پارک تفریحی تمامی طرفداران سانریو را هدف قرار داده است. هلو کیتی، مای ملودی و سینامرول تنها بخشی از شخصیت‌های دوست داشتنی و پرطرفداری هستند که با آن‌ها روبرو شده و می‌توانید عکس‌های فوق‌العاده‌ای بگیرید. این‌ها شخصیت‌هایی هستند که محبوبیت‌شان در جهان از توصیف فراتر رفته. به همین دلیل خانواده‌ها مخصوصا کودکان و نوجوانان سراسر دنیا عاشق این پارک هستند و با وجود این که بیشتر جاذبه‌های پارک به زبان ژاپنی هستند اما باز هم مردم از گردش در آن لذت می‌برند. کودکان با وجود این شخصیت‌ها می‌توانند در واقعیت با شخصیت‌های محبوب خود تعامل داشته باشند.

 

 

ژاپن، دیزنی‌لند و دیزنی‌سی

دیزنی‌لند بزرگ‌ترین تم پارک مشهور و رویایی در سراسر دنیاست که با این که در آمریکا ظهور کرده اما از ژاپن هم سر در آورده است. پیشنهاد می‌کنیم اگر عاضق دیزنی لندها هستید مقاله نکات جالب درباره دیزنی‌لندهای دنیا را مطالعه کنید. در این دیزنی‌لند هم همان خطی و مشی به نمایش گذاشتن دنیای سحر و جادو در کالیفرنیا و فلورادو دنبال شده است. شما در اینجا با پیتر پن، میکی ماوس، سفید برفی، و بسیاری از شخصیت‌های محبوب دیگر دیزنی روبرو خواهید و می‌توانید دنیای خیالی‌تان را رنگ واقعیت ببخشید.

اگر هم به اندازه کافی پول و زمان دارید برای روز دوم تفریح به DisneySea بروید. این تم پارم چهارمین پارک تفریحی دیدنی در دنیاست که فرصت دیدنش را دارید. این مجموعه از افسانه‌ها و داستان‌های اقیانوسی با جاذبه‌های درخشان  و محیطی بزرگ تشکیل شده که می‌تواند شما را به یک کشور متفاوت منتقل کند در حالی که هنوز در توکیو هستید. مثلا برای سواری در گوندالای ونیزی نیازی ندارید به ونیز سفر کنید.

 

بخوانید: معرفی خلاقانه‌ترین آسانسورهای دنیا

 

مطالب مرتبط