سه هتل محبوب در جنوب شرقی آسیا

کشورهای جنوب شرقی آسیا، پس از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، بهترین هتل‌های دنیا را در خود جای داده‌اند. احتمالا دلیل اصلی این موضوع، فرهنگ میزبانی مردم آسیا و علاقه آن‌ها به تجملات و آیین‌های سنتی است. با این حال، در صورتی که عازم یکی از کشورهای این منطقه هستید، باید خودتان را برای اقامت در هتل‌های خوش آب و رنگی آماده کنید که همیشه چیزهایی برای غافلگیر کردن در آستین دارند.

در ادامه این مطلب با سه هتل برتر کشورهای آسیای جنوب شرقی آشنا خواهیم شد که به خاطر ویژگی‌های خاصی که دارند، در دنیا شهرت زیادی کسب کرده‌اند:

 

  • هتل ماندارین اورینتال بانکوک در کشور تایلند (Mandarin Oriental Bangkok)

    حالا نزدیک به یک و نیم سده از زمانی که مسافرانی از سراسر جهان با تور تایلند به نزدیکی رودخانه چائو فرایا سفر کردند تا در یکی از افسانه‌ای ترین اقامتگاه‌های دنیا، ساکن شوند، می‌گذرد. هتل ماندارین اورینتال بانکوک، یک هتل لوکس پنج ستاره در یکی از هیجان انگیزترین شهرهای جهان است که به خاطر خدمات ویژه خود و بهشت طبیعی اطراف آن در دنیا شهرت خوبی دارد.
    جالب است بدانید که این هتل یک استاندارد ویژه را هم رعایت کرده است، به همین دلیل است که امکانات مناسبی برای افراد معلول و کم توان در نظر گرفته شده و این افراد بدون دشواری می‌توانند از اقامت در این هتل لذت ببرند.


    mandarin
     

رستوران‌های متنوع لوکس

در این هتل رویایی تایلندی، رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در انتظار گردشگران هستند. از رستوران لی نورماندی، رستوران سالا ریم نام، رستوران تراس‌ریم‌نام، رستوران لورد جیمز، رستوران خانه چینی، بالکن ریور ساید، رستوران وراندا، رستوران سی آ او ترازا، کافه بامبو و کافه ماندارین اورینتال رستوران‌هایی هستند که با انواع خوراک‌ها و دسرهای بین‌المللی روزانه میزبان صدها نفر از گردشگران هستند.


mandarin02
 

امکانات تفریحی و ورزشی

باشگاه بدنسازی، سالن بیلیارد، سونای بخار، ماساژ، جکوزی، حمام آفتاب، سالن بولینگ، سونای خشک، سالن یوگا و مرکز ریلکسیشن، باشگاه کودکان، مرکز تخصصی اسپا، سالن پیلاتس، حمام آب گرم پر زرق و برق، کلبه‌های چوبی ساخته شده از چوب ساج، سالن نمایش فیلم و کافی‌شاپ‌های لوکس تنها برخی از امکانات تفریحی و ورزشی این هتل هستند. که با تور تایلند تابستان 98 می‌توانید در این هتل اقامتی رویایی داشته باشید.


mandarin03


  •  هتل آلیلا اوباد بالی در اندونزی (Alila Ubud Hotel)


    در حاشیه بهشت زیبایی بالی، هتل آلیلا اوباد در نزدیکی مرکز شهر آئونگ واقع شده است. این هتل به سبک سنتی بالیایی طراحی و ساخته شده است و منظره زیبایی از یک رودخانه خروشان را پیشِ چشم مسافران خود گذاشته است. حیاط های آرام، بالکن های بزرگ و باغ های خصوصی این هتل را به یک محیط صمیمی و آرام برای گذراندن یک تعطیلات رویایی با تور بالی تبدیل کرده است.


