۵ شهر توریستی آسیا با اقامت‌گاه‌های ارزان

آسیا یکی از زیباترین قاره‌های دنیا با داشتن مناظر طبیعی بکر و متنوع و همچنین مناطق آب و هوایی چندگانه است. همین تنوع در جاذبه‌های دیدنی و فرهنگ غنی باعث شده تا گردشگران از سراسر دنیا توجه ویژه‌ای به این قاره پهناور داشته باشند. هر سفری مستلزم هزینه‌هایی است اما سفر به مقاصد آسیای دور به این معنا نیست که باید حساب بانکی خودتان را خالی کنید. می‌توانید اقامتگاه‌هایی که از راحتی و امکانات خوبی برخوردارند و هزینه‌های معمولی دارند را برای ماندن کرایه کنید. در این صورت با صرفه‌جویی در هزینه اقامت، پول بیشتری برای تفریحات و امکانات آبی و فرهنگی می‌توانید پرداخت کرده و اوقات فوق‌العاده‌ای را سپری کنید.

 

 

۱- جزایر تایلند

 

 

جزایر تایلند

 

 

سفر با تور تایلند و رفتن به جزایر گرمسیری آن که از زیبایی‌های طبیعی زیادی برخوردارند بیشتر از هر جای دیگر گردشگر به خود می‌بیند. در جنوب تایلند و اطراف بانکوک صدها جزیره زیبا و سرسبز وجود دارد که با توجه به امکانات آبی آن مانند ویلاهای ساحلی، گشت و گذار دریایی با کشتی، غواصی، شنای کم‌عق و ده‌ها تفریح دیگر از جنب و جوش زیادی برخوردار هستند. مطمئنا بزرگ‌ترین و مشهورترین جزیره این کشور پوکت است که گردشگران در آن اقامت‌ می‌گزینند و سپس به جزایر کوچک اطراف سر می‌زنند. اگر از علاقه‌مندان به غواصی هستید جزایر  سیمیلان، راچا و Ang Thong از مقاصد مهم تفریحات زیر آبی است که باید به آن‌ها سفر کنید. یکی دیگر از جزایر محبوب تایلند واقع در امتداد خلیج کوه سامویی، فی‌فی است که با سواحل درخشان خود سالانه ۱.۵ میلیون نفر را به خود می‌بیند. یکی از مناطق به شدت مقرون به صرفه کوه فنگان است که اقامتی ارزان با تفریحات شبانه را به گردشگران خود ارائه می‌دهد.

 

 

محبوب‌ترین غذاهای تایلند که باید آن‌ها را امتحان کنید

 

۲- کامبوج

 

 

کامبوج

 

 

Angkor Wat، یا معبد شهر، واقع در کامبوج مکان مهمی برای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری بوده و گشت و گذار در میان معابد دور از چشم است. تاریخ غنی، همراه با غذای عالی، نوشیدنی‌های گوارا و تعداد زیادی مکان برای خرید انگیزه کافی برای یک اقامت طولانی را به شما خواهد داد. بوتیک هتل و اسپای Suorkear مکانی مناسب برای زوج‌هایی است که می‌خواهد اقامتی مقرون به صرفه و نه چندان رمانتیک را داشته باشند. همچنین اقامتگاه و اسپای Borei Angkor اقامتگاهی ارزان با خدمات مخصوص کودکان است. در مناطق بیشتر توریستی هزینه اقامت تا شبی ۴۰ دلار نیز بالا می‌رود، و در ماه آبان نیز بیش از ۱ میلیون نفر برای تماشا مسابقه قایق اژدها به تونل ساپ در فنوم پن سفر می‌کنند تا شاهد افتخارآفرینی روستای خود باشند. شما می‌توانید در این ایام سفری دلچسب و ارزان به این منطقه داشته باشید.

