بهترین هتل و رستوران‌های درختی: بخش دوم

نمی‌توان منکر این حقیقت شد که از زمان کودکی، رویای بیشتر ما تجربه زندگی در خانه‌ای درختی بوده است. داشتن زندگی آرام، ساده و بی‌دغدغه در آغوش مادر طبیعت، آرزویی ابدی است که انسان خاکی را به سوی خود فرا می‌خواند. در مقاله قبل، برخی نمودهای عینی و محقق شده این رویا را از نظر گذراندیم. در این مقاله نیز قصد داریم همچنان، به معرفی بهترین هتل و رستوران‌های درختی دنیا بپردازیم.

 

Soneva Kiri

این مجتمع درختی در جنگل تایلند که در بخش Koh Kood واقع شده است دارای اقامت‌گاه، مرکز بازی کودکان و میز دو نفره در همه درختان این مجتمع است. اگر با تور تایلند سفر می‌کنید، می‌توانید در این اقامت‌گاه از آرامش، زیبایی و چشم‌انداز محیط لذت ببرید. در ضمن می‌توانید در رستوران این هتل بی‌نظیر، پشت کاناپه‌هایتان بنشینید تا برایتان غذاهای خوشمزه تایلندی سرو کنند.

 

 

Tree Sparrow House

زندگی در دل حیات وحش و نیز برخورداری از Airbnb را در این خانه درختی در حاشیه شبه جزایر Cornwall Lizard peninsula در انگلستان تجربه کنید. این جا، یک پایگاه عالی برای کاوش و گشت و گذار در دهکده‌ها و سواحل اطراف است.

 

بخوانید: با زیباترین دریاچه‌های دنیا آشنا شوید

 

 

Lost Meadow Treepod

این خانه درختی دلفریب و کروی شکل در یک زمین جنگل وسیع، بین دو درخت، سه متر بالاتر از سطح زمین و توسط کابل‌های امن معلق مانده است. این مکان، یکی از بهترین نقاط برای سفرهای تابستانی است و در Broom Park Farm انگلستان واقع شده است.

در تابستان پنجره را باز کنید، در هوای جنگل نفس بکشید و از منظره درختان و رودخانه لذت ببرید. در صورتی که سردتان شد، می‌توانید از شومینه نیز کمک بگیرید. می‌توانید انواع امکانات ماجراجویی نظیر شنا، ماهیگیری، قایقرانی و پرسه زدن در جنگل را نیز در این حوالی تجربه کنید.

 

 

Treehouse Restaurant

صبحانه را در سایبان این رستوران درختی بخورید و از مناظر شگفت‌انگیز درختان و Alnwick در انگلستان لذت ببرید. همچنین در این مکان، هرازگاهی رخدادها و کنسرت‌هایی به مناسبت‌های ویژه برگزار می‌شود.

 

بخوانید: معرفی اینستاگرامی‌ترین هتل‌های دنیا

 

 

The 7th Room

پلکان پیچ در پیچ این هتل درختی لوکس در شمال سوئد که توسط 12 ستون کاج از زمین فاصله گرفته، شما را مستقیما به سمت درختان بالا می‌برد.اینجا یکی از متفاوت‌ترین هتل‌های دنیا است. اما شاید بتوان گفت که سرگرم‌کننده‌ترین و البته هیجان‌انگیزترین بخش این اقامت‌گاه، "تراس فضای باز روی پایه مشبک" باشد که می‌توانید در آن دراز بکشید و در ارتفاعی حدود 10 متر بالاتر از سطح زمین به آسمان نگاه کنید و نیز چشم‌اندازی از فضای بی‌نظیر اطراف داشته باشید.

گفتنی است که این خانه درختی، پنج نفر را اسکان می‌دهد و دارای دو اتاق دونفره و یک تخت تاشو برای نفر پنجم است. یک سالن، توالت و حمام نیز در این اقامت‌گاه زیبا وجود دارد.

 

 

خانه درختی در Winvian Farm

این خانه درختی، یک مکان رمزآلود و بزرگ و مخفی است که در 11 متری بالاتر از کف جنگل نیوانگلند واقع شده است. این مکان، در یک تفریحگاه لوکس 113 هکتاری در جاده Alain White در کانکتیکات ایالات متحده امریکا پنهان شده است. در طبقه اول این ساختمان دو طبقه یک تختخواب بزرگ، شومینه، دوش بخار و جکوزی وجود دارد.

در طبقه بالا نیز یک بار وجود دارد و تماشای منظره جنگل نیز از آن بالا بسیار لذت‌بخش است. البته گفتنی است که در فاصله کمی از این خانه درختی و در همین محدوده، یک باغ ارگانیک، یک هتل پنج ستاره، رستوران، یک آبگرم و استخر نیز وجود دارد.

 

بخوانید: معرفی بزرگ‌ترین هتل‌های دنیا

 

 

cottages

این مجموعه از کلبه‌های خانه‌های درختی که در یک جنگل زیبا در Eureka Springs ایالات متحده امریکا واقع شده‌اند، بین هفت تا هشت متر از زمین فاصله دارند. همه این کلبه‌ها مبله بوده و دارای آشپزخانه کاملاً مجهز و نیز چهار تخت خواب هستند. از دیگر ویژگی‌های آن، می‌توان به پنجره شیشه‌ای رنگی اشاره کرد و در عین حال باید گفت که یکی از این کلبه‌های درختی دارای جکوزی به شکل قلب است.

 

 

Playa Viva

این اقامت‌گاه استوانه‌ای شکل دوقلو، از چوب بامبو ساخته شده و در شمال Acapulco در مکزیک واقع شده است. این خانه ساحلی به مساحت 700 فوت، ظرف مدت 6 ماه احداث شد. برق و آب این مکان از طریق انرژی خورشیدی تأمین می‌شود. یک اتاق نشیمن در فضای باز و همچنین یک سرویس بهداشتی در فضای باز در یک قسمت از حمام آن وجود دارد. شما از تخت اتاق خواب، می‌توانید به منظره‌ای شگفت‌انگیز از ساحل دسترسی داشته باشید.

 

بخوانید: خیره‌ کننده‌ترین هتل‌ها از لحاظ هنر و طراحی

 

 

COCOA POD-SHAPED

این خانه درختی با مساحت 25 متر مربع، به شکل کاکائو در لندن ساخته شده است و فقط با قایق می‌توان به آن دسترسی داشت. این اقامت‌گاه، چشم‌انداز زیبایی به جزایر کارائیب دارد. ورودی، ساختار را به دو قسمت تقسیم می‌کند و به آن شکلی از شکاف کاکائو می‌بخشد. طبیعت دورافتاده این جزیره باعث آرامش می‌شود و خطر غرق شدن در دریا برای گردشگران وجود ندارد.

 

 

در این سفر با بهترین هتل و رستوران‌های درختی دنیا آشنا شدیم. امیدواریم که در پایان این مسیر، روحتان از زیبایی خلاقانه این اقامت‌گاه‌ها سرشار شده باشد. مهم نیست که این سفر مجازی بوده است. گاهی وصف عیش، نصف عیش است. اگر با ما موافقید و نیز به بودن در طبیعت علاقمندید، قطعا مطالعه مقاله بهترین هتل‌ها در کنار زیباترین دریاچه‌های دنیا نیز برایتان لذت‌بخش خواهد بود. 

 

مطالب مرتبط