بهترین کشورها برای سفر که فرزندتان در آنجا هیجان‌زده می‌شود

بی‌شک بزرگ‌ترین قاره جهان، آسیا به خاطر داشتن تنوع فرهنگی و تاریخی بسیار کهن از دیرباز مورد توجه جهانیان بوده است. جدا از قدمت زندگی انسانی در آسیا و بازمانده‌های دوران کهن، این قاره به داشتن مناطقی شگرف و تنوع مناطق آب و هوایی شهرت فراوانی دارد و سالانه بازدیدکنندگان بسیاری برای گشت و گذار به این قاره سفر می‌کنند. حتی بهترین مقصدهای دنیا را هم که انتخاب کنید در نهایت وقتی با فرزندتان به سفر می‌روید ملاحضاتی دارید که باید به آن‌ها توجه کنید زیرا هیچ سفری بدون رضایت فرزند لذت‌بخش نخواهد بود. ما در این مقاله به معرفی بهترین مقاصد آسیایی، مناسب خانواده‌های دارای فرزند می‌پردازیم.

 

 

سنگاپور

 

 

سنگاپور

 

 

با تور مالزی می‌توانید وارد سنگاپور شوید که با داشتن اقامتگاه‌های متعدد، یک سیستم حمل و نقل عمومی تمیز، کارآمد و منظم، جاذبه‌های بی شماری غذایی از شهرت بالایی برخوردار است. شما می‌توانید در امتداد سواحل جزیره سنتوسا قدم بزنید و به جزایر جذابی چون لازاروس، سنت جان و پولائو یوبین سفر کنید. ساختمان‌های مذهبی رنگارنگ، پارک Merlion، مسجد سلطان، معبد ماریامان، باغ گیاه شناسی و ده‌ها جای دیدنی دیگر از نقاط گردشی سنگاپور محسوب می‌شوند. یکی از بهترین مکان‌ها برای کودکان Supertrees است. همچنین سفر به جزیره سنتوسا برای خانواده‌ها پر فعالیت‌های کم‌نظیری چون پارک پروانه‌ها، پارک‌های متعدد با فعالیت‌های مختلف است. پارک MegaZip یکی از بهترین تجارب برای کودکان را رقم خواهد زد و نوجوانان نیز می‌توانند به وقت‌گذرانی در Kidzania بپردازند.

 

 

هنگ کنگ

 

 

هنگ کنگ

 

 

یکی از بهترین مکان‌های آسیا برای خانواده هنگ کنگ است که امکانات رفاهی زیادی برای خانواده‌ها در نظر گرفته است. یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشی همراه با کودکان، رفتن به دیزنی‌لند و گذراندن اوقاتی شاد و مفرح است. فرزندان شما در این پارک فرصت برقراری ارتباط با شخصیت مورد علاقه‌شان را خواهند داشت. در آخر روز هم یک نمایش آتش‌بازی در قلعه زیبای خفته پایان‌بخش یک روز جادویی خواهد بود. اگر به دنبال ماجراجویی‌های هیجانی‌تر هستنید می‌توانید به تم پارک Ocean Park Hong Kong بروید و از امکانات متعدد آن استفاده ببرید. در اینجا آکواریوم‌های بزرگی برای تمام سنین وجود دارد و همچنین بسته به رده‌بندی سنی تفریحات آبی مختلفی نیز در نظر گرفته شده است.

 

 

تایلند، پوکت

 

 

baan

 

 

پوکت بزرگ‌ترین جزیره در تور تایلند، یکی از مقاصد صدرنشین برای گردشگران تمام گروه‌ها است. حتی اگر با خانواده هم به این منطقه ساحلی سفر کنید، باز هم امکانات فراوان رفاهی پیش روی شما وجود خواهد داشت. رفتن به ساحل، شن بازی و ساختن قلعه و شنا تنها از ساده‌ترین فعالیت‌هایی است که می‌توانید در کنار فرزندتان انجام دهید. پارک آبی Splash Jungle یک مکان عالی برای تفریحات آبی بدون شن و ماسه است که می‌تواند انرژی انباشته کودکان را تا آخرین حد تخلیه کند. همچنین از همین محل گردش‌های با قایق به اطراف جزیره صورت می‌پذیرد. پوکت پر از رستوان‌هایی است که غذاهای تایلندی اصیل را در حد بین‌المللی به میهمانان عرضه می‌کند. همچنین خانه برعکس Baan Teelanka، به شما فرصت انداختن عکس‌های متعدد جذابی را می‌دهد. در طی بازدید به آکواریوم آبی و همچنین باغ پرندگان از جانواران متعددی روبرو می‌شوید که قطعا برای کودکان بسیار جذاب خواهد بود.

