6 جزیره خصوصی و بسیار زیبا در جنوب شرق آسیا

حضور در جزایر خصوصی را می‌توان یکی از لوکس‌ترین شکل‌های سفر به حساب آورد. این جزایر کوچک عموما توسط یک هتل خریداری شده و به بهترین شکل ممکن برای یک اقامت رویایی آماده می‌شوند. بخش زیادی از جزایر خصوصی در جنوب شرق آسیا وجود دارند، جایی که جزایر کوچک زیادی در کنار هم واقع شده‌اند و این فرصت را برای کمپانی‌های بزرگ پدید می‌آورد تا بتوانند با ایجاد یک فضای خاص و منحصر به فرد، جایی برای درآمد هنگفت بسازند. اما بهترینِ این جزایر کجاها هستند و قیمت بودن در یکی از ویلاهایشان چقدر خواهد بود؟

 

جزیره رانگ نوی، تایلند

یکی از این جزایر زیبا و استثنایی که در نزدیکی پوکت واقع شده است. کسانی که با تور تایلند سفر می‌کنند به این جزیره‌ بسیار کوچک که بخشی از آن صخره‌ای بوده و یک ساحل دنج کوچک دارد میروند. نکته بسیار خوب در مورد رانگ نوی این است که به واسطه نزدیکی به پوکت آنقدرها دور از تمدن نیست و می‌توان برای گردش به این شهر مراجعه کرد، همینطور با توجه به خصوصی بودن این جزیره نیز آن حس خاص و آرامش جزیره به بهترین شکل حفظ می‌شود. این جزیره‌ی رویایی شامل فضیی سرسبز و جنگلی شده و یک هتل استثنایی در آن واقع شده که همه‌ی امکاناتی که باید را به مجلل‌ترین شکل ممکن در اختیارتان می‌گذارد. هزینه‌ی هر روز بودن در یکی از اقامتگاه‌های این جزیره بین 42 تا 98 هزار دلار خواهد بود.

 

بخوانید: اسرارآمیزترین جزایر جزر و مدی دنیا

 

 

جزیره Bawah، اندونزی

این جزیره در عمق دریا واقع شده و از توریستی ترین جزایر دنیا است که از نظر زیبایی مکانی فوق‌العاده در حد و اندازه‌های بالی است، با این تفاوت که به خاطر خصوصی بودن تنها یک اقامتگاه در گوشه‌ای از خود دارد و تمام جزیره تنها متعلق به مهمانان همان هتل است. کافی است با خود فکر کنید که این جزیره ۱۳ ساحل بسیار زیبا دارد که با آبی شفاف و آرامشی بی‌نظیر انتظار شما را می‌کشند. با توجه به اینکه این جزیره بزرگ‌تر از اکثر جزایر خصوصی است و تعداد بیشتری از مسافران را میزبانی می‌کند، با قیمتی عجیب و باورنکردنی طرف نیستیم و به ازای حدود 2 تا 4 هزار دلار برای هر روز می‌توانید در Bawah  اقامت داشته باشید.

 

 

جزیره سونگ سا، کامبوج

این جزیره‌ی کوچک و زیبا در سال 2012 ساخته شد و سبک و سیاقی شبیه به ویلاهای مالدیو دارد، با این تفاوت که این اقامتگاه لوکس در یک جزیره اختصاصی واقع شده که بخش زیادی از آن را جنگل‌های زیبا فراگرفته‌اند و سازندگان این 24 ویلا نیز، تا حد ممکن بافت جزیره را تغییر نداده و این ویلاها را در آب ساخته‌اند. یک ساحل کوچک و بسیار زیبا نیز در سونگ سا وجود دارد که مسافران این هتل می‌توانند در آب کریستالی آن به شنا مشغول شوند. با توجه به قیمت‌های پایین کامبوج، شما می‌توانید با حدود 1000 دلار در شب، در ویلاهای داخل جزیره اقامت کنید و ویلاهای درون آب را با قیمت حدود 3 هزار دلار برای هر روز اجاره نمایید.

 

بخوانید: راهنمای گردشگری جزایر اسرارآمیز جنوب شرقی آسیا

 

 

جزیره Macleod، میانمار

این جزیره‌ی بزرگ که از زیباترین جزایر دنیا است در مجمع‌الجزایر Mergui در اجاره‌ی شرکت بزرگ Myanmar Andaman Resort است که در آن دو اقامتگاه در دو بخش مختلف ساخته است. این اقامتگاه‌های بسیار لوکس و زیبا به خاطر هزینه‌های پایین در میانمار قیمت مناسبی دارند، و تجربه‌ای بسیار مجلل و فوق‌العاده را در یکی از زیباترین نقاط میانمار برایتان رقم می‌زنند. برای بودن در این جزیره شما باید بین 200 تا 1000 دلار به ازای هر روز هزینه کنید.

 

 

جزیره Amanpulo، فیلیپین

Aman Resorts یکی از شرکت‌های بسیار معروف در زمینه ساخت هتل‌های لاکچری و متفاوت است. این مجموعه جزیره‌ی Amanpulo را به صورت اختصاصی در اختیار دارند و امکانات ویژه و متفاوتی را در آن تهیه کرده‌اند. این جزیره‌ی فوق‌العاده تعداد محدودی مسافر در هر نوبت قبول می‌کند و ساحل بزرگ و سفید رنگ آن با آب آبی کریستالی، در آرامشی مثال‌ زدنی در اختیار این مسافران قرار می‌گیرد. برای بودن در Amanpulo حداقل 1400 دلار به ازای هر روز باید هزینه کنید.

 

بخوانید: چشم‌گیرترین جزایر در اقیانوس هند

 

 

Six Senses Con Dao، ویتنام

یکی دیگر از شرکت‌های بزرگ ساخت هتل‌های لاکچری که این بار در جزیره‌ای بسیار زیبا در پارک ملی Con Dao هتلی بسیار زیبا و خاص زده تا مسافرانش بتوانند از محیطی اختصاصی و بسیار زیبا لذت ببرند. این هتل از این جهت جذابیت بیشتری دارد که به مراکز طبیعی بکر نزدیک است و گردش‌های طبیعت‌ گردی از آن به اطراف جزیره بسیار لذت‌بخش خواهد بود. همچنین پارک دریایی Con Dao این امکان را به مسافران جزیره می‌دهد تا در دنیای زیر آب جزیره نیز به کنکاش بپردازند. جالب این که با توجه به امکانات هتل، شما هزینه‌ای نسبتا معقول باید برای اقامت در این هتل بپردازید، هزینه‌ای بین 700 تا 2000 دلار به ازای هر روز.

 

مطالب مرتبط