سفر به لوکس‌ترین کشورهای آسیایی برای یک تجربه‌‌ی لاکچری

آسیا سرزمینی وسیع با تنوع آب و هوایی زیاد است و شاید همین ویژگی باعث شده تا بزرگ‌ترین مقصد توریستی مردم سراسر دنیا باشد. بهترین و زیباترین سواحل دنیا، آب و هوای گرمسیری، کشورهای چندملیتی، تاریخی غنی، آثار باستانی فراوان و ده‌ها مورد دیگر چیزهایی‌ست که می‌توانید در آسیا با آن‌ها روبرو شوید. تنوع مقاصد به حدی است که مشکل بتوان آن‌ها را در دسته‌های کلی قرار داد. وقتی صحبت از لاکچری‌ترین مقاصد شود طیف کثیری مقابلتان قرار خواهد گرفت. ما در این مطلب سعی کردیم با در نظر گرفتن موارد مهمی چون سواحل، مناظر، هتل‌ها و امکانات دیگر مقاصد را دسته‌بندی کنیم. اگر می‌خواهید به یک سفر آسیایی لوکس بروید این مطلب را دنبال کنید.

 

 

جزایر مالدیو

 

 

جزایر مالدیو

 

 

جزایر مالدیو از دیرباز یکی از مقاصد لوکس ماه عسل برای زوج‌های جوان بوده است. تعداد جزیره‌های مالدیو به بیش از ۱۰۰ عدد می‌رسد که همه آن‌ها مسکونی نیستند. اما می‌توان با قایق موتوری در بین این جزایر کوچک و بزرگ به گشت‌زنی پرداخت. زیبایی مالدو در وصف نمی‌گنجد. صخره‌های خزه بسته زیبا، آب‌های کریستالی و شفاف و سواحل ماسه سفید تنها بخشی از زیبایی‌های آن را تشکیل می‌دهند. همچنین مالدیو میزبان لوکس‌ترین هتل‌ها، ویلاهای روی آب بسیار مجلل و اقامتگاه‌های عاشقانه فراوانی است.  شما با سفر به این منطقه شانس کسب تجاربی چون غواصی، موج‌سواری، فلای‌برد سواری، شنا در کنار سفره ماهی‌ها و ... را خواهید داشت. جدای از سواحل، در مناطق بومی نیز برخی مراکز تفریحی آبی مناسب کودکان و بزرگسالان نیز وجود دارد. اطمینان داشته باشید که بعد از رسیدن به مالدیو هرگز آرزوی بازگشت به خانه را نخواهید کرد.

 

 

چین، پکن

 

 

چین، پکن

 

 

به طور کلی کمتر کسی در تور چین از پکن به عنوان یک مقصد لوکس یاد می‌کند. در حالی که این شهر دارای تاریخچه‌ای کهن و جاذبه‌های دیدنی فراوانی است. همچنین پکن میزبان لاکچری‌ترین هتل‌ها با امکانات فوق‌العاده، تفریحات متنوع چون سالن‌های بولینگ، سالن‌های تفریحی بازی‌های مجازی، بهترین موزه‌ها و پارک‌های ملی جنگلی است. شما می‌توانید به بازدید از نقاط مختلف دیوار عظیم چین بروید. در این منطقه سوار تله کابین بزرگ آن شوید از ارتفاع بسیار بالا به تماشای مناظر زیبای کوهستانی و جنگلی‌اش بپردازید. پکن معابد فوق‌العاده و رازآلودی دارد که می‌تواند شما را به اعماق داستان‌ها و قرن‌های گذشته ببرد. یکی از تجارب منحصر به فرد پکن رستوران‌های سنتی چینی هستند که با دو فضای عمومی و خصوصی از مهمانان خود پذیرایی می‌کنند. شما می‌توانید در ظروف اصیل چینی یک غذای کاملا بومی را نوش جان کنید. بنابراین پکن مقصدی برای تمام بودجه‌هاست، اگر می‌خواهید سفری لوکس را تجربه کنید پکن به خوبی از شما میزبانی خواهد کرد.

