زیباترین استخرهای بی‌نهایت دنیا

استخرهای بی‌نهایت که بدون لبه هستند و عموما یک تا سه ضلع آن‌ها در محیط آزاد بیرونی قرار دارد از پدیده‌های جدید هتل‌ها هستند که نگاه گردشگران را به خودشان جلب می‌کنند. طرح‌های شیک و مدرن با چشم‌انداز حیرت‌انگیز از برجسته‌ترین ویژگی‌های این استخرهای بی نهایت زیبا است. این استخرها از آسیا، خاورمیانه و اروپا گرفته تا مکزیک، کارائیب و ایالات متحده، زیبایی و مناظر اطراف خود را یکپارچه می‌کنند تا یک تجربه استثنایی ایجاد کنند.

 

بالی، آمانکیلا

یکی از جذاب‌ترین استخرهای بی‌نهایت دنیا آمانکیلا است که با الهام از مزارع سنتی اندونزیایی، آبشاروار از سه طبقه پایین می‌ریزد و منظره‌ای دیدنی از تنگه لمبوک و کوه‌های اطراف آن ارائه می‌دهد. علاوه بر یک استخر زیبا، این مجموعه تفریحی لوکس دارای 34 سوئیت مستقل سبک بالیایی است که امکانات لوکس و مدرن را در پس زمینه زیبای طبیعت برای مسافران تور بالی ارائه می‌دهد و خاطراتی به یادماندنی را برای‌تان رقم می‌زند.

 

بخوانید: ۷ هتل شگفت‌انگیز با استخرهای فوق‌العاده

 

 

ایتالیا، سواحل آمالفی، بلموند هتل کاروسو

فرو رفتن در این استخر به شما حس ایستادن لبه استخر را القا می‌کند به طوری که ناگهان حسی شگرفت و ناشناخته را درون‌تان کشف خواهید کرد، تلفیقی از شگفتی و هیجان. بلموند هتل کاروسو در بالاترین قسمت راولو و در اتفاع 304 متری از سطح دریای مدیترانه قرار گرفته است. به علاوه برای تجربه شامی رمانتیک و تکرار نشدنی شما می‌توانید بعد از شنا از اینفینیتی دریم دینر استفاده کنید که در واقع وعده شام با شمع‌های شناور، پیش‌خدمت شخصی و موسیقی زنده است، استفاده کنید.

 

 

دبی، برج العرب

استخرهای بی‌نهایت در برج العرب یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های هتل هستند. استخر آب شیرین واقع در تراس گسترده هتل در فضای باز، از چشمگیرترین بخش‌های هتل است که در آن قسمتی در لبه استخر جدا شده و با آب شور دریا پر شده است. با رفتن به این استخر حس می‌کنید با خلیج فارس یکی شده‌اید. منطقه لوکس و مجلل استخر دارای ویژگی‌های دیگری مثل سیستم تهویه مطلوب هوا و سرویس سرو نوشیدنی هم هست. شما می‌توانید اوقات فوق‌العاده‌ای در این بخش هتل بگذرانید.

 

بخوانید: معرفی برندهای هتل‌‌داری سراسر دنیا

 

 

مکزیکو، اکستاپا، ریزورت و اسپای کالا دی مار

در کنار صخره‌های زیبا در ساحل اکستاپا، ریزورت و اسپای کالا دی مار دو استخر شگفت‌انگیز بی‌نهایت با مناظر باورنکردنی ارائه می‌دهد. این استخرها که منظره سحرانگیزی از اقیانوس آرام ارائه می‌دهند دارای امکانات مدرن بوده و لحظاتی بهشتی را برایتان رقم می‌زنند. اگر به دنبال محیطی خصوصی‌تر هستید می‌توانید از سوییت‌های استخر شخصی استفاده کنید.

