معرفی شعبه‌های هتل شرایتون در آسیا

برند معروف Sheraton که در فارسی شرایتون خوانده می‌شود از ابر شرکت‌های هتل‌داری دنیاست که هر جایی فکرش را بکنید شعبه دارد. اولین شرایتون دنیا در سال 1937 توسط ارنست هندرستون و و رابرت مور در شهر اسپرینگ فیلد ماساچوست آمریکا افتتاح شد. این هتل به طرز باورنکردنی از سال ۱۹۴۹ میلادی و با خرید مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای کانادایی در دنیا گسترش پیدا کرد و اولین هتل بین‌المللی شد که توانست به جمهوری خلق چین راه پیدا کند. این هتل حتی قبلا در تهران و اصفهان هم شعبه داشته که امروزه تبدیل به هتل هما و هتل کوثر شده‌اند.

 

دبی، هتل ساحلی شرایتون جمیرا بیچ

شرایتون در دبی 4 هتل درجه یک را اداره می‌کند که هر کدام‌شان از لحاظ موقعیت جغرافیایی برخی ویژگی‌های برجسته نسبت به دیگری دارند. در حالی که همه آن‌ها از لحاظ کیفیت در سطح بالایی هستند پس برای انتخاب بین آن‌ها بهتر است موقعیت مکانی مناسب‌تر برای خودتان را بسنجید. برای نمونه هتل شرایتون جمیرا جایی عالی برای خانواده‌ها، گروه‌های دوستانه جوان و ماه عسل است و از با کیفیت‌ترین هتل‌های دبی به شمار می‌رود. این هتل که دارای ساحل ماسه سفید خصوصی است در داخل از امکانات رفاهی جذابی مثل استخر روباز،مرکز تناسب اندام، و همچنین مرکز اسپا با خدمات درمانی است. اتاق‌های این هتل لوکس و راحت دارای تلوزیون صفحه تخت با شبکه‌های بین‌المللی، مینی بار، و تجهیزات چای و قهوه است. به علاوه برخی از اتاق‌ها دارای منظره خیره‌کننده خلیج فارس هستند. شما می‌توانید به ساحل بروید و همراه خانواده به تفریح و استراحت بپردازید و بعد گشنگی‌تان را در رستوران مجلل و کامل هتل رفع کنید.

آدرس: Al Mamsha - Road - Dubai - United Arab Emirates

تلفن: +971 4 399 5533

 

بخوانید: آشنایی با بهترین هتل‌های فرودگاهی در دنیا

 

 

ترکیه، استانبول، شرایتون گرند استانبول آتاشهیر

شرایتون در پایتخت گردشگری ترکیه دارای سه شعبه است که دوتای آن در طرف اروپایی و یکی از آن‌ها در طرف آسیایی قرار گرفته است. البته سمت اروپایی دارای هتل‌های فوق‌العاده‌ایست که عملا انتخاب برای مسافران لاکچری‌پسند را مشکل می‌کند. در طرف آسیایی اما وضعیت فرق می‌کند. از توجه کم‌تری برخوردار است و خیلی از مسافران حتی زحمت رفتن به آنها را به خودشان نمی‌دهند. بنابراین وجود هتل شرایتون گرند استانبول آتاشهیر از اهمیت بالایی برخوردار است. این هتل که از با کیفیت‌ترین هتل‌های استانبول است در محله‌ای به همین نام قرار گرفته که یک مرکز تجاری و مسکونی در حال ظهور در سمت آسیایی استانبول است. در حالی که شما با یک پیاده‌روی 3 دقیقه‌ای می‌توانید به مرکز خرید پلادیوم بروید اطراف آن با چند بزرگراه محاصره شده که عملا دسترسی به سایر نقاط شهر را آسان می‌کند. شما در این هتل 27 طبقه‌ای می‌توانید مناظر زیبایی از شهر، بسفور و حتی جزایر پرنس را شاهد باشید. اتاق‌ها در شرایط یکسانی با شایر شعبات قرار دارند و امکاناتی مثل استخر و اسپا نیز در دسترس است.

