اینستاگرامی‌ترین سواحل در دنیا

با این که به سبک زندگی اینستاگرامی نقدهای زیادی وارد می‌شود اما حقیقت این است که به واسطه اینستاگرام مردم به دنبال نقاط زیبای هستند که هرگز حتی اسم‌شان را هم نچشیده‌اند. حتما پیش آمده که در سفر به آبشار، 700 عدد عکس گرفته‌اید اما وقتی به منزل برمی‌گردید و می‌خواهید آن‌ها را پست کنید ناراضی هستید. ما در اینجا اینستاگرامی‌ترین سواحل دنیا را برای تماشایی‌ترین مناظر ممکن معرفی می‌کنیم تا مقصد بعدی سفرتان باشند.

 

استرالیا، ساحل بهشت سفید

حتما شگفت زده می‌شوید وقتی ساحلی واقع در انتهای دور یک پارک ملی در دورافتاده‌ترین قاره دنیا را در صدر این فهرست می‌بینید. اما در حقیقت چیزی که آن را عجیب کرده ماسه 98 درصدی خالص سیلیس است که از آن سفیدترین ساحل دنیا را ساخته است. این ساحل در پارک ملی جزایر Whitsunday قرار گرفته و این یعنی برخلاف سواحل زیبای دیگر با هتل‌ها و اقامتگاه‌ها محاصره نشده است.

 

بخوانید: کشورهایی با بیشترین تعداد هتل‌های ساحلی

 

 

هاوایی، ساحل لانیکای

فرار از جمعیت وایکیکی برای لذت بردن از تعطیلاتی در هاوایی واقعا ضروری است. به همین دلیل بسیاری از گردشگران مسیرشان را به سمت دیگر اوآهو و ساحل کایلوا کج می‌کنند. این ساحل با زیبایی فوق‌العاده و آرامشی که دارد تعطیلاتی روحانی و به یادماندنی را به شما ارائه می‌دهد و جز بهترین سواحل دنیا به حساب می‌آید که قطعا ارزش وقت و هزینه را دارد.

 

 

انگلستان، ساحل بورنموث

وقتی به عکس‌های این ساحل نگاهی می‌اندازید در وهله اول ممکن است گول بخورید که به ساحلی مدیترانه‌ای و آفتابی نگاه می‌کنید. به این دلیل است که این منطقه آفتابی‌ترین بخش انگلستان است که آن را به گردشی‌ترین مقصد گرم این کشور تبدیل کرده است. گرچه این ساحل به اندازه جنوب کالیفرنیا گرم و مدیترانه‌ای نیست اما هنوز هم قابل توجه و محلی است. شما در این ساحل شانس تماشای مناظری به شدت زیبا را دارید.

 

بخوانید: بهترین نقاط دنیا برای پرش‌های هیجان‌انگیز به دریا

 

 

تایلند، ساحل آئو نانگ

اگرچه سواحل و صخره‌های سنگ آهکی تایلند از علایق عکاسان تازه‌کار هستند که با تور تایلند سفر می‌کنند، اما حرفه‌ای‌ها بعد از بازدید از محبوب‌ترین سواحل تایلند به کاوش در جزیره‌های مستقل می‌روند. آئو نانگ با جمعیت بازدیدکننده همیشگی و هتل‌های لوکس همچون مقصدی بین‌المللی و شناخته شده است. برای فرار از جمعیت و پیدا کردن زیبایی‌های پنهانی آن قایق بگیرید و این بهشت گرمسیری را کاوش کنید. در اینجا هم می‌توانید در گوشه و کناری دنج خلوت کنید و هم می‌توانید در بهترین نواحی غواصی دنیا شنا کنید انتخاب با شماست.

 

 

بالی، ساحل دریم‌لند

احتمالا در حدود 20 سال پیش اسم این ساحل با وجود صخره‌های سنگ آهکی پنهان شده بین شاخه‌های درختان نخل با واقعیت بیشتر هم‌خوانی داشت. اما امروزه ساخت و سازهای زیادی در آن انجام گرفته است. با این وجود بخش‌های زیادی از بالی دست نخورده و رویایی باقی مانده که می‌توانید برای بازدید از آن‌ها با تور بالی بروید. ساحل دریم‌لند که از سواحل پنهانی و بکر در بالی است  را حتما باید خودتان به چشم ببینید تا باور کنید از چه چیزی حرف می‌زنیم. سفر به این ساحل خارج از فصل گردشگری حتی بهتر هم هست. در این دوره از جمعیت مسافران کاسته می‌شود.

 

 

آروبا، ساحل عقاب

در ساحل عقاب شما می‌توانید بهترین و پوستری‌ترین عکس‌های عمرتان را بیاندازید. درخت معروف دیوی در اینجا از مهم‌ترین بخش‌های عکاسی به شمار می‌رود. بعد از این که عکس‌های خوبی گرفتید با درخت دیوی سلفی بیاندازید و در اینستاگرام‌تان با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به علاوه ساحل عقاب از دیدنی‌تری غروب‌هایی که می‌توانید ببینید را دارد. بنابراین یکی از مواقعی که باید برای عکاسی آماده باشید هنگام غروب آفتاب است.

 

بخوانید: جذاب‌ترین گردش‌های دریایی در سراسر دنیا

 

 

ایسلند، ساحل رینفیسارا

حتما می‌گویید "اینجا که سرد است" شکی در آن نیست اما ما برای برنزه شدن این ساحل را معرفی نکردیم. رینفیسارا منطقه‌ای است که سریال محبوب و هفت فصلی Game of Thrones در آن فیلمبرداری شده است. حتی اگر از افرادی هستید که به تماشای GOT (بازی تاج و تخت) علاقه ندارند باز هم زیبایی آن تاثیر خودش را روی شما خواهد گذاشت. این ساحل که در فاصله چند ساعتی از ریکیاویک واقع شده می‌تواند در غالب سفری روزانه قرار بگیرد.

 

 

قبرس، ساحل Fig Tree Bay

یکی از زیباترین و جالب‌ترین سواحل دنیا که باید در فهرست مقاصد خود قرارش دهید. البته در طول تابستان در این ساحل از شدت شلوغی دیوار انسانی تشکیل می‌شود اما هنوز هم می‌توان روی آن حساب باز کرد. مخصوصا که می‌توان با رفتن به جزیره کوچک واقع در نزدیکی از جمعیت دیوانه‌وار آن فرار کرد. البته آن‌جا هم میزبان گردشگران می‌شود اما قطعا حجم آن‌ها آزاردهنده و شدید نخواهد بود. به این ترتیب هم از ساحلی شلوغ فرار کرده‌اید و هم با مناظری زیبا و دیدنی محاصره شده‌اید.

 

بخوانید: بهترین‌ نقاط دنیا برای عاشقان غذاهای دریایی

 

مطالب مرتبط