مهمان‌نواز‌ترین مردمان جهان در کجا زندگی می‌کنند؟

برای تعداد زیادی از گردشگران، مهمان‌نوازی شهر یا کشوری که به آن‌جا می‌روند، از اهمیت زیادی برخوردار است. در اصل، چه کسی می‌خواهد به کشوری برود که مردمش با گردشگران برخورد بدی دارند؟ به همین خاطر شاید بهتر باشد با لیستی از  دوستانه‌ترین کشورهای دنیا آشنا شوید، لیستی که بر اساس آمارهای کمپانی InterNations تهیه شده و به شما می‌گوید، کدام کشورها بهترین برخورد را در سفر دارند.

 

  1. پرتغال

وقتی انگلیس یا فرانسه جزو کشورها بد از نظر میزبانی گردشگران قرار می‌گیرند، این پرتغال است که خود را به عنوان یک کشور اروپایی به صدر می‌رساند. این کشور از نظر غذاهای جالب، ابنیه تاریخی، شهرهای زیبا، جزایر استثنایی و بسیاری چیزهای دیگر در دنیا معروف است، اما کسانی که به پرتغال سفر می‌کنند می‌گویند که شما می‌توانید به راحتی در آن‌جا دوست پیدا کنید و با مردم محلی روزهای شادی را بگذرانید، مخصوصا اگر از شهرهای بزرگ دور شده و کمی به نقاط دوردست‌تر بروید.

 

پرتغال

 

  1. تایوان

تعداد زیادی از کسانی که قصد سفر به کشورهای آسیایی دارند، این روزها اسم تایوان را می‌شنوند اما خیلی مطمئن نیستند که باید این کشور را به عنوان مقصدی برای تعطیلات خود انتخاب کنند با خیر. این جزیره‌ی بسیار زیبا یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌های سفر شما در طول عمرتان خواهد شد. کشوری زیبا که مردمش افتخار می‌کنند تا از مهمانانشان به بهترین شکل میزبانی کنند. تایوان از بسیاری جهات شبیه بخش‌های دیگر چین است، اما کوچک‌تر و با آب و هوایی متفاوت و عالی.

 

تایوان

 

نقاط کمتر دیده شده در آسیا به گزارش سی‌ان‌ان

  1. مکزیک

همسایه جنوبی امریکا، به هیچ وجه شبیه این کشور نیست. مکزیک مناطق مختلفی دارند که جدا از مردم قاره‌های آمریکایی، از سراسر دنیا برای گذراندن تعطیلات به آن‌جا سفر می‌کنند. در این کشور متفاوت و جذاب، مردم شهر و روستا، همگی مهمان نواز و خونگرم هستند و به راحتی می‌توانید در طول مسافرتتان با آن‌ها دوست شوید.

 

مکزیک

 

رمانتیک‌ترین سفر‌های آسیایی برای ماه عسل

  1. کامبوج

مردم بخش‌های زیادی از آسیا به مهمان‌نوازی مشهور هستند و نباید تعجب کنید که تعداد زیادی از نقاط لیست ما به قاره‌ی کهن اختصاص داشته باشد. کامبوج نیز همچون ویتنام، تایلند یا چند کشور دیگر این منطقه، مردمی بسیار خون گرم و دوست داشتنی دارد که با آغوش باز از مهمانانشان پذیرایی می‌کنند. مردم شاد و دوست داشتنی که برای کمک کردن به شما پیش قدم شده و شما را به سفره‌های خود دعوت می‌کنند.

 

کامبوج

 

  1. گرجستان

کشورهای منطقه قفقاز نیز مردمانی خاص هستند که واقعا سفر به این مناطق را لذت بخش می‌کند. گرجستان که این سال‌ها به یک مقصد ایده‌آل بدل شده با مراکز طبیعی زیبا، نقاط تاریخی مهم و غذاهای خوشمزه‌اش، گردشگران زیادی را به سمت خودش جذب می‌کند. مردم این کشور نیز با مهمان نوازی خود شهرتی جهانی پیدا کرده‌اند.

 

گرجستان

 

  1. کاستاریکا

کاستاریکا از آن دست کشورهایی است که گردشگرانی با سلایق خاص که دوست داران دیدن طبیعت بکر و با شکوه هستند آن را انتخاب می‌کنند. اما وقتی وارد این کشور می‌شوید، برخورد گرم و فوق‌العاده مردم کاستاریکا شما را مجذوب خود می‌کند. مهم نیست به هتلی لوکس بروید یا یک راننده جیپ شما را به دل طبیعت می‌برد، اکثر مردم در این کشور سعی می‌کنند تا شما حس کنید در شهر خود هستید.

 

کاستاریکا

 

  1. عمان

از میان کشورهای عربی این عمان است که در لیست 10 تایی ما قرار می‌گیرد. انتخابی که ممکن است کسانی که به این کشور نرفته‌اند را شگفت‌زده کند اما کسانی که به عمان سفر کرده‌اند، می‌دانند که مردم این کشور عربی تا چه حد مهمان نواز هستند. عمان کشوری زیبا نیز هست که دیدنی‌های متعددی دارد و با توجه به ساخت و سازهای مدرن در شهرهای بزرگش، یک کشور امروزی و مملو از مراکز خرید و تفریحی برای مسافرت محسوب می‌شود.

 

عمان

 

  1. ویتنام

شرایط ویتنام بسیار به کامبوج شبیه است با این تفاوت که ویتنام گردشگران بسیار بیشتری به خود می‌بیند و از نظر زیبایی نیز در دنیا کم‌تر جایی همانند این کشور را پیدا خواهید کرد. از مردم شهرهای بزرگ و مدرن ویتنام همچون هانوی یا هوش مین گرفته، تا نقاط دور دستی که زیبایی‌اش وصف ناشدنی است، همگی بسیار خون‌گرم و مهربان هستند و حتی آن‌هایی که تنها به این کشور سفر می‌کنند نیز، خاطرات خوشی را با خود به خانه می‌برند.

 

ویتنام

 

بهترین شهرهای گردشگری برای سفر تنها و زنانه

  1. کانادا

وقتی جای آمریکا در لیست ما خالی است، همسایه جنوبی و شمالی آن، جایش را به خوبی پر می‌کند. کانادا به طور کلی یک مقصد گردشگری مهم شناخته نمی‌شود، اما با این حال سفرهای زیادی به این کشور می‌شود و مردم شاد این کشور نیز روزهای خوشی را برایشان می‌سازند. فرهنگ متفاوت و تلفیقی آن که از فرانسه و بریتانیا نشات گرفته، جوی کاملا متفاوت با دیگر کشورهای قاره‌ی آمریکا دارد، جوی که خود جذابیتی برای سفر شما خواهد بود.

 

کانادا

 

  1. فیلیپین

و آخرین کشور، یک نقطه‌ی آسیایی دیگر است که اگر عاشق کشورهایی با فرهنگ غنی و دارای طبیعت زیبا هستید، حتما باید از آن جا دیدن کنید. فیلیپین هم پایتختی مدرن و عالی دارد و هم مراکز دیدنی بسیار جذابی که مملو از زیبایی‌های طبیعی هستند.

 

فیلیپین

مطالب مرتبط