معرفی توریستی ترین مراکز تخصصی اسپا در آسیا

گردشگری سلامت و آرامش، این روزها بازار داغی در کشورهای آسیایی پیدا کرده است. جالب است بدانید که استفاده از خدمات ماساژ تایلندی، اسپا و آب درمانی یکی از جذابیت‌هایی است که گردشگران زیادی را از دورترین کشورهای آمریکایی و آسیایی به این قاره دعوت می‌کند.
بر خلاف تصور بسیاری از ما که ریشه اسپا را در کشورهای آسیای جنوب شرقی جستجو می‌کنیم، این کلمه، از شهری به همین نام (SPA) در بلژیک گرفته شده است. شهری که چشمه‌های آب کرم و آب معدنی طبیعی آن، به عنوان شفابخش‌ترین معجزه طبیعت شناخته می‌شد، اما به همین نام در بلژیک گرفته شده است.
مراکز اسپا هم ارائه دهنده خدمات سلامتی و آرامشی هستند و هم به خاطر زیبایی و جوان‌سازی پوست معروف شده‌اند. در ادامه این مطلب با هفت مرکز اسپای آسیایی آشنا می‌شویم که برای گردشگران سلامتی، از محبوب‌ترین‌های جهان هستند.

 

 پوکت، بانیان تری (BANYAN TREE Spa، PHUKET)

این مرکز اسپا، یکی از قدیمی‌ترین اسپاهای مدرن جهان است که در سال ۱۹۹۴ میلادی افتتاح شده است و اکنون با هفتاد اپراتور آموزش دیده، از سراسر جهان، میزبان گردشگرانی است که برای آرامش و سلامتی به پوکت زیبا پناه آورده‌اند.
قدمت بانیان تری آن‌قدر زیادی است که بسیاری از متخصصان این حرفه معتقدند بسیاری از روش‌ها و استانداردهای نوین اسپا و ماساژ درمانی در همین مرکز تعیین شده و بعدها در سراسر آسیا به کار گرفته شده است. با تور پوکت از این خدمات استفاده کنید. 

 

banyan

 

اگر به جز خدمات اسپا، آب درمانی و استخر آب گرم، دوست دارید چند روزی را در یک بهشت واقعی ریلکس کنید، بانیان تری بهترین گزینه پیشنهادی در سراسر آسیا است که می‌توانید ویلاهای اختصاصی آن را اجاره کنید.
اگر پای‌تان به این مرکز رسید، حتما نوشیدنی‌های تسکین دهنده و آرام‌بخش سنتی بانیان تری را امتحان کنید تا طعم واقعی میوه‌های آسیای جنوب شرقی را مزه کنید.

 

کوه ساموئی، کامالایا (Kamalaya Spa)

مرکز اسپای کامالای ساموئی، به خاطر متخصصانی که در زمینه طب سوزنی و طب سنتی چینی دارد، در جهان شهرت زیادی کسب کرده است. علاوه بر این آروماتراپی و درمان‌های مبتنی بر آب گرم برای احیا و بازیابی سلامت و زیبایی و جوانی، طرفداران زیادی دارد.
کامالایا، یک مرکز اسپای معمولی نیست. این مرکز اسپا، مانند یک دنیای سحرآمیز است که همه چیز در بهترین حالت خود طرای شده است.
از استخرهای آب گرم و سونای مادون قرمز گرفته تا سالن یوگا، مرکز تناسب اندام و ساختمان مرکزی ماساژ که مجهز به برترین امکانات روز و افراد متخصص آموزش دیده است.

 

کوه ساموئی، کامالایا (Kamalaya Spa)

 

از همه این امکانات که بگذریم، آوازه ماساژ تایلندی و سالن یوگایی که در فضای باز قرار دارد، به آن سوی آب‌های آسیا رسیده است به طوریکه بیشتر مشتریان پر و پا قرص مرکز اسپای کامالای از آمریکا و اروپا به ساموئی می‌آیند تا روزهای آرامی را در این‌جا سپری کنند. با تور تایلند به ساموئی سفر کنید.

 

 لنکاوی، ژئو اسپا چهار فصل ( four season, GEO SPA)

طراحی ژئو اسپای لنکاوی از معبد باشکوه موریه الهام گرفته شده است و فضای آن درست شبیه معابد دیگر آسیای جنوب شرقی سرشار از رنگ‌های گرم است. این مرکز طب سنتی و اسپا، یک خانه بوم گردی هم دارد که مسافران زیادی علاقمند به اقامت در آن‌جا هستند.
استخر زیبای این اسپا که در فضای باز قرار گرفته است، تصویری حیرت آور از طبیعت این جزیره رویایی را از پیش چشم می‌آورد. از آسمان آبی و زیبا تا صخره‌های باشکوه و جنگل‌های بارانی بی انتها.

 

spa-four-seasons-services

 

اگر پای‌تان با تور مالزی به لنکاوی رسید و دوست داشتید خودتان را به یک تجربه ریلکسی تکرار نشدنی دعوت کنید، حتما از منوی این مرکز، ماساژ ریتمی ۹۰ دقیقه‌ای با موسیقی هیپنوتیزم آسیایی را انتخاب کنید تا برای یک ساعت و نیم از دنیای دیگری سر در بیاورید.

 

پوکت، اسپای آماترا (AMATARA Spa)

مرکز اسپا و آب گرم آماترای پوکت، یک مرکز جامع سلامتی است که در فضای معادل دو هزار متر مربع ساخته شده است. علاوه بر درمان‌های ریلکسی، آماترا خدمات ویژه درمان سنتی برای تشنج را هم عرضه می‌کند.
درمان سه ساعته ماراتن که ترکیبی از اسپای ریلکسی و ماساژ است، آرامبخش‌ترین خدمتی است که در این مرکز پوکت ارائه می‌شود.

 

پوکت، اسپای آماترا

 

و مژده برای کسانی که با فرزندان خود به این شهر سفر می‌کنند این است که یک مرکز تخصصی مراقبت از کودک در این مجموعه تدارک دیده شده است تا شما بتوانید بدون نگرانی از سرگرمی و امنیت فرزندان خود از ماساژهای متنوع آماترا لذت ببرید.

 

سفر به پربازدیدترین شهرهای دنیا

بالی، اسپای آیانا (AYANA Spa)

خودتان را در یک فضای عظیم پنج هکتاری تصور کنید که حتی به جزئی‌ترین امکانات ریلکسی و سلامتی مجهز شده است؛ این‌جا اسپای آیانا در قلب جزیره رویایی بالی است.
یکی از بزرگترین استخرهای آکواتونیک (Aquatonic) جهان در همین مرکز ساخته شده است. چشم انداز شگفت انگیز اقیانوس هند، زیباترین تصویری است که می‌توانید در سفر با تور بالی برای دیدن آن هیجان داشته باشید.

 

ayana


آب درمانی، درمان‌های آب‌رسان برای جوانی و طراوت پوست، انواع ماساژ، ماساژ سنگ آهک، ویلاهای لوکس آب گرم و سوئیت‌های اختصاصی بخشی از امکانات و خدماتی هستند که در این مرکز تخصصی و روزآمد برای گردشگران در نظر گرفته شده است.

مطالب مرتبط