آشنایی با اغراق‌آمیزترین شهربازی‌های دنیا

کودک یا بزرگسال، فرقی نمی‌کند چون بیشتر مردم از رفتن به شهر بازی‌ها لذت می‌برند مگر افرادی که اساسا با بودن در ازدحام احساس راحتی ندارند. برخی از بهترین شهر بازی‌های دنیا ویژگی‌های منحصر به فردی مثل سواری‌های دیوانه‌وار، باغ وحش، ورزش‌های آبی، موقعیت‌های خرید، و امکانات سرگرم‌کننده دیگر مرا در دسترس قرار می‌دهند.
به لطف چنین شهر بازی‌هایی شما می‌توانید ماجراجویی‌های خاطره‌انگیزی را در تعطیلات خود تجربه کنید. به علاوه شهر بازی‌ها در بیشتر فهرست‌های گردشگری در رده‌های بالا قرار دارند، مخصوصا اگر پای سفری خانوادگی همراه با بچه‌ها در میان باشد.

 

سنگاپور، استودیوهای یونیورسال

 

سنگاپور، استودیوهای یونیورسال

 

این پارک که به عنوان "یکی از معروف‌ترین پارک‌های آسیا" شناخته می‌شود دارای 24 جاذبه در 7 منطقه مختلف از جمله هالیوود، نیویورک، شهر علمی تخیلی، فار فار اِوِی، ماداگاسکار، دنیای گمشده، و مصر باستان می‌شود. این مناطق برجسته و جذاب که هر کدام‌شان شما را به دنیای متفاوتی هدایت می‌کنند یکی از بهترین شهر بازی‌های دنیا را در دسترس شما قرار می‌دهند. این مجموعه از ساعت 10 صبح تا 8 شب فعال است.

آدرس: 8 Sentosa Gateway, Singapore 098269

 

ایتالیا، گاردالند

 

ایتالیا، گاردالند

 

گاردالند که به عنوان یکی از 10 شهر بازی برتر دنیا شناخته می‌شود در شمال شرقی ایتالیا واقع شده سفری باورنکردنی به همه هدیه می‌دهد. این مجموعه دارای سواری‌های هیجان‌انگیزی برای تمامی افراد است به طوری که همه می‌توانند از روزی پر نشاط در این شهر بازی لذت ببرند. سواری‌های جذاب و هیجان‌انگیز شامل بلو ترنادو، رپتور، کوه جادویی، فراموشی، سیاه چاله و خیلی موارد بیشتر می‌شوند. شما می‌توانید ازساعت 10 صبح تا 10 شب در این شهر بازی وقت بگذرانید.

آدرس: Via Derna, 437014, Castelnuovo del Garda VR, Italy

 

۸ مسجد دیدنی جهان از ایران تا روسیه!

 

فرانسه، پاریس، دیزنی‌لند

 

فرانسه، پاریس، دیزنی‌لند

 

دیزنی‌لند یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های کلاسیک دنیای فانتزی در بین شهر بازی‌های دنیاست که سالانه هزاران نفر از آن دیدن می‌کنند. بخش‌های مختلف این شهربازی که هر کدام داستانی را روایت می‌کنند باعث شده تا این مجموعه در سراسر اروپا یکه‌تاز شود. به غیر از این، دیزنی‌لند همچنین دارای مجتمع‌های تفریحی، تور موسیقی جاذبه‌های جهانی، رولرکاستر، خرید و موارد دیگر هم می‌شود.

آدرس: 77777 Marne- La- Vallée, France

 

انگلستان، استافردشیر، آلتون تاورز

 

انگلستان، استافردشیر، آلتون تاورز

 

شهر بازی آلتون تاورز در سال 1980 تاسیس شد و هنوز در رده برترین شربازی‌های دنیا با امکانات مختلفی مثل تم‌ پارک، پارک آبی، و یک مجموعه هتل با اتاق‌های درمانی است. در این مجموعه وسیع و همه چیز تمام شما می‌توانید به تم پارک گرمسیری دزدان دریایی کارائیب و مستر بلاستر بروید و سوار وسیله‌های هیجان‌انگیز و دیوانه‌وار شوید. تم پارک از ساعت 10 صبح تا 6 عصر و پارک آبی از 10 صبح تا 8 شب فعال هستند.

آدرس: Farley Lane, Alton, Stoke-On-Trent ST 10 4 DB, UK

 

بهترین مقصد‌های گردشگری دنیا برای تفریح‌های هیجان‌انگیز آبی

 

اورلاندو، استودیوهای دیزنی هالیوود

 

اورلاندو، استودیوهای دیزنی هالیوود

 

استودیوهای دیزنی هالیود از بهترین شهر بازی‌های دنیاست که تم تمام فیلم‌های کلاسیک از دهه 1930 تا دهه چهل هالیوود را پوشش می‌دهد. این مجموعه تفریحی از شش منطقه مختلف شامل بلوار هالیوود، خیابان آمریکا، دریاچه اکو، سرزمین اسباب بازی‌ها، حیاط انیمیشن، و در نهایت پیکسار پلیس می‌شود. به جز این‌ها بخش‌های دیگری هم مثل سالن‌های غذاخوری هم برای رفاه بیشتر وجود دارد. تمامی این امکانات در کنار از این شهر بازی یکی از بهترین‌های دنیا را ساخته است. ساعت کار اینجا از 8 صبح تا 10:30 شب است.

آدرس: Walt Disney World Resort, 351 S Studio Dr, Lake Buena Vista, FL 32830 USA

 

فلوریدا، دنیای جادویی والت دیزنی

 

فلوریدا، دنیای جادویی والت دیزنی

 

یکی از بهترین و محبوب‌ترین شهر بازی‌ها، دنیای جادویی والت دیزنی است. بزرگ و کوچک همه عاشق رفتن به این مجموعه شگفت‌انگیز هستند. با رفتن به این شهر بازی می‌توانید با محبوب‌ترین شخصیت‌های فانتزی دوره کودکی‌تان روبرو شوید و با آن‌ها عکس بگیرید. در تمام پارک یکی از محبوب‌ترین بخش‌ها قلعه سیندرلاست که همیشه جمعیت زیادی را میزبانی می‌کند. این مجموعه وسیع به احترام واتر الیاس دیزنی و استعداد و تعهد اون به دیزنی ساخته شده است. شهر بازی والت دیزنی از ساعت 9 صبح تا 10 شب میزبان گردشگران خوش ذوق است.

آدرس: Walt Disney World Resort, 1180 Seven Seas Dr, Lake Buena Vista, Bay Lake, FL 32830, USA

 

لوکس‌ترین سینماهای دنیا که باید یک فیلم در آنها تماشا کنید

 

اسپانیا، پورت اونتورا

 

اسپانیا، پورت اونتورا

 

پورت اونتورا یکی از محبوب‌ترین شهر بازی‌های دنیاست که مجموعه‌ای امکانات همچون سرگرمی، غذاخوری، و استراحت کردن است. این پارک تفریحی یکی از سرآمدترین تم‌ پارک‌های اروپا نیز محسوب می‌شود. شما در این مجموعه با مناطق مختلفی مثل مدیترانه، غرب دور، مکزیکو، چین و پولینزی روبرو خواهید شد. ساعت کار شهر بازی نسبت به موارد بالا بیشتر بوده و شما می‌توانید از ساعت 10 صبح تا 12 نیمه در این مجموعه تفریح کنید.

آدرس: Av. Pere Molas, Km 2, 43840 Vila-Seca, Tarragona, Spain

مطالب مرتبط