معرفی لوکس‌ترین هتل‌های تاریخی دنیا

اگر از تعطیلات تابستانی ساحلی و سفرهای برفی زمستانی خسته شده‌اید پیشنهاد می‌کنیم برگ جدیدی از تجربه گردشگری را در زندگی خود باز کنید. شما می‌توانید با اقامت در هتلی تاریخی خودتان را در دل فرهنگ و تاریخ غرق کنید مخصوصا وقتی به سفری تاریخی می‌روید اقامت در هتلی تاریخی و نمادین می‌تواند گذشته را مقابل چشمان‌تان زنده کند. این هتل‌ها عموما اطلاعاتی راجب جنگ‌ها، سفرهای روسای خارجی و فرهنگ و سلیقه بومی مردم اطلاعاتی در خودشان حفظ کرده‌اند. ما در اینجا بهترین هتل‌های لوکس تاریخی در دنیا را بررسی می‌کنیم.

 

هند، اودیپور، تاج لیک پالاس

تاج لیک پالاس ساختمانی فانتزی و مرمرین است که به طور جادویی روی آب‌های دریاچه پیچولا قرار گرفته و نمایی فوق‌العاده دیدنی و رویایی دارد. این کاخ در سال 1746 برای خوشگذرانی‌های ماهارانا جاگات سینق دوم ساخته شد. در سال 1857 چند خانواده اروپایی از نیماچ گریختند و به پیشنهاد ماهارانا اسواروپ سینق در این جزیره پناهنده شدند. او برای محافظت از مهمانان خود تمامی قایق‌های شهر را سوزاند تا شورشیان نتوانند به جزیره برسند. این کاخ که حالا در شکوه گذشته خود می‌درخشد با فیلم جیمز باند به نام Octopussy به شهرت رسید. این هتل میراث فرهنگی دارای 66 اتاق مجلل و 17 سوییت لوکس و راحت است. این هتل که روی جزیره‌ای در وسط دریاچه قرار گرفته با اتاق‌هایی که هر طرف آن به شهر و جاهای دیدنی نما دارد، از اینستاگرامی‌ترین هتل‌های دنیا است.

 

بخوانید: لوکس‌ترین هتل‌های قاره آسیا در کدام کشورهاست

 

 

چین، پکن، آمان در کاخ تابستانی

در فاصله چند قدمی از دروازه شرقی کاخ تابستانی می‌توانید آمان را پیدا کنید، جایی ایده‌آل برای کاوش پایتخت چین. زیرا این کاخ در جایی قرار گرفته که به راحتی می‌توان به اغلب دیدنی‌های شهر مثل دیوار بزرگ، شهر ممنوعه و مراکز تفریحی رسید. به علاوه گالری‌ها، رستوران‌ها و نقاط فرهنگی معاصر هم در اطراف این کاخ پراکنده شده‌اند و دسترسی به آن‌ها راحت است. شما می‌توانید با یک اقامت آرام و بی‌سر و صدا خودتان را مهمان فرهنگ سنتی چینی کنید و اقامتی خاص در یکی از عجیبترین هتل‌های دنیا را داشته باشید. این کاخ در مجموعه میزبان 51 سوییت فوق‌العاده و تعدادی آلاچیق زیبا است. مهمانان این کاخ سابقا در برخی از خانه‌های اصلی مجموعه اقامت می‌کردند که نمایی فوق‌العاده به بیرون داشتند. تمامی این سوییت‌ها با مسیرهای پیچیده از باغ و منطقه درخت‌کاری شده جدا شده‌اند. شما می‌توانید در این تفرجگاه سنتی- معاصر طراحی و معماری سلسه‌های مینگ و ژینگ را ببینید.

 

 

فرانسه، پاریس، Hôtel de Crillon

این کاخ افسانه‌ای با ویژگی‌هایی که در خود حفظ کرده تاریخی درخشان از بهترین‌های فرانسه را ارائه می‌دهد و از زیباترین هتل‌های دنیا است. در سال 1758، پادشاه لویی شانزدهم به بزرگ‌ترین معمار روزگار خود، Jacques-Ange Gabriel دستور می‌دهد تا ساختمانی دوقلو مشرف به Place de la Concorde بسازد. این هتل با نمای نئوکلاسیک خود هر بیننده‌ای را در همان ابتدا محسور خود می‌کند. به علاوه این هتل میزبان برخی از مهم‌ترین رویدادهای تاریخ هم بوده است. ساختمان برای مدت‌های طولانی به صورت خصوصی در اختیار خاندان کریلون بود و بعدها به هتلی مجلل تبدیل شد. حالا این هتل شیک و مجلل با 78 اتاق لوکس، 36 سوییت راحت و فوق‌العاده و 10 سوییت ویژه پذیرای مهمانان خود است.

 

بخوانید:‌ معرفی خیره‌کننده‌ترین لابی هتل‌های دنیا

 

 

جمهوری چک، پراگ، ماندارین اورینتال

هتل ماندارین اورینتال در واقع صومعه‌ای تاریخی و قرن 14امی‌ست که به هتلی مجلل و 5 ستاره تبدیل شده است. این هتل دارای 79 اتاق بسیار زیبا، 20 سوییت با طراحی و امکانات مجزا و همچنین خدمات و ویژگی‌های لاکچری مثل سالن ناهارخوری عالی و لژ اسپای مجلل است. شما با اقامت در این هتل می‌توانید تجربه‌ای تاریخی، فرهنگی و لوس در قلب جمهوری چک به دست بیاورید. اگر به این هتل رفتید از تماشای مناظر زیبای آب و همچنین قدم زدن در خیابان آرام و سنگفرش، در ساحل سمت چپ رودخانه Vltava غافل نشوید.

 

بخوانید: معرفی بزرگ‌ترین هتل‌های دنیا

 

 

ایتالیا، آمالفی، هتل و اسپای مُناسترو سانتا رُزا

Monastero Santa Rosa با توجیهی کامل در مورد انزوا و تنهایی، به مهمانان این امکان را می‌دهد تا سبک اقامت خود را تعیین کنند، خواه به دنبال ناپدید شدن برای یک فرار صمیمی باشند یا با گروه جمع شوند و بخواهند آشنایی‌های جدیدی کسب کنند. این هتل که در لبه استخر در موقعیتی کاملا منحصر به فرد قرار گرفته با آن ستون‌های سنگی از دور شبیه به قصرهای داستان‌های دیزنی به نظر می‌رسد. این هتل در اصل صومعه‌ای قرن 17امی بوده که در نهایت احترامو حفظ زیبایی‌های آن به هتلی لوکس و زیبا تبدیل شده‌ است و از بهترین هتل‌های دارای استخر به حساب می‌آید. این هتل در یکی از زیباترین بخش‌های ساحلی ایتالیا قرار گرفته که امکانات تفریحی و رفاهی در آن گسترده و متنوع است. با اقامت در این هتل شانس تماشای یکی از نفسگیرترین مناظر پانورامای عمرتان را خواهید داشت.

 

مطالب مرتبط