رمانتیک‌ترین سفر‌های آسیایی برای ماه عسل

آسیا را به جرات می‌توان یکی از زیباترین بخش‌های زمین دانست که پر از شگفتی‌های کشف شده و کشف نشده‌ای است که انتظار شما را می‌کشند. در بین تمام تنوع و انتخاب‌های گوناگونی که وجود دارد زیباترین و رمانتیک‌ترین جاهای این قاره در صدر جستجوی اینترنتی مسافران قرار دارد. اما برای تجربه سفری رمانتیک به کجاها سفر خواهید؟ غروب‌های زیبا و کبود، آبی دریاها، بهترین هتل‌ها و خیلی موارد دیگر هستند که عملا کار شما را سخت می‌کنند. ما در اینجا چند مقصد برجسته را معرفی خواهیم کرد.

 

بالی، خلیج جیمباران؛ برای رفتن به انزوا

 

بالی، خلیج جیمباران

 

تجربه زندگی روستایی بالیایی به مسافران این جزیره سحرانگیز سفری آرامش‌بخش را هدیه می‌دهد. تور بالی از رویایی‌ترین سفر‌هایی‌ست که زوج‌های جوان و گروه‌های دوستانه آرزوی رفتن به آن را در سر دارند.
مجموعه وسیع از ویلاهای ساحلی، لوکس، استخردار و یا رو به تراس‌های برنج وجود دارد که هر سلیقه‌ای مطابق خواست خود می‌تواند در آن‌ها اقامت کنند. توصیه می‌کنیم از تجربه ماساژ، همراه با نوشیدنی و حمام گل استفاده کنید. دختران جوان در گروه‌های دوستانه نیز می‌توانند با کشف کافه‌های فانتزی، چای‌خانه‌های آنچنان و پیاده‌روی در زیباترین مناظر بالی بهترین سفرشان را تجربه کنند. به علاوه شما می‌توانید برای تماشای یکی از زیباترین غروب‌های زمین به ساحل ماسه سفید و پودری بروید و در کنار همسر و یا دوستان‌تان لحظات شگفت‌انگیزی را به جان کشید.

 

تایلند، پوکت، خلیج فانگ نگا؛ برای کروز شام غروب خورشید

 

تایلند، پوکت، خلیج فانگ نگا

 

اینجا که به جزیر جیمز باند در تور تایلند شهرت گرفته برای کروز سواری و تماشای مناظر منحصر به فرد گرمسیری به شدت محبوب است. مخوصا با وجود آب‌های کریستالی، صخره‌های سرسبز آهکی و سواحل ماسه سفید می‌توانید غروبی پوستری و باورنکردنی را شاهد باشید. حالا با ترکیب این دو فکر می‌کنید تا چه به نهایت زیبایی نزدیک می‌شوید؟ روی عرشه قایق، روی آب‌های اقیانوسی، خورشیدی رو به خاموشی و آسمان هزار رنگ و چشمگیر، مجموعه‌ای از چیزهایی‌ست که با کروز غروب آفتاب نصیب‌تان می‌شود.
همه این‌ها را در غذاهای خوشمزه و نوشیدنی‌های گوارا ضرب کنید. این کروزها معمولا با اجرای برنامه‌هایی مثل موسیقی زنده هم همراه هستند. شما می‌توانید در چنین کروزهایی شامی عاشقانه و یا دورهمی دوستانه‌ای را تجربه کنید.

 

سنگاپور، CE LA VI؛ برای بهترین کافه پانوراما

 

سنگاپور، CE LA VI

 

از برجسته‌ترین و مهم‌ترین ویژگی‌های سنگاپور می‌توانیم به خط افق خیره‌کننده شهر با آسمان خراش‌های مدرن اشاره کنیم. سراسر این شهر زیبا پر از نقاط دیدنی برای گردش بهترین دوستان و زوج‌های جوان است. اما یکی از بهترین و بی‌تکرارترین جاهایی که به سختی بتوانید نظیرش را در دنیا مثال بزنید کافه CÉ LA VI است که در طبقه 57ام هتل مارینا بی سندز و در ارتفاع 200 متری از سطح زمین قرار گرفته است. شما با رفتن به این کافه می‌توانید از نوشیدن نوشیدنی‌های گوارایی در هوای گرمسیری شهر با نمای رویایی افق لذت ببرید و عکس‌های یادگاری جذابی با همسر و یا گروه بهترین دوستان‌تان بیاندازید. با تور مالزی + سنگاپور به این سفر بروید. 

آدرس: 1 Bayfront Ave, SkyPark at Marina Bay Sands, Tower 3, Marina Bay Sands, 018971

 

تایلند، بانکوک، رستوران سیروکو؛ برای بهترین تجربه غذا خوردن در آسمان

 

تایلند، بانکوک، رستوران سیروکو؛ برای بهترین تجربه غذا خوردن در آسمان

 

اگر می‌خواهید یک تجربه‌ واقعا از غذا خوردن در ارتفاع را تجربه کنید رستوران سیریکو باید مقصد بعدی شما باشد. رستوران سیریکو بلندترین کافه رستوران رو باز دنیاست که در طبقه 64ام برج استیتدر جاده سیلوم واقع شده است. این دومین ساختمان بلند تایلند است که منظره پانورامای سحرانگیزی از بانکوک و رودخانه چائو پرایا را ارائه می‌دهد. به سیریکو بروید و از خوردن شامی مدیترانه‌ای باکیفیت همراه با صدای موسیقی جاز لذت ببرید و نسیم ملایم و آرامش‌بخش جاری در هوا را به جان بکشید و غرق لحظات ناب شوید.
البته توجه دارید که برای خوردن غذا در چنین جایی دست کم باید یک هفته زودتر رزرو انجام دهید.

آدرس: 1055 State Tower, Silom Road, Bang Rak, Bangkok 10500, Thailand

 

معرفی عجیب و غریب‌ترین آسمان خراش‌های دنیا

 

سریلانکا، نووارا الیا؛ چای بر فراز تپه‌های رمانتیک

 

سریلانکا، نووارا الیا؛ چای بر فراز تپه‌های رمانتیک

 

برای کسانی که از گرما فراری هستند و یا در نواحی گرمسیری آسیا زندگی می‌کنند هر موقعیتی برای رفتن به نقاط خنک‌تر خوشایند است. نووارا الیا سریلانکا که در تپه‌های کشت چای قرار گرفته برای سفری رمانتیک و عاشقانه و همچنین برای سفرهای دوستانه به شدت ایده‌آل است. این یکی از بهترین جاها برای عکس گرفتن با دوستان صمیمی و خلق خاطراتی به یادماندنی است. اگر دوست دارید تجربه‌ای منحصر به فرد و یگانه داشته باشید به تماشای قطار بخار دوره استعماری که هنوز بعد این همه سال کار می‌کند بروید. برای چای عصرانه در هتل گرند که از سال 1828 تاکنون فعالیت می‌کند جا رزرو کرده و خودتان را مهمان عصری لوکس و بی‌تکرار کنید.

آدرس: Grand Hotel, Nuwara Eliya. No. 05, Grand Hotel Rd, Nuwara Eliya 22200, Sri Lanka

مطالب مرتبط