آشنایی با جذاب‌ترین غارهای هتلی دنیا

مردم همیشه در تلاش هستند تا اقامت در جاهای غیر معمول را امتحان کنند. این موضوع تا جایی پیش رفته که هتل‌هایی بر فراز دره‌ها، در دل ارتفاعات کوهستانی و حتی غارها احداث شود. شما می‌توانید در هر کدام از این سبک هتل‌ها چیز به خصوصی را تجربه کنید. ما در اینجا نگاهی به هتل‌های غاری دنیا می‌اندازیم تا ببینیم اقامت در این سبک هتل‌ها چه حس و حالی داشته و زندگی لاکچری در زیر زمین چه مزه‌ای خواهد داشت. بسیاری از غارهتل‌هایی که امروزه می‌بینیم خانه‌های باستانی مردم فقیر، معادن و صومعه‌ها هستند.

 

ایتالیا؛ ماترا، Sextantio Le Grotte della Civita

مجموعه‌‌ای جذاب و باستانی از سنگ‌ها و غارها در جنوب ایتالیا فرصت احداث این هتل جذاب را در دل غارها پدید آورده است. این هتل با 18 اتاق مهمان سعی کرده فلسفه بازگشت به طبیعت را گسترش دهد. در طراحی تمامی اتاق‌ها از چوب‌های قدیمی جنگلی، پارچه‌های کتان دست‌ساز و همچنین شمع برای روشنایی استفاده شده است. شما با اقامت در این هتل به باغ میوه، رودخانه و زیبایی‌های طبیعی دسترسی خواهید داشت. به نظر می‌رسد ایده دوری از زندگی ماشینی و بازگشت به طبیعت در این هتل به خوبی جواب داده است.

 

ایتالیا، ماترا، Sextantio Le Grotte della Civita

 

ترکیه؛ آیوالی، غارهتل گامیراسو

این هتل شامل 6 محل اقامت زیبا می‌شود که در قلب منطقه تاریخی و دیدنی کاپادوکیا و در روستای آیوالی واقع شده است. در این هتل شما شاهد تلفیق بسیار جذاب و زیبایی از سنت و مدرنیته هستید. این هتل به کلیسایی قرن 12امی چسبیده که تا همین اواخر هم توسط کاهنان مورد استفاده قرار می‌گرفت. اصلا برخی از اتاق‌ها متعلق به کاهنان بود. با تور ترکیه در این هتل اقامت کنید.

 

غارهتل گامیراسو

 

سوئد؛ سالا، Sala Silver Mine Hotel

نمی‌شود حرف از زیبایی سفر و اقامت شود و از سوئد غافل ماند. احتمالا اقامت در اتاقی در معدن نقره به شما فرصت ماندن در عمیق‌ترین اتاق دنیا را خواهد داد. مهمانانی که از معدن نقره دیدن می‌کنند باید با آسانسور 153 متر زیر زمین بروند تا به اتاقی دو نفره و منحصر به فرد برسند.
از آن‌جایی که هیچ تلفن همراهی در این هتل آنتن نمی‌دهد میهمانان با بیسیم‌های رادیویی با کارکنان ارتباط برقرار می‌کنند. البته شاید به نظر خیلی‌ها اقامت در چنین هتلی کم از دیوانگی نباشد اما برای افراد ماجراجو ماندن در این هتل می‌تواند تجربه‌ای منحصر به فرد و لوکس باشد.

 

سوئد، سالا، Sala Silver Mine Hotel

 

سفر در تابستان ؛ ارزان‌ترین مقاصد اروپا

 

اسپانیا؛ گرانادا، Cuevas El Abanico

در این هتل شما می‌توانید در غارهایی اقامت داشته باشید که برعکس بسیاری دیگر از هتل‌های غاری از امکانات رفاهی و مدرنی مثل اینترنت رایگان، سالن آرام با شومینه و تمامی امکانات خانگی برخوردار هستند. ال آبانیکو در منطقه معروف Sacromonte در گرنادا واقع شده است و شما می‌توانید از اینجا، از مناظر دیدنی قصر Alhambra و میدان Flamenco لذت ببرید. میدان قدیمی عربی که به Albayzin شناخته می‌شود و خیابان‌های فرعی سنگ فرش شده و خانه‌های نقلی سفیدش همگی در دیدرس شما قرار خواهند داشت.

 

اسپانیا، گرانادا، Cuevas El Abanico

 

ترکیه؛ کاپادوکیا، هتل آرگوس

این هتل منحصر به فرد و شیک با 33 اتاق مختلف، 33 طراحی جذاب و متفاوت را ارائه می‌دهد.  شما با اقامت در این هتل کاملا شیک تجربه‌ای به شدت جذاب و خاطره‌انگیز کسب خواهید کرد. تصورش را بکنید در تونل‌های زیرمینی پوشیده از نور زرد، اتاق‌هایی با لوسترهای شمع و استخرهای مجلل سرپوشیده به این طرف و آن طرف می‌روید و هر چیزی که لازم هست را در دسترس دارید.
این غارهتل لوکس بر روی تپه‌ای در روستای اوچیسار واقع شده است. این هتل لوکس قبلا صومعه‌ای هزار ساله در سنگ‌های آتشفشانی بوده است.

 

ترکیه، کاپادوکیا، هتل آرگوس

 

۸ کشور مقرون به صرفه آسیا برای سفر در سال ۲۰۱۹

 

مکزیک؛ نیو مکزیکو، فارمینگتون، Kokopelli’s Cave B&B

این هتل غار شگفت‌انگیز در فارمینگتون در نزیکی نیو مکزیکو واقع شده است. در چهار ایالت نیومکزیکو، کلرادو، آریزونا و یوتا نقاط بسیاری برای لذت بردن از غروب آفتاب وجود دارد. حالا رفتن به غار کوکوپلی خود نیمی از ماجراست. سعی کنید قبل از تاریکی هوا خودتان را به غار برسانید. اتاق‌ها بزرگ و جذاب هستند و سیستم برق‌کشی هم وجود دارد. شما می‌توانید در اتاق‌هایی دل‌باز با تخت‌های چوبی، کمد و چراغ اقامتی راحت و جذاب داشته باشید.

 

مکزیک، نیو مکزیکو، فارمینگتون

 

یونان؛ سانتورینی، Alexander’s

الکساندرز خانه غاری جذاب در روستای زیبای Oia در جزیره سانتورینی است که معماری سبک از خودش ارائه می‌دهد. در واقع دیوارهای سفید سقف گنبدی آن توجه هر کسی را به خودش جلب می‌کند. با وجود تراسی دلربا شما می‌توانید از مناظر دیدنی و غروب خورشید وقتی که انوار رنگی‌اش را روی دریای آبی می‌گستراند لذت ببرید. روستا زیبا و دیدنی‌ست و پس زمینه آبی دریا آن را چشمگیرتر به رخ می‌کشاند.
در واقع یونان کشوری سراسر زیباست و اقامت در این روستا می‌تواند تجربه‌ای متفاوت و جذاب در آن باشد.

 

یونان، سانتورینی، Alexander’s

مطالب مرتبط