مقاصد گردشگری زیبای آسیایی در سال ۲۰۱۹

جنگل‌های گرم‌سیری بی‌نظیر، سواحل جذاب و یا کوهستان‌هایی با مناظر بی‌نظیر تنها بخشی از زیبایی‌های آسیا هستند. در این میان نقاط خاصی هستند که شاید تا پیش از امسال هنوز آنقدر که باید جلب توجه نکرده بودند، اما امسال قرار است تعداد بسیار بیشتری گردشگر را به خود ببینند. از میان تمام این نقاط زیبا ما چند مورد را جدا کرده‌ایم تا در نوشته‌ی امروزمان به شما معرفی کنیم، شاید یکی از آن‌ها مقصد شما در طول سال جدید هم باشد.

 


واکاتوبی؛ اندونزی

 

 

واکاتوبی، اندونزی

 


پارک ملی واکاتوبی، بدون تردید یکی از زیباترین نقاط اندونزی محسوب می‌شود. جایی که قبلا به عنوان مهم‌ترین مناطق برای غواصی محسوب می‌شد، اما حالا با توجه به داشتن ویلاهای لوکس و سفر قایق‌های لاکچری به آنجا، به عنوان محلی عالی برای سفرهای لاکچری با تور بالی محسوب می‌شود.

 


پورو لوهور اولوواتو؛ بالی

 

 

پورو لوهور اولوواتو؛ بالی

 


این منطقه‌ی صخره‌ای بسیار جذاب که به دریا چسبیده است، به خاطر وجود یک معبد زیبا در بالای صخره‌هایش معروف شده و از همین رو بازدیدهای زیادی را به خود می‌بیند. با این حال، جذابیت بصری و زیبایی خاص طبیعت منطقه است که ارزش دیدن داشته و می‌تواند ساعاتی بی‌نظیر در بالی را برایتان رقم بزند.

 


ساحل تونسای؛ تایلند

 

 

ساحل تونسای؛ تایلند

 


این ساحل زیبا در کرابی، یکی از نقاط خاص تور تایلند است که قبلا تنها به خاطر صخره‌های فوق‌العاده‌اش برای صخره‌نوردان محبوب بود. اما حالا ساحل آرام و بی‌نظیرش و محیط جنگلی خاصی که دارد مورد توجه قرار گرفته و رفته رفته به تعداد گردشگرانی که از آن دیدن می‌کنند اضافه شده است. گردش‌ آبی به این منطقه مسیری راحت و البته مفرح برای بودن در تونسای است.

 

 

۸ فستیوال فیلم برتر دنیا که تماشای آن‌ها برای عموم آزاد است

 


دره‌ی هونزا؛ پاکستان

 

 

دره‌ی هونزا؛ پاکستان

 


دره‌ی بی‌نظیر هونزا، در شمالی‌ترین نقطه کشمیر نزدیک به مرز افغانستان و چین واقع شده است و یکی از جذاب‌ترین نقاط پاکستان برای بازدید است. جایی به دور از درگیری‌های حال حاضر پاکستان که محیطی آرام و زیبا از نظر طبیعی داشته و حتی از چین نیز تورهایی برای بازدید از این محل برگزار می‌شود.

 


دریاچه Tsomgo؛ هند

 

 

دریاچه Tsomgo؛ هند

 


این دریاچه که در کنار یخچال‌های طبیعی استان سیکیم در هند واقع شده، از جمله مناطق زیبای کوهستانی در تور هند است، که با توجه به گذاشتن امکانات بسیار خوب، این روزها تعداد گردشگران بیشتری می‌توانند از آن دیدن کنند. یکی از مواقع بسیار جذاب برای بازدید از این دریاچه، زمستان‌هاست که سطح آن کاملا یخ می‌زند، البته بازدید از آن در این ایام بسیار سخت‌تر از روزهای آفتابی تابستان است که رفتن به آن آنقدر ساده می‌شود که جمعیت زیادی را در هنگام بازدید از آن در بالای کوه مشاهده خواهید کرد.

 

 

راهنمای سفر چند مقصدی برای تعطیلاتی شگفت‌انگیز در آسیا

 


معبد آشیانه‌ی ببرها؛ بوتان

 

 

معبد آشیانه‌ی ببرها؛ بوتان

 


بوتان از آن دست کشورهایی است که در سال‌های اخیر گردشگران بسیار بیشتری نسبت به قبل را در خود می‌بیند. اما این معبد زیبایی‌های خیره‌کننده‌ای دارد که به خاطر ساخته شدن بر روی صخره‌های سنگی پدید آمده است. مجموعه‌ای که در سال 1692 ساخته شده و بر خلاف انتظار، رفتن به آن آنقدرها هم سخت نیست.

 


صخره سیگیریا؛ سریلانکا

 

 

صخره سیگیریا؛ سریلانکا

 

 


در مناطق طبیعی میانی سیگیریا، صخره‌ای بسیار معروف و 200 متری از دل سطح بر آمده که نگاه‌ها را به خود خیره می‌کند. بالای این ستون بی نظیر و پرابهت، قلعه‌ای 1500 ساله وجود دارد و می‌توان از آن‌جا نیز بازدید کرد. همین قلعه باعث شده به این ستون سنگی، قلعه سیگیریا نیز بگویند.

 


باروس، مالدیو

 

 

باروس، مالدیو

 

 


باروس سال‌هاست آنقدر معروف شده که خیلی‌ها آرزوی رفتن به آنجا را داشته باشند. جزیره‌ی اختصاصی با ویلایی‌هایی خیره کننده اما گران قیمت. با این حال با توجه به شرایط کنونی و تبلیغات گسترده، احتمالا نباید انتظار داشته باشید که برای ماه‌ها بتوانید ویلایی در این مکان فوق لاکچری پیدا کنید تا شبی را در جزیره‌ای تا این حد زیبا سر کنید.

 


جزایر پرهنتیان؛ مالزی

 

 

جزایر پرهنتیان؛ مالزی

 


دو جزیره زیبا در شمال شرقی مالزی وجود دارند که یکی از دیدنی‌ترین نقاط آسیا در تور مالزی محسوب می‌شوند. دو جزیره که از نظر اندازه با هم متفاوتند و هر کدام را می‌توان دارای زیبایی‌های منحصر به خود دانست. دیدینی‌های این مکان بسیار زیادند و واقعا بیش از یک گردش یک روزه نیاز است تا بتوانید از زیبایی‌های خیره کننده‌ هر دو جزیره بازدید کنید.

 

 

فهرستی از کارهای مقرون به صرفه در جنوب شرقی آسیا

 


جنگل بامبو؛ ژاپن

 

 

جنگل بامبو؛ ژاپن

 


جنگل‌های بامبو جزوی از فرهنگ مردم ژاپن است، با این حال هنوز آنچنان که باید به عنوان یک پارامتر گردشگری در ژاپن شناخته نشده. مهم‌ترین و زیباترین جنگل بامبو در ژاپن، به جنگل کیوتو بر می‌گردد که مسیر پیاده‌روی بی‌نهایت زیبایی درون آن ساخته شده و شما می‌توانید در آن قدم زده عکس‌های بی‌نظیری بگیرید. جایی که با توجه به تبلیغات فراوان ژاپنی‌ها امسال، تعداد بازدید کننده‌ی بسیار بیشتری از همیشه را به خود خواهد دید.

مطالب مرتبط