شگفت‌انگیزترین مقاصد برای طرفداران واقعی ابرقهرمان‌ها

بیشتر وقت‌ها هنگامی که داستان‌های ابرقهرمانی می‌خوانیم و فیلمی می‌بینیم به دنیای داستانی‌شان منتقل می‌شویم و خودمان را همراه داستان تصور می‌کنیم. در طول خواندن چنین کتاب‌هایی تصور می‌کنیم چقدر جذاب بود اگر به گاتهام می‌رفتیم و سوپرمن بر فراز شهر به دنبال خائنین بود و یا می‌توانستیم در هاگوارتز چیزهای خارق‌العاده یاد بگیریم.
گرچه هیچ کدام این‌ها در دنیای واقعی امکان‌پذیر نیستند اما بدان معنی هم نیست که نتوان تجربه‌ای فانتزی و به یادماندنی هم کسب کرد. ما در اینجا مقاصد شگفت‌انگیزی که به عنوان یک طرفدار واقعی باید به آن‌ها بروید را معرفی می‌کنیم.

 

 

سنگاپور، اکشن سیتی

 

 

سنگاپور، اکشن سیتی

 

 

کسانی که به دنبال چیزی بیش از لباس‌های طرفداری در سنگاپور هستند اصلا نباید جایی به جز اکشن سیتی بروند. این فروشگاه که در خیابان ویکتوریا واقع شده یک مکان تجاری برجسته است که از بازی تا اکشن فیگورهای ابرقهرمانان زیادی را جمع‌آوری و به فروش می‌رساند. لوازمی که در این فروشگاه عرضه می‌شوند به حدی شگفت‌انگیز هستند که حتی گاهی برخی از آن‌ها حتی در اینترنت هم پیدا نمی‌شوند. پس اگر به دنبال چیزی هستید که جایی پیدا نکرده‌اید امیدتان را از دست ندهید و اینجا را بگردید.

آدرس: 391 Orchard Rd, #B2-13, Singapore 238872

تلفن: +65 6268 7306

 

 

ژاپن، توکیو، آکیهابارا

 

 

akiba

 

 

این بار به سمت سرزمین دوست‌داران انیمه‌های برجسته‌ای مثل ناروتو، دراگون بال-زِد، و صد البته پوکمون می‌رویم. توکیو دارای یک منطقه الکترونیکی به اسم آکیهابارا است که نه تنها در آن همه جور وسیله اکترونیکی به فروش می‌رسد بلکه ارزان‌ترین مانگاها و انیمه‌ها را می‌توانید آنجا پیدا کنید. شما می‌توانید در برخی از مغازه‌های این ناحیه سی‌دی، دی‌وی‌دی و دیسک‌های بلوری دست دوم انیمه‌ها را پیدا کنید.

به علاوه یکی از جاهایی که باید به آن سربزنید Akiba Cultures Zone است که برای شما به عنوان طرفداری مشتاق حکم بهشتی پر از انیمه و مانگا و لوازم جانبی آن‌ها را دارد.

آدرس: 1 Chome-7-6 Sotokanda, Chiyoda City, Tokyo 101-0021, Japan

 

 

 

بهترین هتل‌های ۷ ستاره دنیا را بشناسید

 

 

دانمارک، لگولند بیلوند

 

 

legoland-denmark

 

 

لگو یکی از سرگرمی‌های محبوب دنیاست که لذت بردن از آن هیچ ربطی به سن و سال نداشته و همه می‌توانند از آن لذت ببرند حتی افراد بزرگسال. به عقیده هر کسی که از بازی با لگوها لذت می‌برد باید برای یک بار هم که شده به لگولند اصلی برود و از دنیای لگویی آن دیدن کند. چیزهای زیادی برای انجام در اینجا وجود دارد که می‌توانند شما را سرگرم و بشاش نگه دارند. بی‌شک با رفتن به این تفرجگاه یکی از بهترین خاطرات‌تان را ثبت خواهید کرد.

