بهترین هتل و رستوران‌های درختی: بخش اول

آیا بالارفتن از درختان و خیمه زدن در جنگل را دوست دارید؟ اگر این طور است باید بگوییم که هتل‌ها و رستوران‌های درختی، مکان‌هایی برای اقامت در اختیارتان قرار می‌دهند که سبکی متفاوت دارند. این اقامت‌گاه‌ها، بسیار مناسب افرادی هستند که به دنبال تجربه‌های جدید و هیجان‌انگیزند. بیایید دورادور، در حضور بهترین هتل و رستوران‌های درختی دنیا را تجربه کنیم.

 

اقامت‌گاه درختی و استخر Keemala

7 خانه درختی، با طراحی نبوغ آمیز و استخرهایشان در جنگلی آرام در جاده Nakasud پوکت در تایلند واقع شده‌اند و از جذابترین هتل‌های عجیب آسیایی هستند. علاوه بر استخرها، هر خانه درختی دارای یک سالن و یک اتاق خواب بزرگ در طبقه بالاست. همچنین می‌توانید از درخت پایین بیایید و در تراس رستورانی که در آن حوالی است به صرف غذا بپردازید.

اگر با تور تایلند سفر می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم که تجربه اقامت در چنین مکان زیبا و آرامش‌بخشی را از دست ندهید. البته تایلند دارای اقامت‌گاه‌های غیرمتعارف و شگفت‌انگیز دیگری نیز هست. شاید مطالعه مقاله معرفی برترین هتل‌های جزیره شگفت‌انگیز فی فی نیز خالی از لطف نباشد.

 

بخوانید: با زیباترین دریاچه‌های دنیا آشنا شوید

 

 

اسپا و هتل Huilo Huilo Nothofagus

این اقامت‌گاه خیره‌کننده درختی، دارای 55 اتاق است و در قلب منطقه Huilo Huilo در شیلی واقع شده است و یکی از متفاوت‌ترین هتل‌های دنیا است. این مکان تماما از چوب ساخته شده و دارای یک راهروی مرکزی، استخرهای سرپوشیده و باز و همچنین امکانات آبگرم است. در این هتل، تورهایی  وجود دارد که فرصتی برای دیدن حیواناتی همچون گوزن و پرندگان را برایتان به ارمغان می‌آورند. و اگر به دنبال امکانات جالب توجه‌تری هستید، باید گفت که در این حوالی امکان رفتینگ و پیاده‌روی در مسیرهای آتشفشانی نیز وجود دارد!

 

 

خانه درختی The UFO

اگر به داستان‌های علمی تخیلی وابسته هستید، این خانه شگفت‌انگیز برای شما مناسب است. این اقامت‌گاه جالب، با چشم‌اندازی بی‌نظیر از طبیعت، در اعماق جنگلی دنج همراه با یک تخت دونفره و اجاق گاز در سوئد پنهان است.

 

بخوانید:‌ آشنایی با بهترین هتل‌های فرودگاهی در دنیا

 

 

Post Ranch Inn

استراحت در بالای درختان در ارتفاع تقریبی سه متری از کف جنگل و با تصاویری بی‌بدیل از مناظر طبیعی، خارق‌العاده است. هر یک از این درخت خانه‌ها که در کالیفرنیا واقع شده‌اند، دارای یک تختخواب بزرگ، میز و صندلی، پنجره‌ای رو به طبیعت و شومینه هستند. اقامت در اینجا، همچنین به شما امکان دسترسی به بقیه امکانات از جمله کتابخانه، دو اسپای بزرگ، استخر گرم و فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی در طبیعت، جلسات یوگا و دورهمی‌های سرگرم‌کننده را می‌دهد.

 

 

Gibbon Experience

این اقامت‌گاه شگفت‌انگیز درختی، در واقع یک پروژه حفاظتی در راستای جهانگردی در لائوس است و یکی از عجیبترین هتل‌های دنیا شمارده می‌شود. همچنین یک مکان عالی برای دیدن حیوانات وحشی از نزدیک، از جمله گیبون‌ها به شمار می‌آید. شما با اقامت در این مکان، در واقع از تلاش‌های حفاظت برای متوقف کردن شکارچیان، قطع درختان غیرقانونی و آسیب‌های زیست محیطی حمایت می‌کنید. این پروژه همچنین، بیش از 120 نفر از افراد محلی را استخدام کرده است.

