بهترین نقاط اروپا برای ماه عسلی رویایی

برگزاری مراسم عروسی همیشه وقت و انرژی زیادی از زوج‌های جوان می‌گیرد. از انتخاب سالن عروسی تا تدارک جشن و دعوت مهمان‌ها پروسه‌‌ای پر از اضطراب و استرس وجود دارد که بیشتر زوج‌ها تجربه‌اش می‌کنند.
به همبن دلیل هم هست که همه آن‌ها دوست دارند بعد از مراسم در جایی رمانتیک و آرام استراحت کنند. اروپا به عنوان قاره‌ای پر از زیبایی‌های طبیعی و دیدنی، جاهای تاریخی، مناظر شهری زیبا و طیفی از فعالیت‌ها از محبوبیت بالایی برخوردار است. اما بین آن همه کشور کوچک و بزرگ چه جایی برای سفر ماه عسل بهترست؟

 

یونان، سانتورینی

سانتورینی شهر ساحلی و سفید یونان با مناظر دیدنی، غروبی نفسگیر، طبیعتی بهشتی و فعالیت‌های آبی از بهترین مقاصد اروپایی نزدیک به ما شناخته می‌شود. شما می‌توانید با تور یونان در امتداد سواحلش قدم بزنید، در رستوران‌ها از غذاهای دریایی تازه بخورید، از قهوه‌ای در کافه‌های ساحلی لذت ببرید و یکی از به یادماندنی‌ترین غروب‌های عمرتان را به تماشا بنشینید.

 

santorini

 

ایتالیا، رم

بی‌شک رم به عنوان یکی از برجسته‌ترین شهرهای اروپایی با هر هدفی که باشد جذاب و خواستنی است. تور ایتالیا اگر سفری خانوادگی باشد، دوستانه یا عاشقانه رم یکی از بهترین انتخاب‌های اروپا برای تمامی گروه‌ها و سلیقه‌هاست.
این شهر با ترکیبی از تاریخ و زندگی مدرنیته گردشگران را جادو می‌کند. به علاوه صحنه غذایی لذیذ بر عاشقانه‌های ابدی شهر افزوده است. رم یکی از عاشقانه‌ترین شهرهای اروپاست که نقاط دیدنی بسیار مثل موزه‌ها را در خود میزبانی می‌کند.

 

ایتالیا، رم

 

فرانسه، پاریس

یکی از رمانتیک‌ترین و زیباترین شهرهای دنیا پاریس است. تور فرانسه که این فرصت را به زوج‌ها می‌دهد که با توجه به نقلط دیدنی زیادش به ماه عسل خود طعم و مزه‌ای به یادماندنی بدهند.
بدون شک شهر عشق، پاریس یکی از رمانتیک‌ترین مقاصد اروپا برای ماه عسل است که جاهایی مثل برج ایفل، Pont des Arts و Pont de Bir-Hakeim را برای بازدید ارائه می‌دهد. به علاوه شما می‌توانید در این شهر هزار رنگ از بهترین و مشهورترین غذاها با ظواهر هنری بخورید و لذت ببرید و دنیایی از دسرهای جدید را اکتشاف کنید.

 

فرانسه، پاریس

 

آشنایی با جذاب‌ترین غارهای هتلی دنیا

مجارستان، بوداپست

پایتخت مجارستان، بوداپست یکی از جدیدترین مقاصد محبوب اروپایی‌ست که در سال‌های اخیر مورد توجه زیادی قرار گرفته و روز به روز نیز بر شهرتش افزوده می‌شود.
از زمان سقوط کمونیسم در مجارستان درهای این کشور به روی گردشگزان باز شده و توانسته نظرات مثبت زیادی را جلب کند. بوداپست به خوبی بازتابی روشن از تاریخ و معماری و کلاسیک اروپا ارائه می‌دهد و با جو جوانانه و شادش شما را عاشق خودش می‌کند. شما می‌توانید از موزه‌ها، کلیساها و ساختمان‌های قدیمی دیدن کنید و در بهترین رستوران‌ها غذا بخورید.

 

مجارستان، بوداپست

 

ترکیه، استانبول

ناپلئون در وصف زیبایی استانبول گفته بود اگر زمین تنها یک کشور بود استانبول پایتخت آن می‌شد. این شهر ساحلی به عنوان پلی بین اروپا و آسیا بین هر دو قاره از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است به طوری که چه از سمت آسیا و چه از سمت اروپا ین شهر به عنوان یکی از سفر‌های برجسته ماه عسل تور استانبول محسوب می‌شود.
این شهر با تلفیقی از سنت‌ها، آداب و رسوم ملل و حکومت‌های مختلف همچون شهری افسانه‌ای هزار رنگ، هر گردشگری را افسون می‌کند. وجود جاهای دیدنی مثل مسجد آبی، ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، گرند بازار، برج گالاتا و نام‌های دیگر سفری رویایی را رقم می‌زنند.
شما می‌توانید از ساختمان‌های تاریخی دیدن کنید و در رستوران‌هایی با نمای شگفت‌انگیز بسفور غذاهای لذیذ سنتی بخورید.

 

ترکیه، استانبول

 

۸ رستوران‌ زیبا و عجیب در دنیا

پرتغال، لیسبون

لیسبون یکی از مقاصد جذاب ماه عسل اروپا با تاریخی غنی و حال و هوایی جوانانه زوج‌ها را به سمت خود می‌کشاند. آب و هوای عالی، غذاهای لذیذ و نقاط دیدنی جذاب به شما ماه عسلی شیرین و دوست داشتنی تقدیم می‌کند.
با این که لیسبون مانند مقاصد بالا شناخته شده و محبوب نیست اما باز هم نسبت به خیلی از گزینه‌های دیگر مقرون به صرفه و دوست داشتنی است.

 

پرتغال، لیسبون

 

هلند، آمستردام

اگر شما از هنر، تاریخ و معماری لذت می‌برید و یا جشن و مهمانی رفتن را دوست دارید، آمستردام جایی‌ست که باید به آن بروید. با وجود آن همه زیبایی هنری، معماری چشمگیر، کانال‌های آبی جذاب، شب‌های رمانتیک و آب و هوایی دلچسب هیچ عجیب نیست که این شهر سالانه پذیرای 7 میلیون گردشگر از سراسر دنیاست. تمامی این موارد با هم باعث می‌شود تا آمستردام از شهرهای محبوب ماه عسل در اروپا باشد.

 

هلند، آمستردام

 

پیشنهاد بهترین تعطیلات سنتی در خاورمیانه

اتریش، سالزبورگ

سالزبورگ، در مرکز اتریش، محل تولد موتزارت و لوکیشن اولیه فیلم "صدای موسیقی" است. این شهر بین طرفداران موسیقی شهرت فوق‌العاده‌ای دارد به علاوه معماری و هنر شهر از آن مقصدی هنری و رمانتیک ساخته است. سالزبورگ با برخی از دیدنی‌ترین مناظر آتلانتیک شرقی و همچنین فعالیت‌های انجام دادنی یکی از بهترین شهرهای اروپا برای ماه عسلی رمانتیک، هنری و به یادماندنی در اروپاست.

 

اتریش، سالزبورگ

مطالب مرتبط