بهترین کشورها برای یک ماه‌عسل فوق‌العاده کجاست؟!

همیشه روزها و ماه‌های قبل از برگزاری مراسم عروسی، پر از استرس و کار و تنش‌های مختلف است. پیدا کردن جایی برای گذراندن ماه عسل اصلا کار سختی نیست اگر انتظار زیادی از سفر خود نداشته باشید. اما اگر می‌خواهید یک تجربه تکرارنشدی در طول عمر خود داشته باشید باید دقت بیشتری برای انتخاب مقصد داشته باشید. گذراندن اوقاتی آرام و دلپذیر در کنار همسرتان در جزیره یا ساحلی دور بسیار عاشقانه است.اینجا فهرست مقصدهای بی‌نظیر برای سپری کردن ماه عسل روبه‌روی شماست:

 

اندوزی، بالی

 

 

اندوزی، بالی

 

 

وقتی سخن از تور بالی به میان می‌آید ناخودآگاه تصاویری از آتشفشان‌ها و سواحل خصوصی در ذهن همه نقش می‌بندد. بالی یک جزیره زیبا برای زوج‌های جوان است که می‌توانند با صرفه‌جویی در هزینه هتل و دیگر بخش‌ها از جنگل‌های بارانی و مناظر زیبای آن لذت ببرند. در این منطقه فعالیت‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید به صورت دونفره و یا اگر با تور هستید، همراه گروه انجام دهید. گشت و گذار در معابد زیبای بالی همراه با همسر خود، رفتن به مجموعه کارگاه‌های هنری و موزه اوبود و فعالیت‌های هیجانی‌تر مثل فتح منطقه آتشفشانی معروف بالی از جذابیت‌های سفر به آن است. اگر از دوست‌داران دریا و غواصی هستید می‌توانید به این فعالیت بپردازید. بهترین زمان سفر به این منطقه ماه‌های می، جون و جولای است.

 

سنگاپور

 

 

سنگاپور

 

 

سنگاپور و مناظر طبیعی آن یکی از شگفتی‌های آسیا محسوب می‌شود و چیزی که بیشتر از همه مردم را به این سمت از آسیا می‌کشاند امکان ورزش‌های بی‌نظیر عاشقانه است که با معماری مدرن و مناظر طبیعی ترکیبی کم نظیر را پدید آورده است. فعالیت‌هایی که در سنگاپور می‌توانید انجام دهید شامل بازدید از باغ زیبای گیاه‌شناسی برای دوست‌داران طبیعت، گذراندن یک شب عاشقانه در مارینابای با منظره فوق‌العاده و یک استخر بی‌نظیر، رفتن به لیتل ایندیا و کارهای هیجان‌انگیز دیگر است. سفر به سنگاپور در تمام طول سال مقدور است اما اگر در ماه سپتامبر برنامه سفر بگذارید می‌توانید در مراسم Grand Prix شرکت کنید.

 

مالدیو

 

 

مالدیو

 

 

مالدیو نه تنها کوچک‌ترین بلکه زیباترین جزیره دنیاست که می‌تواند یک برگ متفاوت به زندگی عاشقانه شما اضافه کند. مالدیو به عنوان برترین محل برای گذراندن ماه عسل به دلیل محیط عاشقانه، آب‌های آبی زلال و امکانات غواصی مجهز شناخته شده است. استراحت‌گاه‌های جذاب، ویلاهای ساحلی و شناور در آب‌های روشن و زلال از ویژگی‌های بارز مالدیو بوده که آرزو خواهید کرد با شریک خود در آن زمانی را صرف کنید. کارهایی که می‌توانید در مالدیو انجام دهید شامل رفتن به رستوران‌های متنوع و لذت بردن از غذاهای دریایی جذاب و خوشمزه، ماجراجویی‌های ورزشی مثل غواصی و شنای کم‌عمق و پیاده‌روی در سواحل آرام و زیبا می‌شود. همچنین بهترین ماه‌ها برای گذراندن ماه برای سفر، می، ژوئن و جولای است.

