۸ تاب بی‌نظیر در دنیا با منظره‌ای زیبا

اکثر ما در بچگی عاشق تاب خوردن بودیم و در بزرگسالی نیز بدمان نمی‌آید گاهی روی تاب‌های بزرگ کودکی‌هایمان را زنده کنیم. اما تاب‌هایی در دنیا هستند که فارق از حس نوستالوژی که دارند، خود جاذبه‌ی یک اقامتگاه یا حتی یک منطقه محسوب می‌شوند. نقاط خاصی از دنیا که می‌توانید رو به منظره‌ای دیدنی تاب بخورید و لحظه‌ای همه چیز را فراموش کرده، غرق در زیبایی‌های آن‌جا شوید. امروز ما به شما ۷ تاب خاص و بی‌نظیر را معرفی می‌کنیم که حتما باید یکی از آن‌ها را در سفرهایتان امتحان کنید.

 

 

 

تاب هیجوروندفورد، نروژ

 

 

تاب هیجوروندفورد، نروژ

 

 

Hjørundfjord نام منطقه‌ای بسیار معروف در نروژ است که یکی از دیدنی‌ترین نقاط این کشور نیز محسوب می‌شود. برای سفر به این منطقه می‌توان از مسیر خشکی رفت، اما محبوب‌ترین راه برای رسیدن به آن‌جا، تورهای کروز سواری بوده که با کروزهای تفریحی کوچک انجام می‌شود. دشت‌اهی سرسبز در بهار و قله‌های پوشیده از برف درتمام طول سال، از دیدنی‌های مهم Hjørundfjord به حساب می‌آیند.
این تاب که در اقامتگاهی تفریحی در قلب این منطقه قرار گرفته، به گواه بسیاری از مجلات گردشگری یا گفته‌های مسافرینی که از آن استفاده کرده‌اند، بهترین تاب در تمام دنیاست. منظره‌ای بی‌نهایت زیبا در جلو دارد و سکوتی که شما غرق در خودش می‌کند.

 

 

 

تاب اوبود، بالی؛ اندونزی

 

 

تاب اوبود، بالی؛ اندونزی

 

 

در تور بالی تاب‌های زیادی پیدا می‌کنید که هر کدام سعی کرده‌اند تا نمایی زیبا از طبیعت دلنشین این جزیره را به شما نشان دهند و اغلب نیز در کنار دریا واقع شده‌اند.
اما این تاب که در اوبود (از پرطرفدارترین بخش‌های گردشگری بالی) کاملا چیزی متفاوت و جذاب بوده. این تاب از دو درخت نارگیل آویزان شده و رو به رودخانه، جنگل‌های گرمسیری و مزارع برنج است. وقتی روی این تاب عقب و جلو می‌روید، تصویری بی‌نهایت زیبا از بالی در ذهنتان نقش می‌بندد که بعید است به راحتی بتوانید در طول زندگی‌تان آن را فراموش کنید.

 

 

مقصد‌های آسیایی که می‌توان همراه بچه‌ها سفر کرد

 

 

تاب سانفرانسیسکو، آمریکا

 

 

تاب سانفرانسیسکو، آمریکا

 

 

این تاب که با نام Kirby Cove شناخته می‌شود، نمایی از پل گلدن گیت سانفرانسیسکو را در مقابل دارد، یکی از مهم‌ترین پل‌های آمریکا که تصاویر آن یکی از نمادهای این کشور محسوب می‌شود. این تاب ارتفاع بسیار خوبی داشته و در شما می‌توانید به جای دیدن مناطق طبیعی، در حال تاب خوردن پل گلدن گیت را ببینید که در میان ابرها و آب قرار گرفته است.