 

 

محبوب‌ترین غذاهای تایلند که باید آن‌ها را امتحان کنید

 

 

اندونزی، بالی

 

 

بالی

 

 

با تور بالی به یکی از محبوب‌ترین جزایر اندونزی خواهید رفت که گردشگران زیادی در طول سال به آن سرازیر می‌شوند. شما در این جزیره گزینه‌های غذایی زیادی با کیفیت‌های بین‌المللی پیش رو خواهید داشت. در این منطقه فعالیت‌های مختلف فراوانی وجود دارد، با اینهمه می‌توانید یک روز آرام را در ساحل به گرفتن آفتاب بگذرانید در حالی که فرزندتان مشغول آب‌تنی و شن بازی است. ممکن است نوجوانان بخواهند به صورت مستقل به گشت‌زنی بپردازند، در اطراف سواحل معمولا غرفه‌های متعددی از صنایع دستی، سوغاتی فروشی و دکه‌های غذاهای آماده وجود دارند که می‌تواند برای آنان بسیار جذاب باشد. اوباد یکی از مکان‌های محبوب برای خانواده‌های فرهنگ دوست شمرده می‌شود. در این منطقه گالری‌های هنری، نمایشگاه‌های متنوع و معابد خیره‌کننده‌ای وجود دارد. اما یکی از جذاب‌ترین بخش‌های آن پیاده‌روی با کودکان در فاصله بسیار کمی از میمون‌های جنگلی است. از دیگر مناطق دیدنی خانوادگی می‌توان به سافاری بالی و پارک دریایی، کارخانه شکلات مزرعه بامبو، گالری هنری Trick Art 3D در سمینیاک و روستای گیرین اشاره کرد. همچنین گشت و گذار در بیین کوه‌ها، مناطق جنگلی و آبشارها می‌توانند فرصت‌های جذابی برای یک پیک نیک خانوادگی به شما بدهند. 

 



۷ فعالیت توریستی که فقط در بالی می‌توانید تجربه کنید!

 

 

ژاپن، توکیو

 

 

توکیو

 

 

توکیو به عنوان رنگی‌ترین شهر برای تمام رده‌های سنی چیزی در چنته دارد. این شهر اقامگاه‌های مقرون به صرفه زیادی دارد که برای خانواده‌ها از هر نظر مناسب هستند. دنیای رنگی و عروسکی Hello Kitty درSanrio Puroland یکی از مکان‌های محبوب دختر بچه‌ها است. همچنین می‌توانید فرزندتان را در داستان‌های Kidzania رها کنید تا به کسب تجربیات جدید بپردازند. وقتی حرف از توکیو به میان بیاید کمتر کودکی می‌تواند از پارک دیزنی‌سی بگذرد، همچنین پارک لگولند نیز همچون دیزنی‌سی از طرفداران پرو پاقرصی برخوردار است. یکی دیگر از گزینه‌های گردشی خانوادگی در توکیو باغ وحش Ueno است که از تمام حیوانات سراسر دنیا تعدادی را گلچین کرده و در خود جای داده است. همچنین پارک Hanayashiki که قدیمی‌ترین پارک توکیو شناخته می‌شود نیز از دیگر گزینه‌های شما خواهد بود. البته که توکیو میزبان جاذبه‌های دیدنی چون موارد یاد شده است اما از محیط‌های باز و سرسبز و تفریحات آبی و یا موزه‌ها و گالری‌های هنری جدا نمانده است.

مطالب مرتبط