    alila-ubud

رستوران و نوشیدنی

آلیلا اوباد یک مرکز بی‌نظیر برای کسانی است که دوست دارند غذاهای ویژه مردم اندونزی را تجربه کنند. در این هتل پنج ستاره بین‌المللی علاوه بر غذاهای سنتی آسیایی، می‌توانید دست‌پخت سرآشپزهای بین المللی که از سراسر دنیا به این هتل بزرگ آمده‌اند را هم تجربه کنید.
علاوه بر این در این هتل یک لیست طولانی از نوشیدنی‌های سرد و گرم طبیعی و ترکیبی در اختیارتان خواهد بود که شاید مشابه آن را در زندگی‌تان ندیده باشید. صدها نوع نوشیدنی که بعضی از آن‌ها با شیوه کاملا سنتی بالیایی و از میوه‌های همین منطقه تهیه شده‌اند.


alila-ubud02

امکانات تفریحی و ورزشی

بیشتر افرادی که به جزایری همچون بالی سفر می‌کنند، بیشتر از آنکه به دنبال هیجان باشند برای گذراندن یک تعطیلات آرام به این منطقه بهشتی آمده‌اند. به همین دلیل هم سالن‌های مخصوص اسپا و ماساژ بخشی جدا نشدنی از مجموعه‌های تفریحی و رفاهی جزایری مانند بالی هستند.
علاوه بر این، مسافرانی که در این هتل اقامت دارند، می‌توانند در یک استخر عجیب و غریب که درست در میان جنگل‌های بارانی واقع شده است، آب تنی کنند. سالن کتابخانه، گالری هنر، فروشگاه هدیه و سوغاتی، پیست دوچرخه‌سواری، فعالیت‌های فرهنگی و کلاس‌های تفریحی مانند آشپزی در تمام فصل‌ها در این هتل برقرار است.


alila-ubud03


  •  هتل رافلز سنگاپور (RAFFLES HOTEL, SINGAPORE)


    اگر از آن دسته از افرادی هستید که از اقامت در هتل‌های لوکس سلطنتی لذت می‌برند، حتما تور کوالالامپور+ سنگاپور خود را طوری انتخاب کنید که در هتل رافلز سنگاپور اقامت داشته باشید. این هتل، در واقع یک بنای ملی تاریخی است که قدمت آن به سال ۱۸۸۷ و دوره استعماری سنگاپور می‌رسد.
    فضای این هتل آن‌قدر رویایی و اغراق‌آمیز است که نمایشنامه‌نویسی به نام سامرست موخ که یک بار در این هتل اقامت داشته، درباره آن اینطور نوشته است: «هتل رافلز حتی برای قصه‌ها و افسانه‌های شرقی هم عجیب و غریب است.» شاید برای‌تان جالب باشد که افراد مشهوری هم‌چون بیل کلینتون و مایکل جکسون هم در این هتل اقامت داشته‌اند.




رستوران‌های مجلل

در هر زمانی از روز که به این هتل وارد شوید، با یک کوکتل ویژه آب آناناس از شما پذیرایی خواهد شد. علاوه بر این هنگام اقامت در هتل رافلز سنگاپور می‌توانید بهترین نوشیدنی‌های فرانسوی را هم نوش جان کنید.
شگفت‌انگیزترین سوشی‌های دنیا هم در همین هتل سرو می‌شوند چرا که یک سرآشپز کاربلد چینی در رستوران مرکزی هتل ناظر به همه امور است. علاوه بر این می‌توانید برای میل کردن انواع غذاهای سلطنتی چین، غذاهای مخصوصی که با گوشت قرمز تازه طبخ شده‌اند و سالادهای متنوع برنامه‌ریزی کنید.


raffles

امکانات تفریحی و رفاهی

همان‌طور که گفتیم این‌جا یک هتل سلطنتی است به همین دلیل هم باید انتظار این را داشته باشید که امکانات تفریحی و رفاهی متفاوتی در انتظارتان باشد. باغ استوایی، موزه، یک سالن تئاتر اختصاصی به سبک ویکتوریایی و فروشگاه‌های شیک کوچک و بزرگ تنها برخی از این امکانات هستند.


raffles


اگر اهل ورزش هستید و نمی‌خواهید برنامه ورزشی خود را به خاطر سفر معلق کنید، اصلا نگران نباشید. در این هتل سالن استخر، سونا و مرکز اسپا، باشگاه تناسب اندام و زمین‌های ورزشی رو باز در انتظار گردشگران هستند.

مطالب مرتبط