 

 

یونان، سانتورینی، هتل چارواتا

این هتل در نقطه‌ای منحصر به فرد واقع شده و منظره‌ای فوق‌العاده از دریای اژه ارائه می‌دهد. این هتل که در امتداد کالدرا ساخته شده دارای استخری بی‌نهایت و مدرن است که در جایی که صخره شروع می‌شود پایان می‌یابد. شما در این استخر می‌توانید از تماشای افق گسترده، منظره بدون مانع دریا و آتشفشان لذت ببرید. هتل چاروماتا با 26 اتاق و سوییت سفید مناظری رویایی را پیش رویتان می‌آورد.

 

بخوانید: سه هتل محبوب در جنوب شرقی آسیا

 

 

ترکیه، استانبول، هتل چراغان پالاس کمپینسکی

این استخر خیره‌کننده واقع در بسفر، دارای چشم‌اندازهای چشمگیر از این تنگه، از جمله پلی است که اروپا و آسیا را به هم وصل می‌کند. هتل چراغان پالاس از مجلل‌ترین و چشمگیرترین و لوکس‌ترین هتل‌های استانبول است که اقامتی شاهانه و باشکوه را به شما هدیه می‌دهد. حالا تصورش را بکنید در استخر بی‌نهایت این هتل چه لحظات آرام و جذابی را می‌توانید سپری کنید. استخر در تمام طول سال باز است. بنابراین تابستان در آب آن خنک می‌شوید، در حالی که زمستان داخلش را با آب داغ پر می‌کنند می‌توانید از منظره برفی شهر در حالی که در آب داغ فرو رفته‌اید لذت ببرید و از تور استانبول نهایت لذت را ببرید.

 

 

سنگاپور، مارینا بی سندز

استخر Marina Bay Sands بزرگ‌ترین استخر بی‌نهایت پشت بام در جهان است که در طبقه پنجاه و هفتم در SkyPark واقع شده است. منظره این استخر بی‌نهایت کاملا منحصر به فرد و نفسگیر است به طوری که نظیرش هنوز در دنیا ساخته نشده است. بعد از این که در استخر شنا کردید می‌توانید از نوشیدن بهترین نوشیدنی‌های دنیا زیر درخت نخل لذت ببرید. غروب آفتاب نیز یکی از بهترین زمان‌ها برای تماشای افق آسمان شهر است که می‌توانید از این قاب به تماشایش بنشینید.

 

 

بالی، مولیا

استخرهای شنای اختصاصی بالی فراوان هستند. این مجموعه تفریحی که در ساحل زیبای نوسا دوئا واقع شده دارای استخر بی‌نهایت چشمگیری‌ست که منظره‌ای پر زرق و برق از اقیانوس هند را به نمایش می‌گذارد. استخر بی‌نهایت این مجموعه دارای ردیف مجسمه‌های بلند قامت از زنان بالیایی است که در فصل براشت سینی‌های برنج روی سر حمل می‌کنند. این مجسمه‌ها که در دو طرف استخر به صف شده‌اند. عمق بیشتری به منظره روبرو می‌دهند به طوری که حس می‌کنید به داستان‌های اسطوره‌ای یونانی پیوسته‌اید.

 

 

هند، دهلی، لیلا پالاس نیو دهلی

استخر لیلا پالاس که در پشت بام و در ارتفاع واقع شده تنها استخر پشت بامی دهلی است. این استخر بی‌نهایت چشم‌اندازهای پانورامایی از شهر را به شما ارائه می‌دهد، جایی که شما قادر خواهید بود جاذبه‌های تفریحی دهلی را به خوبی مشاهده کنید. این استخر بی‌نهایت که در تمام طول سال برای مسافران تور هند در دسترس است صندلی‌های راحت در دور و نوشیدنی‌های گوارا برای نوشیدن را نیز در دسترس مهمانان قرار می‌دهد.

 

بخوانید: جذاب‌ترین هتل‌های عجیب در آسیا

 

مطالب مرتبط