اقامت در جذابترین هتل‌های حبابی

تصور کنید جایی که هنگام سفر در آن اقامت خواهید داشت، با طبیعتی شگرف احاطه شده است و شما در متن این طبیعت زیبا هستید. هتل‌های حبابی در واقع چنین تجربه‌ای را برایتان رقم می‌زنند و از هتل‌های عجیب و جذاب در دنیا هستند. طی سال‌های اخیر چند جایی در دنیا این هتل‌های خاص بازگشایی شده‌اند، اما بهتر دیدیم 8 نمونه از بهترین تجربه‌هایی که می‌توانید در دنیا داشته باشید را به شما معرفی کنیم.

 

The 5 Million Star Hotel، Laugarás، ایسلند

هتل "5 میلیون ستاره" بدون هیچ شکی بهترین انتخاب برای بودن در چنین هتلی است. نه تنها این هتل خاص و زیبا از نظر امکانات بهترین است، بلکه در یکی از زیباترین نقاط ایسلند درست یک ساعت دورتر از Reykjavik قرار گرفته است. میشود گفت این هتل یکی از اینستاگرامی ترین هتل‌های دنیا است. این مجموعه در ایسلند تنها دارای 5 حباب است و ساختار آن کاملا شفاف بوده انگار هیچ مانعی بین شما و طبیعت بکر منطقه وجود ندارد. جالب این که مسئولین هتل به شدت روی فاش شدن مکان هتلشان حساسند تا جایی که خود مهمانان نیز آدرس دقیق آن را نمی‌دانند.

قیمت: 275 دلار برای هر شب

 

 

Campera Hotel Burbuja، Ensenada، مکزیک

این مجموعه بسیار زیبا و دوست دار طبیعت، در قلب Valle de Guadalupe قرار گرفته، یکی از زیباترین نقاط طبیعی در مکزیک. Campera  تنها دارای 10 حباب بوده و امکانات و سرویس دهی آن در حد یک هتل پنج ستاره و شیک است. دو نوع اقامتگاه در این مجموعه 10 تایی وجود دارد که یکی سوییت و دیگری اتاق  نامیده می‌شود و تفاوتش در اندازه و وجود حمام اختصاصی در خود حباب است و قیمت آن تنها 20 دلار با هم فرق می‌کند.

قیمت: 145 و 165 دلار برای هر شب

 

بخوانید: بهترین هتل‌ها در کنار زیباترین دریاچه‌های دنیا

 

 

Bubble Hotel Bali، بالی، اندونزی

شاید از نظر امکانات، این هتل خیلی با نمونه‌های دیگر این لیست متفاوت باشد، اما نباید فراموش کنید که این حباب‌های زیبا و شفاف در کنار یکی از جذاب‌ترین سواحل بالی قرار گرفته‌اند و از زیباترین هتل‌های ساحلی بالی شناخته شده است. از نظر وضعیت قرار گیری، کاملا ایزوله بوده و از دیگر اقامتگاه‌ها جدا شده‌اند. سرویس دهی در این هتل واقعا عالی بوده و همه چیز برای یک اقامت شگفت‌انگیز و عاشقانه برایتان فراهم است.

قیمت: 92 دلار

 

 

Aire de Bardenas، Tudela، اسپانیا

وقتی اولین بار به این هتل حبابی می‌روید، احتمالا سخت باور کنید که روی زمین هستید. منظره‌ی پیش روی شما صحرایی بی آب و علف است، انگار دارید منظره‌ای از مریخ را می‌بینید. اما این پارک ملی که هتل در آن واقع شده، زیبایی‌های خاص خودش را دارد و تجربه‌ای برایتان همراه خواهد داشت که هیچ کدام از هتل‌های دیگر ندارند. حتی در چنین جایی شما استخر، اینترنت بی سیم خواهید داشت و تورهای گردشی با جیپ‌های مخصوص، شما را به دیدن زیبایی‌های طبیعی منطقه می‌برند.

قیمت: 310 دلار برای هر شب

 

بخوانید: بهترین هتل‌های ۷ ستاره دنیا را بشناسید


 

 

Camp Kátur، Kirklington، انگلستان

این مکان بیشتر شبیه به یک مرکز کمپینگ است تا یک هتل حبابی. فضای سرسبز و زیبایی دارد و اتاق‌هایش بزرگ و جا دار است و می‌شود گفت یکی از زیباترین هتل‌های دنیا است . جالب این که این هتل، کم‌ترین قیمت در میان گزینه‌های ما را دارد و با توجه به امکانات گسترده‌ از جمله تجهیزات باربیکیو، اینترنت و لوازم رفاهی کامل، مکانی عالی برای تجربه‌ی چنین هتلی است. در واقع ترکیب امکانات خود اتاق، با امکاناتی که در محیط هتل در نظر گرفته شده، نوید یک جای بسیار خوب را برای اقامت می‌دهد.

قیمت: 80 و 85 دلار

 

 

Nuit Nature، Combloux، فرانسه

آیا اقامتی عاشقانه می‌تواند بهتر از بودن در یک هتل حبابی شفاف باشد وقتی کوه‌های برفی دور تا دور شما را گرفته‌اند و یکی از به یادماندنی‌ترین مناظر غروب در پیش چشمانتان نقش می‌بندن؟ اتاق‌های این هتل کاملا شفاف هستند و امکانات کامل و لوکسی برایشان در نظر گرفته شده است. همچنین در محیط مجموعه نیز امکاناتی هست که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. البته نباید فراموش کنید که سرویس دهی معرکه‌ی هتل، در چنین جایی، تنها با قیمت بالای آن امکان پذیر است.

قیمت: 445 دلار برای هر شب

 

بخوانید: هتل‌های جذاب جنوب شرقی آسیا برای ماه عسل


 

 

Bubble Lodge، Bois Chéri، ماریتیموس

آخرین پیشنهاد ما به شما، یکی از بهترین‌هاست. جایی میان طبیعت سبز و زیبای ماریتیموس در جزیره‌ای که همه چیز به زیباترین شکل ممکن واقع شده و بودن در آن‌ جا شما را به وجد می‌آورد.جالب این که این مجموعه به شما اجازه می‌دهد تا مجموعه‌ای سوییت‌های حبابی را در اختیار بگیرید تا حتی تجربه سفر خانوادگی به این چنین هتلی نیز امکان پذیر باشد.

قیمت: 365 دلار برای هر شب

 

مطالب مرتبط