سواحل ارزان اما شگفت‌انگیز در جنوب شرقی آسیا

وقتی حرف از زیباترین سواحل دنیا می‌زنیم با آسیای جنوب شرقی یکی از مدعیان برجسته روبرو می‌شویم که سواحل آن نه تنها در کل قاره زبانزد هستند بلکه نام برخی از آن‌ها بین صدرنشینان هم دیده می‌شود. در حالی که رفتن به سواحل توریستی گرمسیری هزینه‌هایی در بر دارد، اغلب خانواده‌ها و گروه‌های دوستانه به هدف تفریح در بهترین شهرهای ساحلی دنیا و انجام ورزش‌های آبی و گردش‌های روزانه به این مقاصد می‌روند. ما در اینجا شگفت انگیزترین و ارزانترین سواحل دنیا برای سفر خانوادگی که باید امسال از آن‌ها دیدن کنید را معرفی می‌کنیم.

 

تایلند، رای له

نمی‌شود بخواهیم از سواحل زیبا در آسیا حرف بزنیم و فهرست‌مان را با تور تایلند شروع نکنیم. رای له یکی از نقاط بهشتی و شگفت‌انگیز در منطقه آندامان است. وقتی در اینجا هستید حتما از یکی از محبوبترین سواحل تایلند یعنی فرا نانگ بازدید کنید. شما در اینجا روی نواری پهن از ماسه‌های سفید و پودری از تماشای صخره‌های آهکی سرسبز و دریای آبی درخشان لذت خواهید برد. اگر اهل آدرنالین هستید و یا بدنی وزرشکار و آماده دارید می‌توانید سفری به Ton Sai ترتیب دهید و روی برخی از بهترین صخره‌ها به صخره‌نوردی بپردازید و یا به بام‌های جزایر منطقه بروید و از شگفت‌انگیزترین مناظر ممکن روی زمین دیدن کنید.

 

 

کامبوج، Sihanoukville

sihanoukville که با ماسه‌های سفید پودری محاصره شده از جزایر توسع نیافته کامبوج و از مهم‌ترین مقاصدی‌ست که بر هر گردشگری بازدید از آن واجب است. مخصوصا اگر به دنبال مقصدی آرام‌تر و کم جمعیت هستید اینجا مناسب شماست. یکی از متداول‌ترین کارهایی که اینجا انجام می‌دهند بازدید از بازار اُترس است که با تاریک شدن هوا موسیقی و رقص هم به جو آن اضافه می‌شود.

 

بخوانید:‌۷ پارک‌ ملی منحصر به فرد در قاره آسیا

 

 

ویتنام، نها ترانگ

نها ترانگ که با گردنبندی از تپه‌ها و صخره‌های سرسبز محاصره شده از زیباترین بخش‌های ویتنام و همچنین از محبوترین مقاصد گردشگری در آسیا است. در این مقصد شما از بهترین خدمات تفریحات ساحلی و دریایی برخوردار خواهید شد که تعطیلاتی به یاد ماندنی را برای‌تان رقم می‌زند. برای داشتن مناظری زیبا از خلیج می‌توانید نگاهی به ویلای Bao Dai بیاندازید. به علاوه می‌توانید از موزه اقیانوس شناسی ویتنام بازدید کرده و از انواع موجودات آبزی اطلاعات جالبی به دست بیاورید.

 

 

مالزی، تیومان

در جنگل‌های سرسبز، نهرهای شفاف و سواحل ماسه سفید جزیره تیومان گم شوید. در این جزیره رویایی و عجیب می‌توانید از ماهی‌های کوچک و بزرگ گرمسیری، مرجان‌های رنگی سحرانگیز، سفره ماهی‌ها، مارمولک‌ها و گوزن‌ها دیدن کنید و تجربه‌ای کامل از طبیعت کسب کنید. به علاوه اگر عاشق سفرهای فرهنگی در آسیا هستید به نظر می‌رسد گردش در نواحی روستایی بتواند سفر شما را پربارتر کند.

 

بخوانید: بهترین کارهای تفریحی در لنکاوی؛ مالزی

 

 

بالی، بوکیت

بوکیت شبه جزیره‌ای بزرگ و سنگ آهکی‌ست، که مرداب بالی محسوب می‌شود. بعد از رسیدن به بالی مستقیما به بالنگان بروید که یکی از زیباترین محله‌های توریستی بالی و بهترین سواحل جزیره برای تفریح و استراحت است. می‌توانید اسکوتر و یا اسکیت کرایه کنید و به کشف زوایای پنهان جزیره بروید و یا خودتان را برای موج‌سواری در آب‌های اقیانوسی لاجوردی آماده کنید. از معبد اولوواتو دیدن کنید و یا برای تماشایی‌ترین غروب عمرتان به ساحل بروید.

 

 

تایلند، کو بولُن له

این جزیره منحصر به فرد که با آب‌های شفاف و آبی محاصره شده سهم قابل توجهی از زیباترین سواحل جنوب شرقی آسیا را برده است. این جزیره یکی از محبوب ترین جزایر تایلند است که دارای سواحلی توریستی و فوق‌العاده است که خوشبختانه فضای مملو از گردشگر ندارد. شما در اینجا می‌توانید به از نقاط دیدنی مثل وایت راک بازدید کنید و یا سری به مناطق روستایی بزنید. به علاوه با پیاده‌روی به ارتفاعات و تپه‌ها می‌توانید مناظر فوق‌العاده‌ای را به تماشا بنشینید که تا عمر دارید از یادتان نمی‌روند. بولن له تعطیلاتی به یادماندنی برای‌تان رقم می‌زند.

 

 

ویتنام، سیتی بیچ

یکی از بهترین سواحل جنوب شرقی آسیانها ترانگ در ویتنام است که سیتی بیچ نیز در همین منطقه قرار دارد. این ناحیه فوق‌العاده زیبا بهشت روی زمین را به خوبی توصیف می‌کند. این ساحل 6 کیلومتری تجربه کامل و بی‌نقصی در دسترس عاشقان غواصی قرار می‌دهد. در مغازه‌ها و غرفه‌های ساحلی مقداری سوغاتی بخرید و بعد از تاریکی به هوا در کافه‌های ساحلی به مردم پرشور ملحق شوید.

 

بخوانید: جذاب‌ترین استخرهای بی‌نهایت بانکوک

 

 

سنگاپور، ساحل تانجونگ

آیا برنامه سفر به جزیره سنتوزا در سنگاپور را دارید؟ فراموش نکنید که از یکی از بهترین سواحل آسیا یعنی تانجونگ دیدن کنید. با داشتن دریای آبی از یک طرف و شهر شلوغ از طرف دیگر با رفتن به این ساحل فرصتی مناسب برای رفتن به دامان طبیعت خواهید داشت. بنابراین پس از بازدید از مجسمه مرلیون و دنیای زیر آب، حتما با خانواده و دوستان از این ساحل بی‌نظیر دیدن کنید.

 

مطالب مرتبط