بهترین مراکز ماساژ و حمام در منطقه قفقاز

منطقه قفقاز یکی از جذاب‌ترین نقاطی‌ست که می‌توانید از آن بازدید کنید. وجود کشورهای تاریخی و فرهنگی آذربایجان، گرجستان و ترکیه که هر کدام با سهمی از مدرنیته شدن چیزهای زیادی برای عرضه ونمایش دارند عملا گردشگران را برای سفرهای چندباره به منطقه تشویق می‌کنند. شما در این کشورها می‌توانید تجارب فرهنگی مختلفی را کسب کنید که یکی از آن‌ها اسپا و ماساژ است. منتها تجربه آبگرم و ماساژ در هر کدام از این کشورها مختصات خودش را دارد.

 

ترکیه؛ استانبول، خدمات درمان در حمام ترکی

حمام کیلیچ علی پاشا یکی از تاریخی‌ترین حمام‌ها در تور استانبول است که بین سال‌های 1578 تا 1583 ساخته شده و برای سربازان نیروی دریایی عثمانی مورد استفاده قرار می‌گرفت. این حمام بعد از چند سال تعطیلی و بعد از بازسازی‌های گسترده دوباره به روی مردم باز شد. این حمام با انطباق اسلامی بر حمام سبک رومی جایی‌ست که سربازان برای شستشو قبل از خواندن دعا و نماز به آن می‌رفتند.

 

خدمات درمان در حمام ترکی

 

امروزه شما گاهی مردم محلی را در حمام‌ها می‌بینید و به عنوان فعالیتی روزمره از زندگی آن‌ها حذف شده است. در عوض حمام‌ها امروزه صرفا فعالیتی فرهنگی‌ست که توریست‌ها برای انجامش در این شهر مشتاق هستند.
تجربه حمام در کیلیچ علی پاشا منحصر به فرد و به یادماندنی است. شما می‌توانید بعد از شستشو و گرفتن ماساژ در محوطه کافه مانند آن بشینید، خشک شوید و چیزی برای خوردن و وقت گذرانی سفارش دهید. به علاوه یک کارمند مسلط به زبان انگلیسی هم روند کار و ویژگی‌هی حمام را برای شما به طور کامل توضیح خواهد داد.

 

سه سرزمین اعجاب‌انگیز گردشگری در جنوب شرقی آسیا

 

گرجستان؛ تفلیس، ماساژ آرامش‌بخش زوجین در اسپای سام رام

وقتی تجربه رفتن به اسپا و ماساژ با تور گرجستان را کسب کنید تازه متوجه می‌شوید چرا این کشور در رده بهترین نقاط ماساژ و اسپا در دنیا قرار دارد. شما در این اسپا می‌توانید از خدماتی شگفت‌انگیز و قابل توجه در سطح جهانی بهره‌مند شوید. این خدمات خود به تنهایی عالی و کافی هستند. برای شروع به استخری وارد می‌شوید که دور آن رنگ‌های آبی و بنفش طراحی سبک کهکشانی را ارائه می‌دهد.

 

سام رام در گرجستان

 

در غاری سنگی تجربه شنا در آب نمک را برای پاک‌سازی پوسا به دست بیاورید. سپس در سالن نمک هیمالیایی روی صندلی می‌نشینید و اجازه می‌دهید تا نمک شما را کاملا درمان کند و به آرامش برساند. این سالن برعکس فضای تاریک و جذاب استخر، با رنگ‌های کرم و طلایی تزئین شده است.
اگر قبلا در جاهای دیگر ماساژ گرفته باشید حتما تصدیق خواهید کرد که یکی از بهترین ماساژهای عمرتان را در این اسپا تجربه کردید. به طوری که آرزو می‌کنید کاش زمان بیشتری را در این اسپا صرف می‌کردید. اتاق به زیبایی طراحی شده و تخت‌ها مجاور یکدیگر قرار گرفته‌اند و شما در حالی از ماساژ لذت می‌برید که رایحه روغن‌های معطر اعصاب بویایی‌تان را نوازش می‌دهند.

 

گرجستان؛ تفلیس، حمام گوگرد در رویال بث

با وجود این که اسم تفلیس به خاطر چشمه‌های آبگرم آن آمده است اما این سبک حمام رومی در قرن اول میلادی در تفلیس ساخته شدند. در حال حاضر 5 حمام گوگرد سبک ایرانی در تفلیس فعال هستند که در تور تفلیس آنها را می‌بینید. در دوره رونق جاده ابریشم تعداد این حمام‌ها به 63 عدد می‌رسید. در بین این 5 حمام باقی مانده رویال بث تجربه‌ای جذاب‌تر ارائه می‌دهد.

 

حمام گوگرد در رویال بث

 

مخصوصا این که مردم معتقدند آب این حمام خاصیت شفابخشی دارد. حدودا برای استفاده از یم اتاق خصوصی و ماساژ 30 دلار برایتان هزینه در بر خواهد داشت که در گرجستان مبلغ ارزانی محسوب نمی‌شود. این حمام‌ها را می‌توانید از گنبدهای آجری و دروازه‌های آهنی بشناسید. بعد از گذر از در آهنی از طریق راهرو به زیر زمین و محل آبگرم هدایت خواهید شد.

بهترین نقاط دنیا در تجربه پاراسلینگ

 

آذربایجان؛ باکو، ماساژ وی‌آی‌پی در هتل جی‌دبلیو ماریوت آبشرون

این هتل 5 ستاره که یکی از انتخاب‌های فوق‌العاده در تور باکو است شما را با خدمات خوب و منحصر به فردش شگفت‌زده می‌کند. در بدو ورود به ماساژ وی‌آی‌پی یک جکوزی مدرن توجه شما را جلب خواهد که روراست خود همان به تنهایی می‌تواند آرامش را به شما ارزانی دارد.

 

jw-marriott

 

این خدمات درمان و ماساژ که به تازگی به عنوان بهترین اسپای آذربایجان معرفی شده قبل از هر چیزی با یک فنجان چای میوه آرامشبخش از شما پذیرایی می‌کند. سپس می‌توانید ماساژ شگفت‌انگیز بالیایی را در مسافتی خیلی دوتر از این کشور و در قلب آذربایجان تجربه کنید. این اسپا که در طبقه آخر هتل ماریوت واقع شده چشم‌اندازی زیبا از شهر را نیز در دسترس شما قرار می‌دهد که واقعا در پروسه درمان و ماساژ به آرامش بیشتر شما می‌افزاید. رفتن به این اسپا یکی از بهترین تجاربی‌ست که می‌توانید در آذربایجان به دست بیاورید.

مطالب مرتبط