معرفی بهترین خانه‌های ساحلی آسیا

آسیا پر از شگفتی‌های دیدنی و فوق‌العاده و مقاصدی برای فرار از زندگی ماشینی روزمره و تجدید قوا است. محبوبترین مقاصد گردشگری در آسیا کم نیست و این ویژگی باعث شده تا انواع هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلف در قسمت‌های مختلف طبیعت آن از جمله سواحل، کوهستان‌ها تا جنگل‌ها تاسیس شود. اگر عاشق ماسه‌های درخشان و شنا در دریا هستید و قصد دارید به سفری خانوادگی و پرجمعیت بروید به نظر می‌رسد خانه‌های ساحلی برجسته راهی عالی برای تعطیلاتی خودمختار باشد.

 

ویتنام، کلبه رو به اقیانوس در روستای آن بانگ

این اقامتگاه که در فاصله‌ای از خیابان‌های هوی آن در ساحلی زیبا قرار گرفته دارای شش اتاق خواب راحت با نمای اقیانوس و فضایی بزرگ و آرامشبخش است. اگر صبح زود و قبل از طلوع آفتاب به ساحل بروید ماهیگیرانی را می‌بینید که برای ماهیگیری به دل دریا زده‌اند. در روستا خانه‌های ساحلی با مسیرهای ماسه‌ای به یکدیگر متصل شده‌اند و توسط یک زوج اداره می‌شوند. اینجا شما می‌توانید سوار قایق‌های سنتی شوید و به دریا بروید. اتاق‌ها دارای سیستم تهویه هوا و مبلمان فیروزه‌ای زیبا هستند. اما خبری از یخچال و آشپزخانه نیست. صبح‌ها صبحانه سرو می‌شد و در فاصله کمی آشپزخانه‌ای روباز و ساحلی در دسترس شما قرار دارد.

 

بخوانید: 9 فعالیت هیجان‌انگیز در سفر به تایلند

 

 

تایلند، کوه یائو نوی، واترهاوس

کوه یائو نوی یا جزیره لانگ کوچک، با موسیقی پس‌زمینه موج‌های اقیانوسی، صدای جمعیت و قایق‌های تفریحی یکی از مقاصد خانوادگی پر جنب و جوش است. مناظر زیبای پانوراما و غروب فوق‌العاده جزیره هوش از سر هر بیننده‌ای می‌پراند، این جزیره یکی از اسرارآمیزترین جزایر جنوب شرق آسیا است. کلبه واتر هاوس که بین کرابی و پوکت واقع شده و از هر دوی آن‌ها با قایق در دسترس قرار است. این کلبه سنتی با معماری چوبی اسلامی با اسکله‌ای چوبی به ساحل متصل شده است. شما می‌توانید برای یک هفته اینجا را با 6 اتاق خواب به مبلغ 284 یورو کرایه کنید.

 

بخوانید: بهترین هتل‌های استانبول برای تعطیلاتی رمانتیک

 

 

تایلند، کوه فنگان، بان نام

جزیره فنگان که در نزدیکی جاذبه‌های دیدنی کوه سامویی واقع شده برای جشن‌ها و پایکوبی‌های دائمی‌اش شهرت دارد. البته سواحل قسمت شمال شرقی آن همچون ساحل تنگ نای پان نوی دارای جوی آرام‌تر و موقعیت غواصی هستند. روی تپه‌ای با مسیری سربالایی که به ساحل دسترسی دارد این خانه سنتی گرمسیری قرار گرفته است و امکاناتی مانند میز و صندلی‌های رو به دریا و آشپزخانه را در اختیار شما قرار می‌دهد. یک هفته اقامت در این کلبه چوبی 4 اتاق خوابه 254 یورو هزینه در برخواهد داشت.

 

 

کامبوج، کپ، ویلا رومونئا

کپ برای غروب‌های رویایی، بازار خرچگ و همچنین فرهنگ بومی مردمش شهرت زیادی دارد. ویلا رومونئا خانه‌ای سفید و چشمگیر با استخری در حیاط جلویی آن است که توجه گروه‌های گردشگری خانوادگی و دوستانه را به خود جلب می‌کند. این ویلای مدرن در سال 1960 ساخته شده و دارای فضای سخاوتمندانه‌ای در قسمت‌های مختلف است. حیاط چمن‌کاری شده با میز و صندلی‌های چوبی، آشپزخانه بزرگ و 12 اتاق خواب است. همانطور که پیداست این ویلا خیلی بزرگ است و مناسب گروه‌های پرجمعیت است. در نزدیکی ویلا رستوران‌های غذای دریایی هم وجود دارد که در صورت تمایل می‌توانید به آن‌ها بروید. فعالیت‌هایی که می‌توانید اینجا انجام دهید شامل قایقرانی، کوهنوردی، پیاده‌روی، دوچرخه سواری و مسافرت با قایق به جزیره خرگوش می‌شود. پایه هزینه اقامت برای یک هفته در این ویلا 1,800 یورو تمام می‌شود.

 

بخوانید: یک فنجان قهوه لذیذ در سمت آسیایی استانبول

 

 

فیلیپین، بوراکای، املاک ساحلی

با اقامت در این خانه دو طبقه راحت، در تخت خواب نرم و آرامشبخش دراز بکشید و به صدای برخورد موج‌ها با ساحل گوش بسپارید و خستگی در کنید. اگرچه این جزیره در مسیر طوفان قرار دارد اما به طور کلی نمی‌توان از موهبت‌های طبیعی و ساحل تر و تمیز آن چشم پوشاند. طبقه بالا نیز تراسی مشرف به دریا دارد که منظره‌ای سحرآمیز را در دسترس‌تان قرار می‌دهد. این ویلای دوبلکس 7 خوابه 406 یورو برای یک هفته قابل رزرو است.

 

بخوانید: ۶ دیدنی‌ شگفت‌انگیز آسیا که از وجود آنها بی‌خبرید

 

 

بالی، جالان تجاکولا، خانه ساحلی پیرات

در قسمت آرام‌ و ساحلی در سمت شمال شرقی بالی، خانه ساحلی پیرات قرار دارد. این خنه سنتی که با چوب ساج ساخته شده از جلو رو به دریا و از پشت رو به جنگل و نواحی سرسبز جزیره است. این خانه که پر از لوازم دست دوم و قدیمی است به خانه دزدان دریایی هم شهرت گرفته است. این خانه شامل دو سوییت دوبلکس با اتاق‌هایی برای کودکان است و یکی از اقامتگاه‌های ساحلی خانوادگی در بالی به شمار می‌آید. یکی از ویژگی‌های برجسته این ویلا سورایدار آنست که ماهی تازه صید می‌کند و برای شما می‌آورد. این خانه جالب سفید و چوبی جمعا با 4 اتاق خواب بزرگسال و 4 اتاق کودک برای یک هفته به مبلغ 609 یورو کرایه داده می‌شود.

 

مطالب مرتبط