هتل‌های سرسبز در جنوب شرقی آسیا

واحه‌های زیبا و سرسبز که با باغ‌های گرمسیری، درختان نخل زیبا، و ماسه‌های پودری احاطه شده‌اند همچون قطعه‌ای بهشت روی زمین می‌مانند. خیلی از هتل‌ها در آسیا بین جنگل‌های سرسبز و سواحل رویایی قرار گرفته‌اند اما برخی از آن‌ها کوشیده‌اند تا تمثیلی از بهشت را بازسازی کنند. ما در اینجا فهرستی از هتل‌های بزرگ و سرسبز را آماده‌ کرده‌ایم که بی‌شک شما را عاشق خودشان کرده و تعطیلاتی استثنایی را پیشکش می‌کنند. برای آشنایی با این هتل‌ها در ادامه همراه ما باشید.

 

بالی، کومو شامبهالا استیت

اگر در تور بالی به دنبال نقطه‌ای لاکچری می‌گردید باید خودتان را کومو شامبهالا استیت برسانید. این املاک مدرن و درجه یک که بین درختان سرسبز و زمین‌های یکسر چمن شده قرار گرفته امکانات به روز و متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. سوییت‌ها و ساختمان مجموعه از بهترین چوب آمده طبیعت ساخته شده و دارای استخر و نمای شگفت‌انگیز و دیدنی است. شما می‌توانید از ده‌ها ویژگی هتل استفاده کرده و تعطیلاتی رویایی را تجربه کنید.

 

بخوانید: معرفی بزرگ‌ترین هتل‌های دنیا

 

 

مالزی، لنکاوی، داتای لنکاوی

داتای لنکاوی با جنگل‌های بارانی گرمسیری محاصره شده و نمایی بسیار زیبا و حیرت‌انگیز به دریای آندامان دارد و جزیی از زیباترین هتل‌های دنیا از نظر طراحی است. گل و گیاهان متنوع و حیوانات بومی ساکن منطقه دست به دست هم داده‌اند تا از این اقامتگاه محلی جادویی بسازند. از پرنده‌ها تا قورباغه‌‌های داخل باغچه‌ها و میمون‌های لوس و بازیگوش که عاشق نوازش هستند، شما جانوران زیادی را از نزدیک خواهید دید. امکانات هتل بسیار مدرن و متنوع و لوکس هستند و اقامتی رویایی را ارائه می‌دهند.

 

 

تایلند، سامویی، بایان تیری سامویی

معمولا افرادی که به دنبال فرار از زندگی روزمره ماشینی هستند و می‌خواهند خستگی‌شان را به در کنند خودشان را با تور تایلند به بایان تیری می‌رسانند که با داشتن ویلاهای با شکوه در بالای تپه جنگلی‌، تراس‌های چشمگیر، اتاق‌های نشیمن روشن و دلباز، باغ‌ها و حتی استخرهای خصوصی اقامتی راحت و به یادماندنی را ارائه می‌دهد. این تفرجگاه که در یک ساحل خصوصی واقع شده و با عناصر سنتی معماری و ویژگی‌های تایلندی تزیین شده، مشرف به خلیج لامایی است و به شما این احساس را می‌دهد که در واحه شخصی خودتان هستید.

 

بخوانید: معرفی جنگل‌های باستانی خاورمیانه

 

 

تایلند، سامویی، وانا بِله

اینجا نگاهی بیندازیم به گنجینه‌هایی که Vana Belle ارائه می‌دهد و مطمئنا عاشق‌شان خواهید شد. در اینجا شما به 80 سوئیت مبله و ویلا متناسب با نیازهایتان، به همراه امکانات و خدمات عالی برای اقامتی عالی روبرو هستید و می‌توانید در هر کدام که راحت بودید اقامت کنید. از استخر ساحلی زیبا گرفته تا طیف وسیعی از گزینه‌های غذاخوری دلپذیر و همچنین امکانات کاملاً مدرن مانند سالن ورزشی 24 ساعته، کتابخانه، فروشگاه، اسپا و درمان. شما انتخاب‌های زیادی برای گذراندن اوقات خود دارید.

 

 

سنگاپور، TreeTop Loft™

فکر نکنید هرجای سنگاپور که بروید این اقامتگاه را می‌توانید پیدا کنید. شرکت Resorts World Sentosa با احداث این اقامتگاه برای دوست داران طبیعت به آن‌ها امکان خوابیدن در سوییت‌های درختی مدرن و زیبا در ارتفاع 12 متری از سطح زمین را می‌دهند. سوییت‌های 94 متری مبله و راحت دارای تراس بیرونی در فضای باز هستند که نمایی بسیار دیدنی و خیره کننده از لابه لای درختان ارائه می‌دهند.

 

بخوانید: کشورهایی با بیشترین تعداد هتل‌های ساحلی

 

 

مالزی، سلانگُر، سکپینگ سرندا

در سفر با تور مالزی،‌ این اقامتگاه نیز ماننده تیری‌تاپ مناسب افرادی‌ست که می‌خواهند خودشان را با فرو رفتن در طبیعت آرام کنند و ذهن شلوغ و درهمشان را آرامش ببخشند. سوییت‌های این هتل بیشتر فضای باز دارند و امکاناتشان در محیط‌های رو به طبیعت ارائه داده می‌شود. شما می‌توانید از دوش در فضای باز و استخر استفاده کنید و در تخت خواب‌هایی رو به سرسبزی بیرون بخوابید. این اقامتگاه در فاصله‌ای از جاده قرار داشته و آدرس دقیقی ندارد. بنابراین باید خودتان آن را پیدا کنید.

 

 

بالی، ریزورت و اسپای آیانا

این اقامتگاه 90 هکتاری در طول مدتی که در آن اقامت دارید شما را در رویای خودش فرو می‌برد و دنیایی زیباتر را پیش رویتان به تصویر می‌کشد. از تپه‌های سرسبز زیبا تا افق بی‌نظیر و رنگی غروب دریا شما را با طیفی از زیبایی‌های طبیعی احاطه می‌کند. در واقع شما به راحتی گذر زمان را با اقامت در اینجا گم می‌کنید. با وجود باغ‌ها و چمن‌زارهای درخشان حس می‌کنید در بهشت اقامت کرده‌اید. امکاناتی مثل هتل مدرن و لوکس  جز استخر زیبای رو به دریا، امکان قدم زنی در ساحل به فاصله دو دقیقه‌ای را هم به شما می‌دهد.

 

بخوانید: هتل‌های عجیب دنیا برای اقامتی متفاوت

 

 

لائوس، گیبون اکسپرینس

با رفتن به اینجا تجربه اقامتی بسیار متفاوت در طبیعت را به دست خواهید آورد کسانی که مایل به زندگی در زیباترین جنگل‌های بارانی دنیا هستند عاشق این اقامتگاه می‌شوند. با ذهنی خلاق سوییت‌های این اقامتگاه در ارتفاع و بر روی درختان ساخته شده تا لمسی بسیار نزدیک از نسیم‌ درختان را به سرانگشتان شما هدیه دهند. البته این تجربه امکانات کمی در اختیار شما قرار می‌دهد اما چیزی از موهبت‌های آن کم نمی‌کند. برای این که رفت و آمدها به آرامش طبیعت لطمه نزند در منطقه سیستم زیپ‌لاین تعبیه شده است.

 

مطالب مرتبط