مقاصدی که می‌توانید در غروب زیبایشان قراری عاشقانه داشته باشید

غروب یکی از پدیده‌های طبیعی زیبایی است که خوشبختانه در تمام دنیا هر روز به صورت رایگان و بی‌منت مقابل چشمان تمام موجودات اتفاق می‌افتد. اغلب مردم از تماشای غروب لذت می‌برند و مایلند غروب‌دم اوقات خود را در مقابل آن صرف خوردن غذا و دسرهایی همچون بستنی کنند و یا به فعالیت‌هایی مثل دوچرخه‌سواری و قدم زنی بپردازند.
ما در این مقاله سعی کردیم نقاط متنوعی از سراسر دنیا را برای زیباترین غروب آفتاب و موقعیتی برای گردش و قراری متفاوت معرفی کنیم.

 

 

تانزانیا؛ سرنگتی

 

 

serengeti-sunset

 

 

سرنگتی یکی از زیباترین بخش‌های تانزانیاست که نه فقط برای غروب آفتابش بلکه برای زیبایی‌های محیطی و تنوع حیواناتی که شاید فقط در تلویزیون دیده‌اید شهرت دارد. با تورهای گردشی و سافاری‌های دشت و جنگل‌گردی به داخل طبیعت بکر آن بروید و تجربه‌ای متفاوت در کنار شریک زندگی‌تان به دست بیاورید.
حتی اگر خوش شانس باشید می‌توانید منظره‌ای از فیل‌ها و زرافه‌ها را در پس‌زمینه زیبای غروب خورشید ببنید.

 

 

هلند؛ آمستردام، کانال‌های آمستردام

 

 

هلند، آمستردام، کانال‌های آمستردام

 

 

 

آمستردام خود حتی بدون در نظر گرفتن غروب آفتابش هم مقصدی غیرقابل چشم‌پوشی است چه برسد به این که بخواهیم در مورد آفتابش صحبت کنیم. در واقع این شهر با حدود ۴۰۰ پلی که دارد فرصت‌های فراوانی را برای تماشای غروب خورشید به شما می‌دهد. رنگ‌های متنوع صورتی تا نارنجی با انعکاسی زیبا بر روی سطح آب و سایه پل‌ها منظره‌ای بی‌نهایت رمانتیک ایجاد می‌کنند که حتی عکاسان حرفه‌ای نیز در صدد شکار آن هستند. به شما توصیه می‌کنیم به هتل ۴ ستاره  Zoku Amsterdam بروید که درست در کنار کانال‌ها واقع شده است.

 

 

فستیوال‌های آسیایی را بشناسید و در آنها شرکت کنید

 

 

ایسلند؛ گروندارفجوردور

 

 

ایسلند، گروندارفجوردور

 

 

ایسلند یکی از کشورهای سردسیر دنیاست که با داشتن میدان‌های گدازه به طرز شگفت‌انگیزی توانسته یخ و آتش را در کنار یکدیگر قرار دهد. آیا از چنین کشوری نباید انتظار شگفتی‌های بیشتری را داشت؟ گروندارفجوردور نیز از شهرهای کوچک ایسلندی است که بین یک رشته کوه و یک میدان گدازه قرار گرفته و زیباترین غروب‌های خورشید را به خودش می‌بیند.
در یکی از هتل‌های شهر اقامت کنید و عصری دل‌انگیز و دو نفری را در کنار یکدیگر تجربه کنید. به نظر ما هتل فرامنس می‌تواند انتخابی مناسب باشد.

 

 

هند؛ تاج محل

 

 

هند، تاج محل

 

 

احتمالا شما نیز مانند اکثر مردم وقتی اسم تاج محل را در تور هند می‌شنوید به یاد تصاویر آن با آسمانی صاف و آبی و حجم گردشگران بازدیدکننده می‌افتید. البته که در زیبایی این بنای تاریخی در افقی آبی هیچ شکی وجود ندارد اما وقتی غروب که از راه برسد فقط باید دوربین خود را حاضر کنید.
هنگام غروب آن آسمان آبی رنگی که می‌شناختید به پهنه‌ای یک دست صورتی نارنجی تبدیل می‌شود که باید در آن عکسی دونفره و عاشقانه را به ثبت رساند.

 

 

اسپانیا؛ بارسلونا

 

 

اسپانیا، بارسلونا

 

 

اگر در بارسلونا هستید و یا قصد سفر به این شهر را دارید، با رفتن به تپه ال کارمل شانس دیدن یکی از زیباترین غروب‌های سراسر اروپا را خواهید داشت. شما می‌توانید طول روز را در شهر شلوغ و نقاط دیدنی‌اش سپری کرده و بعد برای استراحت و دوری از سر و صدای آن به این تپه بیایید و یکی از زیباترین غروب‌های عمرتان را تماشاکنید.

 

 

آفریقا، کویر صحرا

 

 

آفریقا، کویر صحرا

 

 

صحرا به عنوان بزرگ‌ترین بیابان بدون برف دنیا شناخته می‌شود که فضای وسیع و گسترده برای رفتن به سافاری، برپایی چادر، پیاده‌روی و تماشای غروب آفتاب دارد. اما اگر فکر می‌کنید غروب صحرا به تنهایی شما را راضی نمی‌کند حتما به کالیپائو صحرا بروید که تلاقی صحرا و اقیانوس را به شکلی معجزه‌آسا در مقابل شما به نمایش می‌گذارد.

 

 

جشنواره‌های خانوادگی سراسر دنیا برای سفری جذاب همراه کودکان

 

 

ایتالیا، پوگلیا

 

 

ایتالیا، پوگلیا

 

 

می‌خواهیم شما را به حاشیه دریای مدیترانه دعوت کنیم. به شهر زیبای پوگلیا در ایتالیا که با داشتن موهبت‌های طبیعی مثل سواحل کم بازدید و بکر، صخره‌های سنگی، و ویلاهای عجیب و غریب جایی بی‌نظیر برای تماشای غروبی زیبا شمرده می‌شود. هر بازدیدکننده‌ای که پیش از شما به این شهر سفر کرده باشد گفته‌های ما را تصدیق خواهد کرد.

 

 

مالدیو

 

 

مالدیو

 

 

جزیره مالدیو که در اقیانوس هند قرار دارد را همه به خوبی می‌شناسیم. بخش بسیار زیبایی از خشکی که مخصوصا رویای زوج‌های جوان را به خود اختصاص می‌دهد. فکر نکنید زیبایی‌های این جزیره در آب‌های کریستالی و تفریحات طبیعی دیگرش خلاصه می‌شود. وقتی غروب به شدت دیدنی‌اش از راه برسد شما کاملا ساحل و دریا را فراموش کرده و محو منظره روبرویتان خواهید شد.

 

 

کامبوج، معبد آنگکور

 

 

کامبوج، معبد آنگکور

 

 

ما در مقالات مختلف بارها به معرفی این معبد پرداخته‌ایم. فرقی نمی‌کند چه زمانی برای بازدید از این مجموعه معبد باستانی بروید چون در هر وضعیتی که باشد کاملا چشمگیر و ستودنی است. اما وقتی که غروب در پشت آن قایم می‌شود و انوار نارنجی‌اش از اطراف آن به بیرون می‌تابد از هر لحظه‌ای چشمگیرتر به نظر می‌رسد.

مطالب مرتبط