 

 

Travellers’ Hideout

این خانه درختی با طراحی آرامش‌بخش خود، در جنگلی در سریلانکا روی یک درخت انبه ساخته شده است. همچنین این مکان، دارای امکاناتی برای مدیتیشن، رژیم گیاهی و یوگاست. در این اقامتگاه، فرصتی برای یادگیری و طبخ غذاهای گیاهی و خام، گشت و گذار در کنار آبشارهای پنهان و کشف جنگل وجود دارد.

 

بخوانید: معرفی خیره‌کننده‌ترین لابی هتل‌های دنیا

 

 

Living-Room

یک مجموعه بوتیک از شش خانه درختی جداگانه که در اعماق حومه ولز انگلستان واقع شده‌اند، توسط جنگل‌هایی احاطه شده‌اند که دارای حیوانات وحشی هستند. با استفاده از راه پله‌های چوبی و نردبان‌های طنابی، می‌توانید به این خانه‌های درختی صعود کنید. در داخل اقامت‌گاه، اجاق‌های هیزمی، یک تخت بزرگ دونفره و تختخواب چوبی تاشو برای هر مهمان اضافی را پیدا خواهید کرد. این مکان برق ندارد و در هنگام تاریکی، فقط از شاعرانگی نور شمع و ستارگان برخوردار خواهید بود.

 

 

The Bird’s Nest

این خانه شگفت‌انگیز در سوئد، توسط اینردنین گسگروپن طراحی شده است و کاملاً در میان درختان معلق است. شما می‌توانید توسط یک پله قابل جمع شدن و جابجایی، به آن دسترسی داشته باشید. در نمای بیرونی با شاخه‌هایی درهم  تنیده شده موجه خواهید شد، گویی این خانه در برابر جنگل استتار شده است. در قسمت داخلی چوبی نیز، یک تخت دونفره و دو تخت یک نفره وجود دارد. حمام‌ها و سونا در ساختمان‌های مجاور قرار دارند.

 

 

Jaci’s Tree Lodges

این اقامتگاه درختی که در منطقه Madikwe Game در آفریقای جنوبی واقع شده، توسط چشم‌اندازهایی خیره‌کننده و رودخانه پرقدرت ماریکو احاطه شده است. اتاق‌های این تفرجگاه که با زیبایی آثار هنری بومی آفریقایی تزئین شده‌اند، دارای حمام اختصاصی بوده و برای راحتی به تهویه مطبوع، گرمایش و همچنین فن‌های سقفی مجهز شده‌اند.

 

بخوانید: ۷ هتل شگفت‌انگیز با استخرهای فوق‌العاده

 

 

Teniqua

این اقامت‌گاه زیبا و مستقل که در 5 کیلومتری Sedgefield به سمت Knysna  درآفریقای جنوبی واقع شده است، بهترین مکان برای اقامت خانواده ها، زوج‌های جوان و گذراندن ماه عسل است. بعلاوه دارای مناظر شگفت‌انگیز بوده و حیات وحش را از نزدیک مشاهده خواهید کرد. در کنار جنگل، می‌توان از گشت و گذار در سواحل اطراف نیز لذت برد.

 

 

در این مقاله به معرفی برخی از بهترین هتل و رستوران‌های درختی دنیا پرداختیم. به نظر می‌رسد که بشر، همواره به دنبال راهی برای بازگشت به بهشتی است که از آن رانده شده است. تلاش برای ایجاد زندگی در دل طبیعت و ارتباط با محیط زیست و حیات وحش، خلاقیت انسان‌ها را برای ساخت چنین اقامت‌گاه‌هایی شکوفا کرده است. در واقع در سراسر جهان، می‌توان نمونه‌های بی‌نظیری از این توانایی را یافت و در مقاله بعدی نیز قصد داریم به معرفی سایر آثار در این رابطه بپردازیم. پس همچنان ما را همراهی کنید. 

مطالب مرتبط