آدرس:  Nordmarksvej 9, 7190 Billund, Denmark

 

 

آمریکا، فلوریدا، Universal Orlando

 

 

آمریکا، فلوریدا، Universal Orlando

 

 

برای تمام طرفداران هری پاتر، از آنجایی هیچ کدام از ما هیچ نامه‌ای مبنی بر ورود به هاگوارتز دریافت نکردیم این پروژه فرصتی ایچاد می‌کند تا بتوان در دنیای هری پاتر سیر کرد و برای یک بار هم که شده در دنیای شگفت‌انگیز جادوگری سر کرد. این پارک بسیار معروف و شناخته شده برای برخی از وسیله‌های سواری من جمله ترن هوایی‌ هم هست.
به علاوه قلعه هاگوارتز نیز در دل آن وجود دارد که می‌توانید به آن بروید و دنیای جادوگری را تجربه کنید. خیلی جدی شنل و کلاه بپوشید و چوب جادوگری‌تان را در هوا تکان دهید.

آدرس: 6000 Universal Blvd, Orlando, FL 32819, USA

 

 

والز، تجربه دکتر هو در قلعه Cardiff

 

 

والز، تجربه دکتر هو در قلعه Cardiff

 

 

سریال دکتر هو که در شبکه بی‌بی‌سی تولید و پخش می‌شود پدیده‌ای فرهنگی‌ست که توسط میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا دنبال می‌شود. اگر یکی از طرفداران سرسخت دکتر هو هستید بنابراین با رفتن و بازدید از قلعه کاردیف می‌توانید تجربه‌ای منحصر به فرد از دکتر هو را کسب کنید. این قلعه یکی از بهترین نقاط انگلستان برای بازدید و همچنین برای طرفداران دکتر است. به علاوه شما با رفتن به این قلعه شانس رفتن به داخل تاردیس را هم خواهید داشت گرچه نمی‌توانید در زمان سفر کنید اما همچنان بازدید از این تاردیس فوق‌العاده است.

آدرس: Castle St, Cardiff CF10 3RB, UK

 

 

۶ ماساژ عجیب و غریب در آسیای جنوب شرقی

 

 

تونس، هتل Sidi Driss، محل تولد یک جدای

 

 

تونس، هتل Sidi Driss، محل تولد یک جدای

 

 

ممکن است برخی از مردم با قسمت 7ام جنگ ستارگان هیجان‌زده شوند اما بیشتر طرف‌داران سه‌گانه فیلم اصلی را بیش از هر چیز دیگری دوست دارند. هتل Sidi Driss در جنگ ستارگان اصلی نقطه‌ای بود که Luke Skywalker در آنجا متولد و توسط عمو و عمه خود در سیاره تاتویین بزرگ شد. قطعا رفتن به این هتل برای طرفداران جنگ ستاره معنا و مفهوم خاصی دارد. شکی نیست بازدید از این هتل در لیست مقاصد هر طرفدار پرو پاقرصی خواهد بود.

آدرس: Matmatat-Al-Qadimal, Tunisia

تلفن: +216 75 240 005

 

 

تایلند، بانکوک، The Marvel Experience Thailand

 

 

تایلند، بانکوک، The Marvel Experience Thailand

 

 

اگر از طرف‌داران مارول هستید که به جای دنیاهای جادوگری، سفر در زمان و یا جنگ بین کهکشانی، دوست دارید به جای ابرقهرمانان برای محافظت از زمین بر علیه بیگانگان بجنگید این تم‌پارک یکی از بهترین نقاطی‌یست که می‌توانید به آن بروید. شما در این مرکز تفریحی می‌توانید با انواع تکنولوژی‌های پیشرفته بازی‌های ویدئویی به تیراندازی و مبارزه کنید و در فضایی با طراحی شگفت‌انگیز و سینمایی تفریح کنید.

آدرس: 387 Moo 8 | Bang Kaeo, 10540, Thailand

تلفن: +66 2 024 9900

مطالب مرتبط