خیره‌ کننده‌ترین هتل‌ها از لحاظ هنر و طراحی

وقتی می‌خواهیم به دنبال محلی برای اقامت بگردیم بی‌شک به اتاقی راحت با امکانات معمول و استاندارد فکر می‌کنیم. اما بعضی وقت‌ها انتظارات ما نه در حد اتاقی معمولی و راحت و یا لاکچری و گران است. گاهی وقت‌ها لازم است برای تجربه‌ای متفاوت از اقامت و سفر در هتل‌هایی با طراحی‌های خاص و هنری بمانیم و تجربه‌ای فرهنگی و جذاب کسب کنیم. این که بالای تخت خواب‌تان نقاشی هنری نصب باشد و یا در هتلی با طراحی سنتی عربی اقامت داشته باشید بستگی به سبک و سلیقه شما دارد.

 

انگلیس، لندن، بوتیک هتل استاندارد

این هتل زنجیره‌ای آمریکایی  که جولای گذشته اقدام به افتتاح شعبه‌ای در لندن کرد سعی کرده در طراحی منحصر به فردش ریشه‌های انگلیسی در لندن را حفظ کند و از زیباترین هتل‌های دنیا است. اتاق‌ها کابین‌های جذابی رو به شهر هستند که با مبلمان نفیس و تخت‌های بزرگ راحت پر شده‌اند. قسمت عمومی این بوتیک هتل فوق‌العاده جذاب با مبلمان چرمی، میز و صندلی‌های چوبی قهوه‌ای و کتابخانه پوشیده شده که حالتی گرم و خانگی را به جود آورده و کاملا احساس راحتی را به شما منتقل می‌کند. شما در اینجا امکان استفاده از رستوران و کافه در محل را دارید.

آدرس: 10 Argyle Street, Kings Cross, London, England, WC1H 8EG, United Kingdom

تلفن: +442039818888

 

بخوانید: سه هتل محبوب در جنوب شرقی آسیا

 

 

آمریکا، نیویورک، بروکلین، وان هتل بروکلین بریدج

این هتل با معماری مدرن و امکانات و ویژگی‌های منحصر به فردش نه تنها از لحاظ طراحی برجسته است بلکه از اینستاگرامی هتل‌های دنیا است. در طراحی و ساخت این هتل تا حد امکان سعی شده تا از مواد بی‌ضرر به طبیعت و مواد بازیافت شده باکیفیت استفاده شود. بسیاری از متریال‌های به کار رفته در اتاق‌ها نیز از مواد آلی هستند. در چنین جایی باید انتظار دسترسی به امکانات کاملی همچون استخر شنای روباز و سرپوشیده، مرکز بدن‌سازی، کلاس‌های بدن‌سازی و یوگا، اسپا و خدمات درمانی، اتاق بخار و سونا، رستوران، کافه و خیلی چیزهای دیگر را داشته باشید.

آدرس: 60 Furman Street, Brooklyn Heights, Brooklyn New York, New York, 11201, USA

تلفن: +13476962500

 

بخوانید: بهترین و مجلل‌ترین هتل‌های حلال برای مسلمانان

 

 

چین، پکن، چاوُ پکن

چاو خودش را به عنوان پناهگاهی گرم و آرامشبخش در سانلیتون معرفی می‌کند و از لوکس‌ترین هتل‌های آسیا است. در واقع این هتل با داشتن لابی گسترده و پله‌های زیبا درست شبیه گالری‌های هنری به نظر می‌رسد. اتاق‌ها نیز روشن، با مبلمانی چوبی و امکانات استاندارد مطلوب هستند. تلوزیون بزرگ صفحه تخت، سرویس بهداشتی مدرن، پنجره‌های نورگیر و تخت خواب‌های راحت از جمله این‌ها هستند. برخی از این اتاق‌ها شبیه به استودیوهای هنری و فروشگاه‌های پاپ به نظر می‌رسند. امکان ندارد وارد این هتل شوید و محو طراحی داخلی آن نشوید. جدا از این که شما می‌توانید از سالن تناسب اندام و اسپا استفاده کنید، می‌توانید شب‌ها در برنامه موسیقی زنده و پخش فیلم‌های سینمای هم شرکت کرده و اوقات صمیمی و شادی را در کنار عزیزان‌تان سپری کنید.

آدرس: 4 Workers' Stadium East Road, Chaoyang Qu Beijing Shi, 100027, China

تلفن: +861058715588

 

 

ژاپن، توکیو، پارک هتل توکیو

این هتل که در 10 طبقه آخر برج Shiodome Media قرار گرفته نگاهی تازه به هنر، فرهنگ و زندگی توکیو را همراه با مناظر پانورامای شهر ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید تجربه‌ای کامل از اقامت در این هتل را کسب کنید باید اتاقی در طبقه 31ام برج رزرو کنید. این طبقه به اسم طبقه آرتیست شناخته می‌شود و دیوارهای هر 31 اتاق آن توسط 31 هنرمند مختلف طراحی شده است. هر کدام از این دیوارها میهمانان را در رویای ژاپن غرق کرده و تجربه‌ای فرهنگی ارائه می‌دهند. به علاوه اگر اتاق دیگری نظرتان را جلب کرد می‌توانید در صورت در دسترس بودن اتاق‌تان را عوض کنید.

آدرس: Japan, 〒105-7227 Tokyo, Minato City, Higashishinbashi, 1 Chome−7−1

تلفن: +81 3-6252-1111

 

بخوانید: بهترین هتل اسپاهای دنیا برای اقامتی رویایی

 

 

دبی، بوتیک هتل XVA Art

هربار که اسمی از دبی به میان می‌آید همه به یاد آسمان خراش‌های غیرمعمول و مراکز خرید آنچنانی می‌افتند اما این شهر فرا مدرن دارای بخش‌های هنری و فرهنگی هم هست. هتل XVA Art در ساختمان سابق خانه یکی از بازرگانان سرشناس در منطقه الفهیدی، جایی که خانه‌ها در کنار نهرهای زیبا با معماری نفیس ایرانی قرار گرفته‌اند، واقع شده است. این بوتیک هتل دارای سه حیاط و 14 اتاق با طراحی‌های جداگانه است و از باکیفیت‌ترین هتل‌های دبی به شمار می‌رود که در آن‌ آثار جمع‌آوری شده توسط گالری هنری معتبر XVA به کار رفته است. این هتل نمایشی جذاب از دنیای غرب، ایران و شبه جزیره هند را به نمایش گذاشته و تجربه اقامتی فرهنگی را به مهمانان خود هدیه می‌دهد. طی اقامت در این هتل حتما سری هم به کافه سبک روستایی آن بزنید.

آدرس: Bur Dubai Dubai, Dubai, United Arab Emirates

تلفن: +97143535383

 

مطالب مرتبط