آشنایی با شلوغ‌ترین سواحل دنیا

وقتی می‌خواهیم برای تعطیلات مقصدی را انتخاب کنیم بیشترین توصیه‌های اطرافیان حول محور سواحل می‌گردد. چه کسی می‌تواند با وجود نور زیاد و روشن، نسیم ملایم، ماسه‌های نرم و موج‌هایی که پوست پاها را نوازش می‌کند عاشق سواحل نباشد؟ مطمئنا پیاده‌روی در مناظر زیبای کوهستانی و تماشای ارتفاعات هم لذت خودش را دارد اما سفر به سواحل به ما فرصت گشت و گذار خانوادگی مناسب برای تمام اعضای خانواده و سطح توانایی‌هایشان را می‌دهد و در عین حال می‌توان با گروه‌های مختلف مردم روبرو شد. ما در اینجا شلوغ‌ترین سواحل دنیا را بررسی می‌کنیم.

 

سریلانکا، هیکادووا

این ساحل در سریلانکا یکی از سواحل توریستی و پرطرفدار بین مسافران داخلی و خارجی است که به خاطر آب‌های آبی و ماسه‌های نرم درخشان شناخته شده است. از آنجایی که سواحل ماسه سفید و آب‌های کریستالی در قسمت جنوب شرقی آسیا بسیار متداول است چیزی که این ساحل را متمایز کرده رونق گشت و گذارهای دریایی، غواصی و بازدید از مرجان‌های رنگارنگ دریایی است. به علاوه موج‌سواران عاشق موج‌سواری در این قسمت ساحلی سریلانکا هستند.

 

بخوانید: بهترین سواحل اروپا در کدام کشورها قرار دارند؟

 

 

تایلند، هت رین

هت رین یکی از نواحی جشن و شادی ساحلی در تایلند است که مسافران پرجنب و جوش سراسر دنیا را با تور تایلند به سمت خود می‌کشاند. ویژگی‌هایی مثل خورشید درخشان، موج‌سواری، تفریحات ساحلی و مخصوصا جشن‌های فول موناز اصلی‌ترین دلایل مسافران به این ساحل است. موسیقی عالی، نوشیدنی‌های رنگی و گوارا از اصلی‌ترین بخش‌های مهمانی در این ساحل هستند.

 

 

تایلند، پوکت، ساحل پاتونگ

به طور کلی تایلند به عنوان یکی از مهم‌ترین مقاصد ساحلی دنیا اصلا نیاز به معرفی ندارد. گردشگران از سراسر دنیا به پوکت می‌روند تا از زیبایی‌های طبیعی سواحل و امکانات توریستی آن بهره ببرند و تعطیلات فوق‌العاده‌ای را سپری کنند. پاتونگ به عنوان ساحلی زیبا و از شگفت انگیزترین سواحل جنوب شرقی آسیا، توریستی و دارای امکانات مدرن همیشه میزبان مسافران سراسر دنیاست.

 

 

هند، گوا، ساحل آنجونا

آنجونا در دهه هفتاد به عنوان منطقه هپی در دنیا شهرت یافت. گوا منطقه‌ای گرمسیری و ماسه سفید در هند است که برخی از سواحل آن با سواحل جنوب شرقی آسیا برابری می‌کند. آنجونا شاید بهترین ساحل گوا نباشد اما به دلیل برگزاری جشن‌های مفصل و گسترده برای شادی و پایکوبی شهرت داشته و مسافران زیادی به آن سفر می‌کنند.

 

بخوانید: معرفی عاشقانه‌ترین سواحل آسیا

 

 

چین، ساحل دالیان

دالیان تقریبا از شهرهای جوان و تازه رونق یافته چین است که به طور شگفت‌انگیزی توانسته در مدتی نه چندان شهرت و محبوبیت زیادی به دست آورد و توانست مسافران داخلی و خارجی به طور یکسان به خود جذب کند. حالا ساحل دالیان در رده شلوغ‌ترین سواحل دنیا قرار گرفته است.

 

 

اسپانیا، ساحل سامیل

در میان جاذبه‌‌های ساحلی مختلف اسپانیا، ساحل سامیل در شمال غربی کشور یکی از اصلی‌ترین نقاط ساحلی و پرطرفدار است که به بین گردشگران داخلی و خارجی به صورت یکسان محبوبیت دارد. به علاوه وجود تفرجگاه‌های متعدد و دسترسی به فعالیت‌های آبی و ساحلی گسترده بر ویژگی‌های آن افزوده است.

 

بخوانید: بهترین سواحل خانوادگی دنیا

 

 

برزیل، ریودو ژانیرو، کپاکابانا

احتمالا شناخته شده‌ترین ساحل دنیا برای جشن و پایکوبی کپاکابانا است. فرهنگ ساحلی فوق‌العاده، مردم خوش‌مشرب و خوش‌برخورد و آب و هوایی عالی چیزهایی هستند که مردم سراسر دنیا را به سمت خود می‌کشانند. این شهر ساحلی شگفت‌انگیز همیشه و در تمام فصول سال از جمعیت مسافران کنجکاو مملو است.

 

 

اکوادور، منتانیتا

یکی از مقاصدی که به طور غافلگیرانه‌ای در سال‌های اخیر خودش را در بین مقاصد پربازدید ساحلی در دنیا جا داده است. این شهر با نگرش متفاوت خود نسبت به جشن و پایکوبی توانسته نظرات مسافران اروپایی و سایر نقاط دنیا را به سوی خود جلب کند. آب و هوای عالی، امکانات رفاهی و تفریحات ساحلی از اصلی‌ترین عوامل بالا رفتن شهرت این منطقه ساحلی است.

 

 

فلوریدا، میامی

فلوریدا پر از جاهای دیدنی متنوعی است که گردشگران را عملا برای انتخاب بهترین‌ها تحت فشار می‌گذارد و معروف‌ترین سواحل دنیا را در خود جای داده است. ساحل شمالی، میانی و جنوبی عمده‌ترین و اصلی‌ترین جاذبه‌های اقیانوسی میامی را تشکیل می‌‌دهند. بنابراین این سه ساحل بیشترین شلوغی و بازدید گردشگران خارجی و داخلی را به خود می‌بینند. مردم در این سواحل با تراکمی زیاد و در فاصله کمی از هم حمام آفتاب می‌گیرند و به شنا و تفریحات آبی می‌پردازند.

 

 

کالیفرنیا، ساحل لاگونا

ساحل لاگونا بخش ثروتمند نشین کالیفرنیاست که همچون بهشتی در حاشیه اقیانوس آرام می‌ماند. اما این منطقه لوکس و جذاب تابستان‌ها میزبان خیل عظیم گردشگران است. هر چیزی که در ساحلی همه چیز تمام مد نظر دارید از آفتاب گرفته تا تفریح و موج‌سواری، شن و ماسه تا امکانات مدرن گردشی در این ساحل برای شما فراهم است تا اوقاتی به یادماندنی و بی‌نظیر را تجربه کنید.

 

مطالب مرتبط