 

 

۳- فیلیپین

 

 

فیلیپین

 

 

یکی از مناطق دیدنی که باید به بازدید آن بروید، رودخانه هیناتوان است به رودخانه سحرانگیز شهرت دارد. شما در فیلیپین هرگز از سرگرمی کم نخواهید آورد، رفتن به خرید در ماکاتی، گالری‌های متعدد در کوئزون سیتی،  تور دوچرخه‌سواری از اینتراموروس مانیل تنها بخش خیلی کوچکی از کارهایی است که می‌توانید با هزینه بسیار کم در فیلیپین به انجام برسانید. به شهر سیبو بروید و از معبد تائو بازدید کرده یا پارک‌های طبیعی شهر داوائو را گشت و گذار کنید. در سال ۲۰۱۵ اقامتگاه Hibiscus Garden Inn در بین بازدیدکنندگان سایت معتبر TripAdvisor برنده جایزه‌ی انتخاب مسافران شد. یکی از مهم‌ترین نکات این اقامتگاه رفتار مناسب و خدمات آن‌ها با هزینه شبی ۳۰ دلار است. هتل لا کورونا لیپا که در نزدیکی پارک ریزال مانیل واقع شده هم با شبی ۵۰ دلار به مهمانان خود خدمات‌ ارائه می‌دهد. اگر می‌توانید هزینه بیشتری صرف کنید، اقامتی لاکچری در آمارالا واقع در جزیره پانگلائو را از دست ندهید. شما می‌توانید در این اقامتگاه رمانتیک و لاکچری با هزینه شبی ۱۰۰ دلار اقامت داشته باشید.

 

 

۴- سریلانکا

 

 

سریلانکا

 

 

سفر با تور سریلانکا یکی از بهترین مقاصد برای دوست‌دارن حیات وحش، طبیعت و تاریخ غنی است. پارک ملی یالا که محل زندگی پلنگ‌های وحشی است با یک سافاری جذاب انتظار شما را می‌کشد. تعداد زیادی از معابد برای دوست‌داران تاریخ و مناظر شگرف و چشمگیری که گردشگران ماجراجو و طبیعت‌دوست را به سمت خود می‌کشاند. شاید پیدا کردن هتلی کمتر از شبی ۱۰۰ دلار در سریلانکا کمی چالش‌برانگیز باشد اما ماندن در اقامتگاه‌های روستایی می‌تواند برای شما بسیار مقرون به صرفه‌تر باشد. شما در این خانه‌های روستایی رو به منظره اقیانوس، با یک پیاده‌روی کوتاه در نوار ساحلی می‌توانید به رستوران‌ها و انواع بارها برسید همچنین این خانه‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع هوا نیز هستند. اقامت خانه‌های روستایی حدودا شبی ۳۰ دلار برایتان هزینه در بر خواهد داشت اما اگر آن‌ها مطابق انتظار شما خوب نبودند می‌توانید به هتل  Gloria Grand با شبی ۶۰ دلار بروید. باز اگر قدرت هزینه بیشتری را دارید می‌توانید در Buckingham واقع در تانگاله با شبی ۱۳۰ دلار را رزرو کنید. این هتل با داشتن خدمه‌ای بسیار خوش‌برخورد، غذاهای خوشمزه و امکانات رفاهی مناسبی از شهرت خوبی بین مردم برخوردار است.

 

 

در سریلانکا میهمان رمانتیک‌ترین اقامتگاه‌های ساحلی شوید

 

۵- هند، راجستان

 

 

راجستان

 

 

در سفر با تور هند و هنگام طول اقامت خود در راجستان می‌توانید به جیپور رفته و همراه با تورهای طبیعت‌گردی به دیدار فیل‌ها بروید. سپس شانس پیوستن به تور تاریخی و خصوصی قلعه امبر را خواهید داشت. اگر این تور بیش از بودجه شما بود، می‌توانید از نمایش رقص در Dharohar بازدید نمایید. اقامت در Jodhpur راجستان حدودا شبی ۱۳ دلار با اتاق‌های تمیز و مناسب در درسترس شما خواهد بود. Chandelao Garh یک اقامتگاه میان رده هم با بار، رستوران، لژ و اتاق‌های راحت به شما خدمات خوبی را به مبلغ شبی ۳۰ دلار ارائه خواهد داد. اگر به مکان‌های تاریخی علاقه دارید می‌‌توانید در قدیمی‌ترین اقامتگاه تاریخی میراث هند یعنی قلعه Neemrana که اواسط دهه ۸۰ تاسیس شد بروید.

 

 

۸ کار مهیج‌ که باید تا قبل از ۴۰ سالگی در هند انجام دهید!

مطالب مرتبط