سالن‌های اسپای شاهانه در خاورمیانه

وقتی در گوشه‌ای از دنیا برای تکه‌ای کیک 27 هزار دلار آمریکا می‌پردازند و آی‌پدهایی با طلا استفاده می‌شود دیدن برجسته‌ترین سالن‌های اسپا اصلا جای تعجب ندارد. واقعا سبکی از اسپای شاهانه در خاورمیانه وجود دارد که اصلا شبیه به آن چه که روی جلد مجلات کپی می‌کنند نیستند.
جزئیات 5 ستاره تا قیمت‌های آنچنانی این اسپاها اصلا معمولی نیستند. از ماساژ با طلا گرفته تا اسپای هلو کیتی ما در اینجا نهایی‌ترین اسپاهای خاورمیانه را به انتخاب سی‌ان‌ان معرفی می‌کنیم.

 

کویت، Six Senses Spa در هتل Missoni

یکی از مشهورترین نام‌های تجاری هتل‌داری دنیا Missoni است که پله‌های مد روز را کاملا پشت سر گذاشته است. بنابراین اسپای این هتل فوق‌العاده یکی از بهترین جاهایی‌ست که در خاورمیانه می‌توانید بروید. اسپای کویت هر تجربه‌ای ارائه می‌دهد اما به صورتی کاملا دوستانه و سرگرم‌کننده است. 
محیط داخلی دلباز و مدرن و کاملا شیک بوده و از رنگ‌ها و نورپردازی روشن استفاده شده است. محیط اسپا کاملا آرامشبخش بوده و پمیج زیبایی آن 4 ساعت طول می‌کشد. در این پکیج اسپا شامل درمان پشت، خدمات زیبایی مانیکور و پدیکور، و همچنین ماساژ می‌شود. هزینه استفاده از این پکیج 390 دلار آمریکا می‌شود.

 

کویت، Six Senses Spa

 

آدرس: Symphony Complex, Gulf Road, Salmiya, Kuwait

 

دبی، اسپای زیبایی هلو کیتی

 هلو کیتی به عنوان یکی از مشهورترین برندهای لوازم کودکان در دنیاست که به دلیل محبوبیت به دنیای بزرگسالان هم راه پیدا کرده انواعی از بدلیجات، لوازم اتاق خواب، لباس، ظروف، عروسک و چیزهای بیشتری را ارائه می‌دهد. اما در دبی با اسپای زیبایی هلو کیتی کاملا شما را شگفت‌زده و سوپرایز می‌کند. شما در این اسپا به دنیای ملکه‌ها و شاهزاده خانوم‌ها منتقل شده و از خدمات زیبایی متعددی بهره‌مند خواهید شد. با ورود به این اسپای شیک و فانتزی حس آلیس در سرزمین عجایب را در تور دبی تجربه خواهید کرد.

 

دبی

 

آدرس: Town Centre, Beach Road, Jumeirah, Dubai, United Arab Emirates

 

دبی، Eternel Medspa

این اسپای زیبایی و درمانی منحصر به فرد زیر نظر پزشکان خدمات PRP ارائه می‌دهد. یعنی یک شیشه خون از شما گرفته می‌شود و بعد در دستگاه سانترافیوژ خون و پلاکت با چرخاندن سریع از هم جدا می‌شوند. در نهایت پلاکت استخراج شده مجددا به شما تزریق می‌شود. این روش جنجالی و جسورانه که هزار دلار هزینه برایتان می‌تراشد تا 18 ماه بهبود پوست شما را تضمین می‌کند.

 

دبی، Eternel Medspa

 

آدرس: Villa 397, Beach Road, Jumeirah Beach Park, Dubai, United Arab Emirates

 

عمان، Six Senses Zighy Bay

این اسپا که همانطور از نامش پیداست بخشی از یک هتل 5 ستاره است یکی از مجلل‌ترین آبگرم‌های خاورمیانه است که می‌توانید به آن بروید. ساحل در نزدیکی اقامتگاه واقع شده و رفت و آمد را به شدت راحت کرده است. شما در حالی که اوقاتی را در ساحل گذرانده‌اید و خسته‌اید می‌توانید وارد هتل شوید و مستقیما به سمت اسپا بروید. شما در این اسپا می‌توانید تجربه کامل آبگرم عربی سه ساعته را به مبلغ 286 دلار آمریکا را کسب کنید. این خدمات شامل حمام آبگرم نمک دریا،  اسکراب بدن با قهوه محلی و ماساژ روغن می‌شود. هیچ شکی نیست که در این اسپا می‌توانید یکی از بهترین تجربه‌های عمرتان را داشته باشید.

 

Six Senses Zighy Bay

 

آدرس: Musandam Peninsula, Oman

 

مهمان‌نواز‌ترین مردمان جهان در کجا زندگی می‌کنند؟

لبنان، PureGray

خدمات زیبایی در لنبان تجارتی بزرگ و پرسود است و جراحی پلاستیک نیز به شدت در آن رواج دارد. این مرکز اسپا که در قلب بیروت واقع شده همچون یک قطعه هنری وسط شهر می‌درخشد. این اسپا در حقیقت جایی برای آبگرم و درمان است که به صورت تخصصی طب سوزنی ارائه می‌دهد. این درمان توسط Robert Ogilvie که 22 سال سابقه پشت اسمش وجود دارد ارائه داده می‌شود. در این اسپا شما خدمات مختلفی همچون یک ماساژ پشت 30 دقیقه‌ای، ماساژ پا، ماسک صورت، و همچنین خدمات زیبایی ترکیبی مثل مانیکور و پدیکور عرضه می‌شود. حدودا قیمت پایه این خدمات از 65 دلار شروع می‌شود.

 

لبنان، PureGray

 

آدرس: Martyrs' Square, Beirut, Lebanon

 

دبی، کلینیک Biolite Aesthetic

این خدمات درمانی و اسپا یکی از منحصر به فردترین ویژگی‌هایی که جایی می‌توانید دریافت کنید را در اختیار شما قرار می‌دهد. خدمات طلای این مرکز از درمان‌های باستانی کلئوپاترا کسی که در ماسکی از طلا می‌خوابید پیروی می‌کند. با وجود این که شما از ماسک طلا استفاده خواهید کرد هزینه تمام شده برای 90 دقیقه 545 دلار آمریکا خواهد بود و این احتمالا ارزان‌تر از خیلی جاهایی که درمان با وانی پر از عسل ارائه می‌دهند است.
ماسک طلا اثرات درمانی زیادی دارد که مهم‌ترینش احتمالا سفت کرده و لیفتینگ پوست است. ماسک طلا با لایه‌ای از مواد روی پوست گذاشته می‌شود که به جذب بهتر ذرات فلز کمک می‌کند. برای این تجربه با تور ویژه دبی همراه شوید. 

 

دبی، کلینیک Biolite Aesthetic

 

آدرس: Al Razi Medical Centre, Healthcare City, Dubai, United Arab Emirates

مطالب مرتبط