معرفی لوکس‌ترین کروزهای جدید آسیا

آسیا قاره‌ای پهناور با قدیمی‌ترین فرهنگ‌ها و تاریخ جهان است که ملت‌های مختلفی با آداب و رسوم جالب و گوناگون در آن زندگی می‌کنند. وجود باورهای مختلف، جاهای دیدنی بی‌پایان و صد البته غذاهای گوناگون و خوشمزه از آسیا مقصدی غیرقابل چشم‌پوشی ساخته است. در این میان یکی از بهترین کارهایی که می‌توان برای کشف و بازدید از این قاره پهناور انجام داد شرکت در کروزهای بین مرزی است. ما در این مقاله کروزهای جدید و لوکس آسیا را برای کاوش این قاره زیبا و پهناور معرفی می‌کنیم.

 

هند، پانداو اکسپدیشنز

در ماه دسامبر سفرهای رودخانه گنگ به مدت یک هفته در پانداو شرقی آغاز خواهد شد. این قایقرانی از فاراکا و برعکس از طریق قلب بنگال غربی انجام می‌گیرد. این کروز اصلا شامل قایق‌سواری شبانه روزی نمی‌شود بلکه بخش‌های جذاب مختلفی دارد. توقف‌هایی در نقاط فرهنگی و تاریخی، جاهای دیدنی و بومی از برنامه‌های آن‌هاست. مثلا تورهای میراث استعماری در چاندانگار که تا سال 1950 به دست انگلیسی‌ها اداره می‌شد. به علاوه بازدید از آثار برنجی در روستای ماتاری و همچنین معابد معروف تِرا کُتا از باراناگار از دیگر بخش‌های این کروز می‌باشند. قیمت بلیط این کروز برای هر نفر از 1700 دلار شروع می‌شود.

 

بخوانید: راهنمای گردش دو هفته‌ای در جنوب شرقی آسیا

 

 

لائوس، تایلند و میانمار، مکُنگ کینگدامز

مکُنگ کینگدامز با دو کابین چوبی انحصاری به سبک جیپسی کار خود را آغاز کرد. این تور شگفت‌انگیز در مثلث طلایی جایی که لائوس، تایلند و میانمار با هم برخورد می‌کنند اتفاق می‌افتد و از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری کشتی‌های کروز است. این تور شامل روبرویی با گروه‌های کوچک و سبک و سیاق فرهنگی تایلندی می‌شود. شما در طول این کروز از مسیرهای زمینی جنگلی عبور کرده و از کارگاه‌های بافندگی دیدن می‌کنید. به علاوه کلاس‌های رقص، پخت و پز و کلاس زبان لائوسی نیز در برنامه گنجانده شده است. هزینه شرکت در این تور برای هر نفر از 5،450 دلار به مدت سه شب و نهایتا تا چهار نفر خواهد بود.

 

 

تایلند و ویتنام، سی‌بورن

برای یک تور جامع در جنوب شرقی آسیا ، هیچ چیز نمی‌تواند به اندازه سفر 14 روزه دریایی تور تایلند و تور ویتنام ، در کشتی جدید لوکس Seabourn Ovation شگفت‌انگیز باشد. این کشتی کروز بزرگ توسط آدام دی طراحی شده و ظرفیت پذیرش 600 نفر مسافر را در هربار سفر دارد. عرشه این کشتی میزبان رستورانی به سرآشپزی سرآشپز معروف آمریکایی توماس کلر است. شما در طول این سفر دریایی از پایتخت‌ها و بنادر مهم و مناظر شگفت‌انگیز، بانکوک، هوشی مین، سیهانوکلویل و خلیج هالونگ بازدید خواهید کرد. هزینه ملحق شدن به این کروز لاکچری و رویایی برای هر نفر از 6,999 دلار شروع می‌شود. امکانات این کروز لاکچری و همه جانبه است.

 

 

ژاپن، Tauck

اولین چیزی که باید در مورد این تور بگوییم این است که به دلیل شهرت و برنامه‌های فشرده اپراتور این کروز مجبور شده از توقف‌ها و برنامه‌های بازدید خود در طول مسیر آبی بکاهد. در طول 14 روز سفر دریایی این کروز در آب‌های ژاپن مسافران از بیشتر جاهای کم‌تر شناخته شده ژاپن همچون ساکوراجیما یا روستای قدیمی بازرگانی کوراشیکی دیدن می‌کنند. 8 شب این سفر روی عرشه کشتی صمیمی Le Soléal سپری می‌شود، در حالی که برنامه 5 شب دیگر اوزاکا و توکیو خواهد بود. هزینه بلیط این کروز از 12490 دلار برای هر نفر شروع می‌شود.

 

بخوانید: سه هتل محبوب در جنوب شرقی آسیا

 

 

ویتنام و کامبوج، Aqua Expeditions

دیوید تامپسون، یکی از مشهورترین سرآشپزهای آسیای جنوب شرقی میزبان دو سفر دریایی کروز لوکس رودخانه‌ای سال 2019 در رودخانه مکونگ است. این سفر آبی که 4 شب به طول می‌انجامد و بین ویتنام و کامبوج سپری می‌شود. این کروز لوکس و هیجان‌انگیز در دو نوبت در 16 آگوست و 13 سپتامبر راهی مسیر رودخانه شد. تامپسون در این سفر لوکس و درجه یک مهمانان را به دیدن بازارهای محلی می‌برد و نحوه خرید و تشخیص خواکی‌های باکیفیت را آموزش می‌دهد. در نهایت با برگشتن به کشتی او کلاس‌های آشپزی خودش را اداره می‌کند. هزینه این سفر برای هر نفر از 5400 دلار شروع می‌شود.

 

 

چین، کروزهای وایکینگ

سفر آبی 15 روزه وایکینگ در شرق دور با 930 نفر مسافر به شما این امکان را می‌دهد تا در شهرهای اصلی چین گردش و خرید کنید. این تور نیز شامل بخش‌های مختلفی می‌شود که در طی آن به جز جاهای اصلی و شناخته شده شانس بازدید از نقاط کم‌تر شناخته شده مثل اقامتگاه سابق فرماندار در Qingdao و همینطور موزه‌ای با همین نام را خواهید داشت. این موزه سابقا کارخانه نوشیدنی‌سازی بود که توسط استعمارگران آلمانی در سال 1903 تاسیس شده بود. هزینه شرکت در این کروز از 4،799 دلار برای هر نفر خواهد بود.

 

بخوانید: عکاسی گردشگری در آسیای جنوب شرقی

 

مطالب مرتبط