آدرس: Barbaros, Mor Sumbul Sokagi No: 1, 34746 Ataşehir/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 216 547 00 00

 

 

چین، شانگهای، Sheraton Shanghai Waigaoqiao

شرایتون نه تنها در شانگهای بلکه در شهرهای دیگر همچون شنزن و پکن هم شعبه‌های مهم و فعالی دارد. در شانگهای به عنوان یکی از مقاصد توریستی تجاری نوظهور در این کشور دارای سه شعبه مختلف است. در بین آن‌ها شرایتون شانگهای وایگائوکیائو (Sheraton Shanghai Waigaoqiao) برجی چشمگیر است که برای نمونه انتخاب کردیم. این هتل که در منطقه آزاد تجاری پیلوت چین در شانگهای واقع شده تنها 5 دقیقه پای پیاده با ایستگاه مترو فاصله داشته و دارای امکانات رفاهی همچون زمین گلف، استخر مجلل سرپوشیده، اینترنت رایگان و اتاق‌های مجهز به ویژگی‌های مدرن و نمایی دیدنی رو به رودخانه هستند. شما با 30 دقیقه ماشین‌سواری می‌توانید به تفریحی‌ترین نقاط شهر همچون دیزنی‌لند دسترسی داشته باشید.

آدرس: 28 Jilong Road, Shanghai, China, 200131

تلفن: +86 21 3121 9999

 

بخوانید: بهترین و مجلل‌ترین هتل‌های حلال برای مسلمانان

 

 

تایلند، بانکوک

بانکوک نه تنها پایتخت سیاسی بلکه پایتخت گردشگری تایلند است. بنابراین هیچ جای تعجب ندارد که به تصرف بزرگ‌ترین برندهای هتل‌داری دنیا درآمده است. هیلتون، شانگری‌لا و شرایتون بر سر کسب جایگاه اول با هم رقابت تنگاتنگی دارند. اگر مایلید در شرایتون اقامت کنید رویال ارکید شرایتون در بانکوک انتظار شما را می‌کشد. هتل و برج‌های رویال ارکید شراتون در ساحل رودخانه چائو فرایا دارای 4 گزینه غذاخوری، 2 استخر روباز و اسپا است. به علاوه قایق‌های شاتل به رایگان مهمانان را به ایستگاه سافان تکسین بی‌تی‌اس اسکای‌ترن و مرکز خرید آیکون سیام می‌رسانند. اتاق‌ها جدا از تمام امکانات رایج شرایتون دارای نمای سحرانگیز رودخانه هم هستند که بعد از تاریکی هوا تبدیل به سطحی درخشان از بازتاب چراغ‌ها می‌شود.

آدرس: 2 Charoen Krung Road Soi 30 Siphya, Bang Rak, Bangkok 10500, Thailand

تلفن: +66 2 266 0123

 

 

مالزی، کوالالامپور، هتل شرایتون امپریال

این هتل شگفت‌انگیز دارای استخر روباز و 5 سالن غذاخوری با منوهای مختلف است که به شما امکان انتخاب از بین ده‌ها غذاهای خوشمزه سراسر منطقه و حتی گزینه‌های غربی را می‌دهد. در حالی که هتل به طرق مختلف و با وسیله‌های نقلیه عمومی در دسترس است می‌توانید ظرف تنها یک ربع ماشین‌سواری خودتان را به محله چینی ها برسانید. هر دو فرودگاه‌های بین‌المللی شهر در فاصله یک ساعت رانندگی از هتل قرار دارند. اتاق‌ها راحت و دارای امکاناتی از جمله تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی مدرن، و سیستم تهویه هوا هستند.

آدرس: Jalan Sultan Ismail, Chow Kit, 50250 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

تلفن: +60 3-2717 9900

 

بخوانید: بهترین هتل‌های کوله‌گردی در جورج تاون؛ مالزی

 

مطالب مرتبط