بهترین هتل‌های دنیا برای کودکان؛ تجربه زندگی در سرزمین بازی‌ها

هتل و امکانات آن، بخش مهمی از سفر را به خود اختصاص می‌دهند به ویژه وقتی صحبت از سفرهای گردشگری خانوادگی به میان می‌آید. سفرهایی که کودکان همراه شما هستند و شاید تحمل اتاق‌های کوچک و تاریک بعضی هتل‌ها را نداشته باشند.

اما این طور که به نظر می‌رسد، به جز پدر و مادرها، سرمایه‌داران هم به این موضوع فکر کرده‌اند و به همین دلیل هم، هتل‌های ویژه‌ای در دنیا ساخته شده است که درست باب میل کودکان است.

 

 

هتل مینی‌لند در لگولند کالیفرنیا

 

 

miniland2

 

 

نام لگولند که به زبان می‌آید نه تنها کودکان و نوجوانان بلکه طیف قابل توجهی از بزرگسالان هم مشتاق به شنیدن می‌شوند تا جایی که می‌توان گفت بازدید از لگولند یک آرزوی مشترک میان کودکان و والدین‌شان است.

اما ماجرا این است که برای لذت بردن از تمام بخش‌های لگولند، زمان زیادی نیاز دارید. یعنی حداقل باید یک روز زمان به آن اختصاص دهید. می‌توانید در لگولند بمانید و بچه‌ها را به هتل مینی‌لند بفرستید.

هتل مینی لند در کالیفرنیا از ۲۰ میلیون قطه لگو تشکیل شده است و درست مانند یک شهر مینیاتوری واقعی است. فرزندان شما در این دنیای مینیاتوری، نقش بزرگ‌ترها را می‌گیرند و می‌توانند یک روز کامل به طور مستقل در آن زندگی کنند.

هرچند که هتل مینی‌لند با آنچه از هتل می‌شناسیم تفاوت دارد اما بهشتی برای کودکان هفت تا ۱۱ سال است.

 

 

بهترین بانجی جامپینگ‌های دنیا براساس مقاله‌ای از سی‌ان‌ان

 

 

‏‏هتل کاوالینو در ایتالیا

 

 

‏‏هتل کاوالینو در ایتالیا

 

 

هتل کاوالینو هم یک سرزمین هیجان‌انگیز برای کودکان است و هم یک تجربه آرام برای خانواده‌هایی که می‌خواهند در سفرشان اندکی آرامش کسب کنند. مثلا از خدمات اسپا و استخر هتل استفاده کنن یا در سالن‌های زیبایی و باشگاه خودشان را مشغول کنند.

در هتل کاوالینو، خاطرتان جمع است که بچه‌ها را به مربیانی سپرده‌اید که لحظه‌ای از آن‌ها چشم برنمی‌دارند. هرچند که کنترل تعدادی از کودکان در یک محوطه ‏بازی به مساحت هزار و ۲۵۰ متر کار ساده‌ای نیست، اما مربیان آموزش دیده در کنار آن‌ها هستند. پس با خاطری آسوده استراحت کنید.

 

 

‏‏هتل کاوالینو در ایتالیا

 

 

در این محوطه بازی بزرگ، بچه‌ها می‌توانند تا دل‌شان می‌خواهد بستنی و آب‌میوه بخورند، آشپزی یاد بگیرند، بیلیارد بازی کنند و خلاصه اینکه آنقدر فعالیت‌های متنوع برای کودکان در نظر گرفته شده است که می‌توانید خاطرجمع باشید حتی لحظه‌ای هم بهانه شما را نخواهند گرفت.

برای استراحت کودکان هم یک محوطه گرم و نرم در نظر گرفته شده است تا بعد از اینکه از شن بازی و باربیکیو و ورزش و کار دستی و بازی‌های هیجان‌انگیز دیگر خسته شدند، نفسی تازه کنند و دوباره به جمع دوستان خود بپیوندند.

 

 

انتخاب مقصد سفر از بهترین محله‌های دنیا

 

 

هتل هالیدی ویلج در یونان

 

 

هتل هالیدی ویلج در یونان

 

 

خانواده‌هایی که با فرزندان خود سفر می‌کنند، یا بهتر است بگوییم فرزندان خانواده با اقامت در هتل هالیدی ویلج، عاشق آن خواهند شد. باشگاه و مهد کودکان، کلوپ نوجوانان، دوره‌های آموزش شنا و امکانات مناسبی برای ورزش‌های ‏فوتبال و والیبال این هتل را به بهشتی برای کودکان و نوجوانان تبدیل کرده است.

علاوه بر این، هتل به یک سینما مجهز است که در تمام شبانه‌روز می‌توانید برای تماشای فیلم به آنجا بروید. هالیدی ویلج تقریبا در دسته هتل‌های لوکس قرار می‌گیرد چرا که مهمان‌ها در اتاق‌های بسیار بزرگ با نورپردازی مناسب ساکن می‌شوند، اما این تمام ماجرا نیست.

هالیدی ویلج تنها ۱۵۰ متر با دریا فاصله دارد. با این حال معماری و برنامه ریزی برای ساخت آن، بر اساس اصول توسعه پایدار انجام شده است و به همین دلیل هم وجود این هتل در نزدیکی دریا به محیط زیست منطقه آسیبی نرسانده است.

مطالب مرتبط