بهترین نقاط دنیا در تجربه پاراسلینگ

پاراسلینگ در طول دهه‌های اخیر پاراسلیمگ به عنوان تجربه‌ای فرح‌بخش و جذاب در مناطق توریستی دنیا رشد زیادی پیدا کرده است. مردم دوست دارند وقتی به مناطق ساحلی می‌روند این فعالیت هیجان‌انگیز را انجام دهند. با اینکه پاراسلینگ را در سراسر دنیا می‌توان انجام داد اما برخی از نقاط بهترین خدمات و منظره را در اختیار توریست‌ها قرار می‌دهند. اگر برای تابستان امسال برنامه سفر تفریحی دارید نگاهی به فهرست بهترین نقاط دنیا برای انجام پاراسلینگ بیاندازید و خودتان را برای انجام این فعالیت هیجان‌انگیز آماده کنید.

 

آمریکا، فلوریدا؛ دستین

 

آمریکا، فلوریدا، دستین

 

خصیصه بارز پاراسلینگ در فلوریدا جدا از آب‌های آبی خلیج، راهنمایی‌هایی هست که در آن‌ها وجود دارد و به شما ارائه داده می‌شود. پاراسلینگ در دستین به شما امکان دسترسی به برخی از بهترین‌ها را می‌دهد. شما می‌توانید راهنمایی‌های مناسبی دریافت کنید و با بهترین و امن‌ترین تجهیزات به تفریح و تماشا بپردازید. دیدن مناظر زیبا و آبی خلیج این لذت را دو چندان می‌کنند.

 

 اندونزی، بالی

 

 اندونزی، بالی

 

بهترین اقامتگاه‌های دنیا عموما در زیباترین و بهترین نقاط توریستی ساخته می‌شوند. بی‌شک بالی یکی از جذاب‌ترین مقاصد جنوب شرقی آسیاست که سفری رویایی را به مردم ارائه می‌دهد. آبی دریا، ماسه‌های سفید و پودری، صخره‌های آهکی سر سبز و جنگل‌های انبوه لذت پاراسلینگ را در تور بالی به نهایت می‌رساند. شما می‌توانید با قرار گرفتن در ارتفاع از تماشای مناظری بهشتی لذت ببرید.

 

 آفریقا، کیپ تاون

 

 آفریقا، کیپ تاون

 

عموما پاراسلینگ در کیپ تاون از کوه تیبل انجام می‌گیرد اما پاراسلینگ از آب‌های اطراف هم به همان اندازه لذت‌بخش و یادماندنی است. با این که شهر شگفت‌انگیز کیپ تاون کوهستانی‌ست اما هنوز می‌توان تفریحات ساحلی جذابی در آن انجام داد. از همین‌رو سه لنگرگاه خلیج در منطقه غربی کیپ تاون وجود دارد که در آن می‌توانید گشت و گذارهای پاراسلینگ به صورت تکی و جفتی انجام دهید. تقریبا هزینه پاراسلینگ تکی 50 دلار و دو نفره 60 دلار است.

 

هند، گوا

 

 هند، گوا

 

احتمالا بعد ار تاج محل، گوا شناخته شده‌ترین منطقه توریستی تور هند است که با تفریحات ساحلی، زندگی شبانه و سواحل خیره‌کننده مردم سراسر دنیا را به سوی خود می‌کشاند. سواحل مشهور آن مانند باگا، کالانگوت، و همچنین آنجونا محلی عالی برای انجام پاراسلینگ هستند. به علاوه شهرهای شگفت‌انگیز گوا برای تفریحات ساحلی و گشت و گذارهای توریستی انتخانی عالی برشمرده می‌شوند. برخلاف خیلی از نقاط دیگر در گوا هزینه پاراسینگ نصف قیمت و یا کم‌تر هم هستند. در واقع شما برای پاراسلینگ در اینجا حدود 25 دلار و یا کم‌تر هزینه خواهید داشت.

 

 آمریکا، هاوایی

 

 آمریکا، هاوایی

 

مجمع‌الجزایر هاوایی بنا به ده‌ها دلیل یکی از معروف‌ترین نقاط توریستی دنیاست. این جزایر که همچون تکه‌ای جدا شده از بهشت میان‌ آب‌های لاجوردی اقیانوسی نشسته‌اند با ماسه‌های سفید، آب‌های شفاف و مناظر شگفت‌انگیز پوشیده شده‌اند. اکثر جزایر این مجموعه تمامی شرایط و موارد یاد شده را دارند اما در بین آن‌ها جزایر بیگ، هونولولو، مائویی بهترین هستند. درست است که پاراسلینگ در اینجا شگفت‌انگیز و رویایی‌ست اما انصافا از گشت و گذار در دنیای زیر آب آن هم نباید غافل شد.

 

استرالیا، سیدنی

 

استرالیا، سیدنی

 

چه کسی می‌تواند جلوی وسوسه دیدن اپرای سیدنی و پل بندرگاه آن هم از ارتفاع بالا را بگیرد؟ دیدن این سازه‌ها از پایین و روی زمین نیز شگفت‌انگیز و چشم‌گیر هست اما تصورش را بکنید کنید که بتوانید چنین زیبایی‌هایی را از ارتفاع و به صورت پانوراما تماشا کنید. اگر بخواهید در گروه‌های 8 نفره و یا بیشتر پرواز کنید حدودا 65 دلار و سفرهای تک نفره 95 دلار برای شما هزینه می‌تراشد.

 

 تایلند، پوکت

 

 تایلند، پوکت

 

پوکت یکی از مقاصد توریستی برجسته در تور تایلند است و شما اولین نفری نیست که برای کشف آن پا به خاکش می‌گذارید. اما می‌توانید در بین دوست‌تان اولین کسی باشید که پاراسلینگ را در آن انجام می‌دهید. تایلند به دلیل سواحل زیبا، خلیج‌های مشهور و نرخ ارز پایین از بهترین فرصت‌هاییست که می‌توانید برای تجربه پاراسلینگ داشته باشید. پوکت ارزان‌ترین مقصد در فهرست ما محسوب می‌شود. 

 

بهشت تفریحات آبی در خانه‌ی موج‌سواری پوکت؛ تایلند

 

آمریکا، کالیفرنیا، کاتالینا

 

آمریکا، کالیفرنیا، کاتالینا

 

جزیره کاتالینای آمریکا از جایی که ما هستیم خیلی دور است و رفتن به آن هزینه هنگفتی در برخواهد داشت. اما با اینهمه نمی‌توانیم از آوردن نام آن در بین بهترین‌های دنیا خودداری کنیم. کاتالینا در مقایسه با دیگر سواحل آمریکا حس و حال متفاوتی داشته و فضایی مدیترانه‌ای را ارائه می‌دهد. در اینجا جمعیت گردشگران کم‌تر بوده و رفاه و آسایش برای سفری آرامش‌بخش بیشتر است.

 

 برزیل، ریو دو ژانیرو

 

 برزیل، ریو دو ژانیرو

 

ریو دو ژانیرو به خاطر سواحل شگفت‌انگیز، مناظر دیدنی و یکی از زیباترین غروب‌های دنیا مشهرت فراوانی دارد. در کنار این ویژگی‌ها پاراسلینگ نیز در این شهر یکی از بهترین چیزهاییست که هر گردشگری می‌تواند تجربه‌اش کند. ساجل کوپاکانا بهترین نقطه شهر برای تجربه پاراسلینگ شناخته می‌شود.

مطالب مرتبط