جذاب‌ترین گردش‌های دریایی در سراسر دنیا

گردش‌های آبی از آن تفریحاتی هستند که بسیاری از مسافران آن‌ها را جدی نمی‌گیرند. با این حال این سفرهای هیجان‌انگیز می‌توانند تنوع بی‌نظیری داشته، ساعات مفرحی را برایتان رقم بزنند. حالا سوال اینجاست که کدام گردش آبی آنقدر جذاب است که بتواند در لیستی که تمام شهرهای دنیا را در بر می‌گیرد، جزو بهترین‌ها باشد.

 

 

با خانه‌های قایقی در رودخانه کرالا، هند

 

 

با خانه‌های قایقی در رودخانه کرالا، هند

 

 

هزارتوی رودخانه‌ی کرالا، جایی بی‌نهایت دیدنی است که می‌توان با قایق‌های معمولی نیز برای ساعت‌ها در آن به گشت‌زنی پرداخت. با این حال قایق‌های معروفی در آب‌های این منطقه شناورند که در دنیا زبانزدند. قایق‌هایی که همچون یک هتل لوکس، اقامتگاهی لاکچری برای مسافرانش هستند و به آرامی در رودخانه حرکت می‌کنند. در تور هند هر چند روز که بخواهید می‌توانید این قایق‌ها را کرایه کنید و در آب بمانید. همه چیز برایتان همچون یک هتل لوکس خواهد بود.

 

 

قایق سواری لا به لای هزاران جزیره فیلیپین

 

 

قایق سواری لا به لای هزاران جزیره فیلیپین

 

 

فیلیپین بیش از ۷ هزار جزیره دارد که چندین و چند مورد آن‌ها، سرزمین‌های گردشگرپذیر و معروف هستند. یکی از تفریحات بسیار جذاب و مورد علاقه گردشگران در این جزایر، قایق سواری بر روی کایاک یا قایق‌های بزرگ‌تر و گشت‌ زدن میان طبیعت زیبای آن‌ها است. آنقدر تنوع این گردش‌ها بالا است که واقعا نمی‌شد از یکی نام برد و باید به طور کلی فیلیپین را در یکی از بالاترین جایگاه‌ها قرار می‌‌دادیم.

 

 

گران‌ترین شهرهای جهان برای گردشگران

 

 

کاوش در تاریخ باستان، رودخانه نیل، مصر

 

 

کاوش در تاریخ باستان، رودخانه نیل، مصر

 

 

تماشای تاریخی که برای هزاران سال در این منطقه شکل گرفته و بخشی از تاریخ تمدن بشر است، یکی از بهترین گردش‌های آبی در تمام دنیا محسوب می‌شود. در این سفر که به وسیله کشتی‌ها و قایق‌های مختلف انجام می‌گیرد، شما در یکی از زیباترین رودهای دنیا به پیش خواهید رفت و در کنار آن می‌توانید بخش‌های از ویرانه‌های باستانی منطقه را نیز تماشا کنید.

 

 

جزیره گردی در کرواسی

 

 

جزیره گردی در کرواسی

 

 

تنها مالزی یا تایلند نیست که جزایر کوچک زیادی دارد و شما می‌توانید برای دیدنشان با قایق به این سو و آن سوی دریا بروید. کرواسی خرده جزیره‌های بسیاری دارد که بعضی از آن‌ها خالی از سکنه بوده و تورهای گردشی زیادی همراه با قایق برای دیدن آن‌ها شکل می‌گیرد. پارک‌های ملی، جزایر با شکل‌ها و پوشش‌های گیاهی مختلف و آثار باستانی متعدد از زمان قرون وسطا در این گردش‌ها وجود دارند که جذابیت سفر شما را دو چندان می‌کنند.