 

 

تاب داتو، اندونزی

 

 

تاب داتو، اندونزی

 

 

این تاب هم شرایطی کاملا متفاوت نسبت به دیگر گزینه‌های لیست ما دارد. تاب داتو در جزایر گیلی واقع شده و یکی از دیدنی‌های مهم اندونزی محسوب می‌شود. تورهای گردشی بسیاری از بالی به مقصد این جزایر برده می‌شود و گردشگران زیادی هستند که یک یاچند شب را در این منطقه می‌گذرانند. این تاب جذاب که در هنگام جزر و مد به زیر آب رفته یا روی ساحل است، رو به یک غروب دیدنی واقع شده و به همین خاطر اسمش را غروب اومباک هم گذاشته‌اند. در طول روز شما می‌توانید روی این وسیله تاب خورده و نمای زیبای کوه و دریا را ببینید ولی چیزی که برای شما فراموش نشدنی خواهد شد، تماشای غروب بی‌نهایت زیبای داتو از روی این تاب است.

 

 

بهترین شهرهای جهان برای سفر تابستانی

 

 

تاب پارک ملی فنوم کولن؛ کامبوج

 

 

تاب پارک ملی فنوم کولن؛ کامبوج

 

 

پارک ملی فنوم کولن در شمال غربی کامبوج واقع شده است، جایی در ۵۰ کیلومتری سیام ریپ. یکی از دیدنی‌های این پارک ملی، آبشار معروف آن است که در کنارش یک تاب بسیار عالی ساخته شده تا شما بتوانید در کنار این زیبایی حیرت آور به تاب خوردن مشغول شوید.
مشکل اساسی در مورد این تاب شلوغ بودن بیش از حد این منطقه است، چیزی که شما درباره‌ی موارد دیگر نمی‌بینید، اما با این حال سوار شدن بر آن، یکی از خاطرات بسیار خوب سفرهایتان خواهد شد.

 

 

تاب هتل Frenchman’s Cove، جاماییکا

 

 

تاب هتل Frenchman’s Cove، جاماییکا

 

 

محیط جنگلی زیبا در کنار یک برکه‌ی دیدنی که از آب دریا در محیطی بی‌نهایت آرام پدید آمده و چند تاب کنار هم که می‌توانید رو به این منظره‌ی زیبا سواری کنید. این تاب‌ها در یک هتل بسیار عالی در این بخش از جاماییکا قرار گرفته‌اند، در جزیره‌ای بسیار ساکت و به دور از جمعیت قالب گردشگران خارجی و در فضایی استثنایی.

 

 

تابی در آخر دنیا، بانوس؛ اکوادور

 

 

تابی در آخر دنیا، بانوس؛ اکوادور

 

 

این تاب در ارتفاع ۲۶۰۰ متری از سطح دریا قرار گرفته و به واسطه قرار گیری در منطقه کاسا دل آربول این اسم را برایش گذاشته‌اند. منطقه‌ای تاریخی اما بسیار زیبا که وقتی روی این تاب سواری می‌کنید می‌توانید کوه زیبا تونگوراهوا را ببینید که با سبزی بی‌نهایت جذابش شما را غرق در خود می‌کند.
اگر به بانوس رفته باشید تنها ۱۵ دقیقه ماشین سواری نیاز است تا به این منطقه برسید و برای سوار شدن به این تاب نیز باید هزینه‌ای ۱ دلاری پرداخت کنید.

 

 

با زیباترین کلیساهای اروپا آشنا شوید

 

 

تاب جزیره لانتا، تایلند

 

 

تاب جزیره لانتا، تایلند

 

 

این تاب در جزیره کوچک مو کو لانتا واقع شده که از بخشی از استان کرابی است و به راحتی در زمان سفر به این جزیره در دسترس شما قرار می‌گیرد. نمونه‌ی کاملی از یک تاب رویایی در جزیره‌ای گرم‌سیری که شما را غرق در زیبایی‌های یک ساحل زیبا، فضایی سبز و منظره‌ی صخره‌های سبز بر آمده از دریا که با تور تایلند تجربه می‌کنید.

مطالب مرتبط