۶ مقصد آفتابی در اروپا برای سفر زمستانی

وقتی به دنبال مقاصد آفتابی برای تعطیلات زمستانی می‌گردیم بیشترین گزینه‌ها مربوط به جزایر و سواحل گرمسیری دنیاست که چه غرب باشد چه شرق مستلزم پروازهای طولانی و هزینه‌های زیاد است. با این که به نظر نمی‌رسد اما بخش‌هایی از اروپا را می‌توان در زمستان پیدا کرد که حال و هوای آفتابی داشته باشد. ما در این جا مقاصدی در اروپا را معرفی می‌کنیم برای زمستان ویتامین دی مناسبی به شما می‌رسانند.

 

مالت

با داشتن 300 روز آفتابی، مالت به عنوان کشوری مدیترانه‌ای می‌تواند به اندازه کافی راضی کننده باشد. این کشور با داشتن بهترین هتل‌های درجه یک توانسته توجه همه را به خود جلب کند. به علاوه نقاط برجسته غواصی نیز در آخرهفته به یکی از مقاصد محبوب زمستانی برای خانواده‌ها تبدیل می‌شود. این کشور کوچک اروپایی با هتل‌های عالی و صحنه‌ای پر زرق و برق از رستوران‌ها پوشیده شده که قادرند تعطیلاتی همه چیز تمام و آرام را به شما ارزانی کنند. دمای هوا در این دوره سال بین 11 تا 17 درجه سانتی‌گراد است.

 

بخوانید: بهترین بازارهای دست فروشان در اروپا

 

 

ترکیه، آنتالیا

ترکیه کشوری دو قاره‌ای است که با طبیعتی منحصر به فرد و 4 فصل مورد توجه ویژه گردشگران سراسر دنیا قرار گرفته است. برای بهره بردن از آفتاب زمستانی به نظر می‌رسد سواحل جنوبی به تور آنتالیا برای گشت و گذار انتخابی عالی باشد. هتل‌های نسبتا دیدنی غربی در غرب شهر وجود دارند که بسیاری از آن‌ها به نوبه خود در رده اقامتگاه‌های تفریحی، سرگرمی و خانوادگی قرار دارند و دارای زمین‌های گلف و زمین‌های بازی ماجراجویی در کنار ساحل را در دسترس قرار می‌دهند. در سواحل دیدنی جنوب غربی ترکیه، شهر زیبا بدروم و دیدیم دوست داشتنی با معبد ویران شده حیرت‌انگیز آن از گردشگران زمستانی استقبال می‌کنند. دمای این قسمت از ترکیه که بیشتر خانوادگی در نظر گرفته می‌شود در زمستان بین 10 تا 16 درجه سانتی‌گراد است.

 

بخوانید: با زیباترین کلیساهای اروپا آشنا شوید

 

 

پرتغال، The Algarve

اکثر مناطق جنوب غربی قاره اروپا دارای آب و هوای منحصر به فرد خودش است که باعث شده تا آلگاروه از دیگر نقاط پرتغال گرم‌تر باشد. گرچه در فصل زمستان خیلی مناسب لباس شنا نیست اما هنوز می‌توانید با یک تی‌شرت ساده از دمای مطلوب 9 تا 18 درجه سانتی‌گرادی لذت ببرید و به کشف رستوران‌هایی با غذاهای عالی بپردازید. در این میان شهر آلبوفیرا مقصدی عالی برای گردش و استراحت در زمستان محسوب می‌شود و از بهترین نقاط اروپا برای ماه عسلی رویایی شناخته می‌شود. به دور از پکیج‌های تعطیلات محبوب گردشگران، سواحل صخره‌ای چشمگیر و روستاهای پنهان در تپه‌ها برای کشف وجود دارند که می‌توانید برای کاوش‌شان بروید و یا تنها در هتل بمانید و نواحی اطراف خودتان را بچرخید.

 

 

ایتالیا، سیسیل

جنوبی‌ترین جزیره ایتالیا که از رم به تونس نزدیک‌تر است و دارای هوای مطلوب زمستانی برای سفر است به شما فرصت دور شدن از باران و برف و جذب کمی ویتامین دی را می‌دهد. درجه دمای زمستانی این جزیره ایتالیایی در زمستان‌ها بین 11 تا 17 درجه سانتی‌گراد است. آب و هوای مناسب سیسیل در این قسمت از سال به شما اجازه می‌تواند تا از نواحی تاریخی آن مانند معبد Concordia در Agrigento بازدید کنید.  با خانواده خود در Verdura Golf and Spa در Sciacca بمانید یا برای اقامتی عاشقانه به بوتیک هتل‌ها پناه ببرید. سیسیل با داشتن یک فرهنگ غذایی ویژه از محصولات میوه و سبزیجات باشکوه تابستانی، تعطیلاتی بی‌نظیر را برایتان رقم می‌زند.

 

بخوانید: محبوب‌ترین مساجد اروپایی را بشناسید

 

 

یونان، جزیره کرت

هیچ شکی نیست که اژه از زیباترین و محبوب‌ترین دریاهای اروپایی است که همیشه سواحل آن میزبان سیل جمعیت گردشگران هستند که میتوانند در آن بهترین گردش‌های دریایی در دنیا را تجربه کنند. جزیره کرت با آب‌ و هوایی دل‌انگیز در زمستان مقصد محبوب شناگران محسوب می‌شود. بهترین گزینه‌های اقامت در اطراف چانیا قرار دارد. Metohi Kindelis یک هتل عاشقانه ونیزی است، در حالی که Casa Cook Chania به عنوان اقامتگاهی خانوادگی فوق العاده جذاب و مجهز است. سواحل کم جمعیت و مکان‌های تاریخی دیدنی این جزیره را به پناهگاه زمستانی گردشگران تبدیل کرده است. دمای هوای این دوره جزیره بین 10 تا 17 درجه سانتی‌گراد است.

 

 

قبرس

قبرس که تنها فاصله 209 کیلومتری از سواحل لبنان قرار دارد، بهشتی برای طبیعت دوستان محسوب می‌شود. این جزیره جذاب و تاریخی در فصل زمستان دارای آب و هوایی جذاب و مناسب برای تی شرت پوشیدن است. پافوس یکی از بهترین نقاط این جزیره برای گردش و تفریح شناخته شده و بین گردشگران نیز به شدت محبوب است. در شمال برخی از زیباترین سواحل جزیره قرار دارد که لاک پشت‌های سبز برای لانه سازی به آن‌ها می‌روند. زمستان همچنین زمان بسیار خوبی برای پیاده روی در جنگل‌های متراکم قبرس، جایی که می‌توانید در میان صومعه‌های جذاب بیزانس کاوش کنید، است.

 

بخوانید: اینستاگرامی‌ترین نقاط اروپا برای عکاسی

 

مطالب مرتبط