۶ جزیره‌ی جذاب گردشگری که تجربه‌ی متفاوتی از سفر می‌سازند

هیچ چیز جذاب‌تر از سفری دلچسب با تور مالزی و رفتن به سنگاپور نیست. آیا همیشه رویای سفر راحت به سنگاپور را داشته‌اید؟ باید بگوییم گذراندن تعطیلات در سنگاپور با آفتاب درخشان و همیشگی‌اش فراتر از تصورات شما دلچسب خواهد بود. مخصوصا اینکه جاذبه‌های عالی برای خانواد‌ها و رستوران‌هایی با خدمات کودکان به وفور یافت می‌شوند. سفر رفتن مادرها به خودی خود دغدغه بزرگی‌ست و تعطیلات مدرسه هم کمکی به ماجرا نمی‌کند، اما سنگاپور با جزایر تفریحی و مقاصدی که در اطراف آن وجود دارد، می‌تواند شما را برای چند روز از استرس زندگی روزمره رهایی بخشد.

 

 

۱- تلوناس

 

 

 تلوناس

 

 

این جزیر در سه ساعتی سنگاپور قرار گرفته و جزو جزایر اندونزیایی نشین شناخته می‌شود. تلوناس یک جزیره خصوص با ترکیب بی‌نظیری از ماسه‌های درخشان و سفید، دریایی زیبا و خیره‌کننده، آفتابی گرم و یک اقامتگاه راحت و آرام است. این جزیره یکی از بهترین مقاصد سفری کوتاه برای خانواده‌ها از سنگاپور بوده که بچه‌ها عاشق آن خواهند شد. بدون نیاز به تماشای تلوزیون فعالیت‌های بسیار جذابی چون ساختن قلعه‌های شنی، ماهیگیری و قایق‌سواری انتظار آن‌ها را در کنار شما، انتظارشان را می‌کشد. برای شما هم سالن آبگرم و ماساژ در نظر گرفته شده تا نهایت استفاده را از آرامش جزیره ببرید.

 

 

۲- بینتان

 

 

بینتان

 

 

این جزیره برای سفری کوتاه و گرفتن آرامش همراه خانواده مقصدی ایده‌آل است. منظره فوق‌العاده‌اش با ساحلی بی‌نهایت سفید، و دریایی به غایت آبی و سرسبزی پوشش گیاهی آن در همان نگاه اول خستگی را از تن‌تان به در می‌کند. این جزیره متشکل از چند بخش است که به واسطه یک خط باریک ساحلی به هم متصل شده‌اند. اقامتگاه‌های لاکچری و ویلاهای ساحلی به شما فرصت استراحت داده و محیطی امن برای شنا و شن بازی فرزندتان در اختیارتان قرار می‌دهد. اگر از علاقه‌مندان به گلف هستید می‌توانید به زمین گلف رفته و به ورزش و تفریح بپردازید و یا با خانواده به زیر یکی از آلاچیق‌های ساحلی پیک‌ نیک کرده و با فرزندان مشغول بازی شوید.

 

 

۳- پانگکیل

 

 

پانگکیل

 

 

اگر عکس‌‌های این جزیر را قبل از سفر روی گوگل سرچ کنید متوجه می‌شوید که جزیره‌ای کوچک در وسط آب‌های آبی سنگاپور است. نگذارید کوچکی آن قضاوت‌های شما را در هم بریزد زیرا این جریزه به طور کامل اجازه داده می‌شود و شما می‌توانید از امکانات آن به طور کامل بهره ببرید. همین ویژگی از این جزیره مقصدی استثنایی ساخته برای خانواده‌های دارای فرزند با بودجه بالا، ساخته است. پانگکیل برای بازیابی انرژی از دست رفته‌تان گزینه‌های جذابی چون خواب راحت در تخت‌های ننویی در محیطی آرامش‌بخش، حمام آفتاب در ساحل اختصاصی‌تان، مطالعه و استراحت در محیطی بسیار ساکت و آرام و همچنین شنا را ارائه می‌دهد. بچه‌ها نیز فعالیت‌های ساحلی چون ساختن قلعه‌های ماسه‌ای، شنا و جمع‌ کردن صدف‌های رنگی ساحل پیش رو خواهند داشت. البته یک تفریگاه آبی برای کودکان در نظر گرفته شده که می‌توانند در آب بازی کنند.