 

 

بهترین گردش‌ها بر فراز آسمان آسیا با بالن

 

 

دیدن شفق قطبی در نروژ

 

 

norway

 

 

اگر با سرما مشکل نداشته باشید، می‌توانید در میان یخ‌‌های قطبی، شبی بی‌نظیر را سپری کنید. آن‌هایی که با کشتی‌های مخصوص، زحمت سفر به بخش قطبی نروژ را به جان می‌خرند، می‌توانند به تماشای شفق قطبی بنشینند. یکی از زیباترین پدیده‌های طبیعی که دیدن آن، خاطره‌ای فراموش نشدنی برای تمام زندگی‌تان خواهد بود.

 

 

گردش با کشتی‌های بادبانی در تایلند

 

 

گردش با کشتی‌های بادبانی در تایلند

 

 

در تور تایلند می‌بینید که کشتی‌های چوبی نه تنها برای همیشه از یاد نرفته‌اند، بلکه آن‌ها را به شکلی جدید بازسازی کرده و در آب‌های تایلند راه انداخته‌اند تا بتوانید سوار بر آن‌ها تجربه‌ای متفاوت از دریانوردی به سبک و سیاق قدیمی داشته باشید. البته همه چیز در این سفر به شکل دوران دزدان دریایی بر نمی‌گردد، موسیقی جشن و تفریح درون آب بخشی از این گردش هیجان انگیز است و شما در طول سفر می‌توانید زیبایی‌های باور نکردنی جزایر زیبای تایلند را نیز از نزدیک ببینید.

 

 

معرفی بهترین مقاصد آسیایی برای خرید ارزان

 

 

بازدید از حیات وحش کم‌نظیر جزیره گالاپاگوس در اکوادور

 

 

بازدید از حیات وحش کم‌نظیر جزیره گالاپاگوس در اکوادور

 

 

دلیل بزرگی وجود دارد که گالاگاگوس، یکی از ویژه‌ترین جزایر منطقه آمریکای جنوبی برای گردش آبی است. حیات وحش متفاوت و بسیار دیدنی این جزیره باعث شده تا کسانی که به آن سفر می‌کنند، با چیزی بسیار خاص‌تر از مقاصد معمولی مواجه شوند. گردشی که به آن‌ها اجازه می‌دهد هنگام شنا لاکپست‌های دریایی را از نزدیک ببینند، شیرهای دریایی را در ساحل ملاقات کنند و حتی پنگوئن‌های ویژه‌ی این منطقه را به تماشا بنشینند.

 

 

آمازون گردی در پرو

 

 

آمازون گردی در پرو

 

 

هیچ رودخانه‌ای نمی‌تواند جلوی عظمت آمازون حرفی برای گفتن داشته باشد. جایی که شگفتی‌های طبیعی و جانوری، ورای هر منطقه‌ای در جهان است و شما می‌توانید از طریق کشتی‌های خاصی که شما را از مرز پرو وارد آب می‌کند، به دیدن این زیبایی تمام نشدنی بروید.

 

 

سفر به ویرانه‌های رها شده با افسانه‌های عجیب

 

 

سفر دریایی به قطب جنوب

 

 

سفر دریایی به قطب جنوب

 

 

این سفر، گردش یک روزه نیست و چندین روز به طول می‌انجامد. کشتی‌های بزرگی که شما را به دیدن قطب جنوب می‌برند، چشم‌های شما را به دریچه‌ای متفاوت از زیبایی‌ها باز می‌کنند. به جایی که شبیه به هیچ بخشی از زمین نیست. سرزمین یخ و سرما، مملو از موجودات خاص و زیباست و شما در این سفر، چه در آب و چه در خشکی، جلوه‌های متفاوتی از این زیبایی را خواهید دید.

 

 

 

 

 

پارو زدن تا جزیره یاساوا، فیجی

 

 

پارو زدن تا جزیره یاساوا، فیجی

 

 

و در آخر بد نیست از فیجی و جزایر یاساوا بگوییم. جزایری که به واسطه وقایع آتش فشانی به وجود آمده‌اند و هر کدام از آن‌ها که وسعت کمی دارند، زیبایی منحصر به فردی را در خود نگه داشته‌اند. گردش‌های آبی برای شما کایاک‌هایی را آماده می‌کنند تا خودتان بتوانید میان این جزیره‌ها رفت و آ‌مد کنید.

مطالب مرتبط