 

 

لوکس‌ترین هتل‌های قاره آسیا در کدام کشورهاست؟

 

ترکیه

 

 

ترکیه

 

 

یکی از جالب‌ترین مقاصد برای ماه عسل کشور عجیب تور استانبول ترکیه واقع در اروپا و آسیا است که با ادغام چندین فرهنگ مختلف امپراتوری‌های بیزانس، فارس، عثمانی و یونانی زیبایی‌های بصری زیادی را در خود جای داده است. از جمله کارهای محبوب در ترکیه که می‌توانید با همسر خود انجام دهید اقامت در منطقه باستانی و عجیب کاپادوکیا و رفتن به غار آن، رفتن به حمام‌های بخار ترکی و گرفتن ماساژهای سنتی و همچنین بالون‌سواری در بالای شهر است. از آنجایی که آب و هوای ترکیه متغیر است، شما می‌توانید با تور آنتالیا هم در ماه‌های آگوست تا نوامبر اقامت مناسبی داشته باشید.

 

تایلند؛ جزیره کوه سامویی

 

 

تایلند؛ جزیره کوه سامویی

 

 

یکی از زیباترین جزایر در تور تایلند با داشتن سواحل حاشیه‌ای با درختان نخل و پرآب، کوه سامویی است. در سواحل این جزیره فعالیت‌هایی مثل قایق‌سواری، تاب بازی بر درختان نخل، اقامت در ویلاهای بسیار لوکس ساحلی، دوچرخه سواری در حاشیه دریا و لذت بردن از انواع نوشیدنی‌های معروف آن، انتظار زوج‌های جوان را می‌کشد. ماه ژوئن بهترین زمان سفر به این منطقه است.

 

سریلانکا

 

 

سریلانکا

 

 

تور سریلانکا سفر به جزیره‌ای فوق‌العاده زیبای آسیا است. اما آنچه که این کشور کوچک را قابل توجه می‌کند وجود سواحل شگفت‌انگیز، جنگل‌های بارانی و حیات وحش گسترده و هوای مرطوب آن است. کارهایی که می‌توانید در سریلانکا انجام دهید خیلی متفاوت از آنچه که در مقاصد پیشین گفتیم نیست، با اینهمه نمی‌توان از زیبایی‌های طبیعی و بصری آن چشم پوشید. پیاده‌روی در سواحل آرام و تماشای غروب خورشید یکی از فعالیت‌های عاشقانه و محبوب زوج‌های جوان در این منطقه است. رفتن به معبد کندی بازمانده از دوران باستان، بازدید از پناهگاه و پرورشگاه فیل‌ها و دیدن فانوس دریایی گاله، شنا و تفریحات آبی، همگی از فعالیت‌های رایج در این کشور است. اگر مایل به بازدید از سواحل جنوبی و غرب سریلانکا هستید، بهترین زمان از دسامبر تا مارس است اما اگر مایلید برنامه سفر ساحل شرقی را داشته باشید در ماه آوریل یا از ماه مه تا سپتامبر سفر کنید.

 

مالزی

 

 

مالزی

 

 

در تور مالزی می‌توانید تجربه متفاوتی از حضور در بین مردم و فرهنگ‌های مختلف را تجربه کنید.  بورنئو جزیره‌ای است که با اندونزی و برونئی و شبه جزیره مالزی مشترک بوده و ترکیبی منحصر به فرد از طعم‌های مالایی، هند و چینی را در خود پدید آورده ویکی از بهترین مقاصد ماه عسل در آسیا شناخته می‌شود. مالزی طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های دونفره نظیر خریدهای جذاب در مارکت‌های بزرگ، دیدن بلندترین برج دوقولوی دنیا، رفتن به مناطق ساحلی و گذشت و گذار و پیاده‌روی در آن‌ها، شنا و غواصی و اقامت در ویلاهای مدرن ساحلی و معابد باشکوه تاریخی را در خود جای داده است. شما می‌توانید هر زمان که بخواهید به مالزی سفر کنید اما ماه‌های نوامبر تا فوریه از زمان‌های پر باران این کشور خواهد بود.

 

هند؛ آندامان

 

هند؛ آندامان

 

 

آندامان یکی از بهترین مقاصد ماه عسل در تور هند است. این منطقه با داشتن فعالیت‌های جذاب و بهترین سواحل هند و جزایر سشیل یکی از پرطرفدارترین مقاصد زوج‌های جوان است. از کارهایی که می‌توانید با شریک خود انجام دهید پیاده روی در سواحل آرام و زیبای سشیل، اقامت در لاکچری‌ترین استراحتگاه‌ها است. زوج‌های طرفدار هیجان می‌توانند به غواصی و شنا در آب‌های نیلگون بپردازند و آن‌هایی که اهل هنر و فعالیت‌های آرام‌تری هستند به موزه و مکان‌های تاریخی بروند.

مطالب مرتبط