 

 

۴- لمبک

 

 

لمبک

 

 

از آنجایی که این جزیره در نزدیکی بالی قرار گرفته از دید و توجه گردشکران دور می‌ماند. اما لمبک نیز دارای مناظر فوق‌العاده  زیبا هست که دست کمی از جاذبه‌های بالی ندارند. این جزیره در فاصله سه ساعتی از سنگاپور قرار گرفته است. یکی از مناطق هیجان‌انگیز جزیره وجود دومین آتشفشان بلند اندونزی یعنی کوه رینجانی است که می‌توانید با پیاده‌روی جذابی به آن برسید. در اطراف پارک ملی گشت‌زنی کنید و یا از رینجانی بالا بروید. اگر همراهتان مسافرین نوجوان دارید، کوه‌پیمایی فرصت خوبی برای آنان خواهد بود تا با نشاط به آزمایش تواناهایی خود بپردازند و همچون مرد عنکبوتی به اطراف سرک بکشند. این منطقه سرسبز از انبوه گیاهان و درختان گرمسیری پوشیده شده و زیبایی‌های ستودنی به وجود آورده است. شما می‌توانید حین گشت‌زنی جنگلی از میمون‌های جسور زیادی دیدن کنید. همچنین با اجاره کردن یک قایق به لمس دریای آبی بروید.

 

 

۵- بالی

 

 

 بالی

 

 

تور بالی نامی آشنا در بین جزایر گردشگری شرق آسیا است که سه ساعت با سنگاپور فاصله دارد. این جزیره که نیازی به معرفی و مقدمه چینی ندارد، نه تنها برای خانواده‌های دارای فرزند، بلکه برای سفرهای همراه با پدربزرگ و مادربزرگ‌ها نیز مقصدی بی‌نظیر است. از زیبایی‌های تکرارنشدنی بالی بگذریم که چندین بار به آن‌ها اشاره کردیم. اما محیط گرم آرامشبخش آن و شنا در آب‌های گرم می‌تواند استرس و لجبازی را برای کودکتان در سفر به حداقل ممکن برساند. بازی در ماسه‌های تمیز و نرم برای ساعت‌ها آن‌ها را مشغول خواهد کرد که به شما فرصت استراحت، دراز کشیدن زیر آفتاب را به شما می‌دهد. حتی می‌توانید در حین آفتاب گرفتن به مطالعه کتاب نیمه‌ تمامتان هم بپردازید. جدای از این‌ها بالی سرشار از فعالیت‌های بی‌نظیر ساحلی و دریایی است. با فرزندتان بادبادک هوا دهید، به شنای کم عمق، قایق سواری و دیدن ماهی‌های رنگی بروید.

 

 

۷ فعالیت توریستی که فقط در بالی می‌توانید تجربه کنید!

 

۶- هنگ کنگ

 

 

هنگ کنک

 

 

یکی از مقاصدی که از سنگاپور می‌توانید راهی آن شوید هنگ کنگ با فاصله ای سه ساعته از آن است. هنگ کنگ شهری شلوغ با طیف وسیعی از اقامتگاه‌های فوق‌العاده و مقاصد دیدنی و گردشی متنوع است. برای اقامتگاه صرفه جویی کنید و به جایی مناسب و تمیز بروید و در عوض بودجه‌تان صرف رفتن به جاهایی چون دیزنی‌لند و خرید بلیط‌های تفریحی آن کنید. به پارک آبی بروید و از آکواریوم‌های عظیم و خیره‌کننده‌اش بازدید نمایید. با اینکه هنگ کنگ فهرست بلند بالایی از فعالیت‌های گردشی دارد که در سفر کوتاه شما بازدید از همه آن‌ها نمی‌گنجد، اما رفتن به دیزلی لند را همراه کودکتان در صدر فهرست خود قرار دهید.

مطالب مرتبط