 

 

زیباترین پارک‌های ملی چین که باید ببینید

 

ژاپن، کیوتو

 

 

ژاپن کیوتو

 

 

کیوتو هم که در کشور زیبای ژاپن واقع شده، کمتر به عنوان یک مقصد لاکچری از آن یاد می‌شود. اما از لحاظ فرهنگی جای بسیار غنی و مورد احترامی بین خیل عظیم گردشگران شناخته می‌شود. شاید جالب باشد که بدانید این شهر به تنهایی ۱۷ نقطه میراث جهانی یونسکو را در خود میزبانی می‌کند. قدم زدن در پیاده‌روها و محله‌های آن شما را به یاد فیلم‌های تاریخی شرقی خواهند انداخت. دیواره‌های شهر صخره‌ای و خزه بسته بوده و بسیار جذاب هستند. شما می‌توانید تا سال‌ها برای اینستاگرام خود عکس از این شهر تهیه کنید. جدا از آن اقامتگاه‌های لاکچری سنتی فراوانی نیز وجود دارد که می‌توانید با اقامت در آن‌ها تجربه‌ای از زندگی سنتی شرق دور را به دفترچه خاطرات خود اضافه کنید. هر طرف چشم بگردانید چیزی از زیبایی‌های شهر را خواهید دید. یک مسیر آبی از شهر عبور می‌کند که انعکاس درختان گیلاس و شکوفه‌های صورتی آن‌ها در بهار منظره چشمگیر و بهشت گونه‌ای ایجاد می‌کند. به این ترتیب برخلاف جایی چون مالدیو با تفریحات ساحلی، در کیوتو با مناظر باورنکردنی سنتی و نقاط دیدنی فرهنگی روبرو هستید. شما در دوران اقامت خود می‌توانید از کاخ‌ها، معابد، پارک‌های جنگلی، حاشیه رودخانه و بسیاری مناطق دیگر بازدید کنید.

 

 

اندونزی، بالی

 

 

اندونزی، بالی

 

 

یکی دیگر از تور‌های آسیایی که بسیار مورد توجه زوج‌های گردشگر برای گذراندن ماه عسل قرار می‌گیرد، تور بالی در کشور اندونزی است. بالی نیز همچون مالدیو دارای مناظر شگفت‌انگیزی است که به جرات می‌‌توان ادعا کرد تمثیلی از بهشت را پیش چشم‌تان می‌آورند. ماسه‌های درخشان و طلایی در کنار جنگل‌های گرمسیری سرسبز و آب‌های آبی آرام زیبایی کم نظیری را به وجود می‌آورند که به سختی بتوان از آن چشم گرفت. همین زیبایی‌های طبیعی باعث شده تا این جزیره بهترین و لوکس‌ترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های ساحلی و ویلاهای روی آب را به خود ببیند. به طوری که اقامت در این ویلاها به تنهایی دلیلی برای مسافرت زوج‌های جوان خواهند بود. البته شما می‌توانید یک سفر خانوادگی را در کنار فرزندانتان داشته باشید و از تفریحات آبی چون غواصی، قایق سواری، شنای کم عمق و دیگر امکانات آن استفاده کنید.

 

 

۵ استخر شنای اختصاصی بالی با منظره‌ی بهشت!

 

کوه سامویی

 

 

کوه سامویی

 

 

یکی از نگین‌های مقاصد لوکس آسیا در تور تایلند که از نگاه خیلی از گردشگران پنهان می‌ماند جزیره سامویی است. سامویی را در اصل به خاطر هتل‌های مجلل و اقامتگاه‌های لاکچری ساحلی‌اش می‌شناسند. در این جزیره تلفیقی از زیبایی و امکانات اقامتی مدرن یک مقصد ایده‌آل برای گردشگران خوش خرج پدید آورده است. رفتار مردم بومی هم آنقدر دوستانه و مهربان است که اصلا حس نخواهید کرد جایی دورتر از خانه خود هستید. جدا از تفریحات ساحلی و ورزش‌های آبی فراوانی که توسط شرکت‌ها برای گردشگران در نظر گرفته شده، تعدادی جای تاریخی و معبد هم وجود دارد که می‌توانید در خلال اقامت خود از آن‌ها نیز بازدید نمایید.

مطالب مرتبط