معرفی بهترین مقاصد آسیایی برای خرید ارزان

هر کس با ایده‌ای خاص برای سفر آماده می‌شود. بعضی‌ها دوست دارند به نقاطی بروند که از جذابیت‌های طبیعی بهره‌مند باشند، بعضی شهرهای مدرن و شلوغ را می‌پسندند و بعضی نیز می‌خواهند برای خرید به سفر بروند. همین‌ها است که تعیین می‌کند، کدامین مقصد، بهترین گزینه برای تعطیلات شماست. بسیاری دوست دارند هم شهری زیبا را ببینند و هم اینکه به خرید مشغول شوند. برای چنین کسانی، دیدار از کاپادوکیای ترکیه با تمام زیبایی‌هایش مناسب نیست، چون جایی برای خرید ندارد، اما استانبول هر دوی این ویژگی‌ها را دارد.

لیست امروز ما بر همین اساس شکل گرفته است، شهرهایی که هم در آسیا وجود دارند که هم بی‌نهایت زیبا و جذابند و هم اینکه مراکز خرید و بازارهای بسیار خوبی دارند.

 

 

هنگ کنگ

 

 

هنگ کنگ

 

 

هنگ کنگ نمونه‌ی شهری است که از هر نظر برای سفر مناسب بوده و به همین خاطر جمعیت زیادی نیز آن را به عنوان اولین انتخابشان برای تعطیلات بر می‌گزینند. هنگ‌ کنگ هم شهری مدرن و امروزی است و هم این که از زیبایی‌های طبیعی بهره می‌برد. مراکز تفریحی بسیار زیادی دارد و در کنار آن‌ها، چندین مورد از بهترین مراکز خرید و بازارهای آسیا و دنیا را میزبانی می‌کند. در این شهر هم می‌توانید گردش و تفریح کنید و هم اینکه در مراکز خرید لوکس تا بازارهای شبانه با اجناس ارزان، به خرید بپردازید.

 

 

شانگهای

 

 

شانگهای

 

 

دومین شهر گردشگری در تور چین در لیست امروزمان، مثالی دیگر از مقصدی ایده‌آل برای سفر است. شانگهای شهری زیبا و در عین حال بسیار مدرن است که انواع پارک‌های تفریحی از جمله دیزنی لند را در خود دارد. اما اگر اهل خرید باشید، این شهر به غیر از مراکز خرید بزرگ که تعدادشان بسیار زیاد است، خیابان‌های تجاری معروفی همچون نانجینگ دارد و در کنار همه‌ی این‌ها، چندین بازار را نیز برای ارائه در نقاط مختلف شهر میزبانی می‌کند.

 

 

نقاط رویایی که در دنیای واقعی هم وجود دارند

 

 

استانبول

 

 

istanbul

 

 

تور استانبول سفر به یکی از زیباترین شهرهای دنیا است. محلی بسیار زیبا که از منظر نقاط طبیعی، مکانی بسیار جذاب محسوب شده و از نظر مکان‌های تاریخی نیز، چندین ابنیه معروف را در خود جای داده است. همه‌ی این موارد در کنار فرصت‌های بی‌شمار خرید، استانبول را به یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری دنیا بدل کرده است. این شهر چندین و چند مرکز خرید دارد که در رده‌های قیمتی متفاوت جای می‌گیرند و در کنارشان بازارهای زیادی هستند که یکی از آن‌ها بازار بزرگ استانبول نام دارد. یکی از بزرگ‌ترین بازارهای جهان که هر چیزی که فکر کنید در آن به فروش می‌رسد.

 

 

یوکوهاما، ژاپن

 

 

یوکوهاما، ژاپن

 

 

همه می‌دانیم که توکیو برای خرید، مسلما بهتر از یوکوهاما است. پایتخت ژاپن زیبایی‌های خاص خودش را دارد و مسلما برای سفر جایی فوق‌العاده به حساب می‌آید. با این حال ما باید یوکوهاما را در این لیست ارجع‌تر بدانیم، چون زیبایی‌های طبیعی این شهر شما را جادو می‌کند. در کنار این زیبایی‌ها، مراکز تفریحی متعددی در یوکوهاما وجود دارد و مراکز خرید نیز بخش جدایی‌ناپذیر سیستم مدرن این شهر است. اگر اهل مد روز باشید، برندهای معتبر جهانی را خواهید دید که در کنار برندهای ژاپنی، اجناس خود را به فروش می‌رسانند. اگر هم اهل قطعات و لوازم الکترونیکی باشید، به بهشتی وارد شده‌اید که در تنوع مثلا ندارد.

 

 

با عظیم‌ترین مجسمه‌های بودا در دنیا آشنا شوید

 

 

سنگاپور

 

 

سنگاپور

 

 

اگر تنها قرار بود شهرهای مناسب برای خرید را لیست کنیم، احتمالا سنگاپور بالاتر از دیگر شهرهای لیست می‌آمد. جایی بسیار دیدنی با فرهنگی جذاب که حالا به یکی از قطب‌های گردشگری در آسیا تبدیل شده است. سنگاپور را با آسمان‌خراش‌هایش می‌شناسند و محله‌های متنوعی که هر کدام رنگ و بویی متفاوت دارند. این شهر هم چندین پارک تفریحی و مراکز مهم گردشگری دارد و در کنار آن‌ها، برج‌های بزرگش منزلگاه چندین مرکز خرید معروف در آسیا هستند. سنگاپور برای آن‌هایی که اهل خرید لوکس هستند واقعا عالی به حساب می‌آید اما هستند جاهایی همچون خیابان حاجی لِین، که بر خلاف انتظارتان، شما را با ارائه اجناس عالی شگفت زده می‌کنند.

 

 

بانکوک

 

 

بانکوک

 

 

نمی‌شود حرف از خرید زد و چیزی از تور تایلند و بخصوص شهر بانکوک نگفت. شهری زیبا با فرصت‌های تفریحی بی‌شمار که از جمله مهم‌ترین مراکز گردشگری تایلند، آسیا و جهان است. بانکوک نه تنها چندین مرکز خرید لوکس، مراکز خرید همگانی و بازارهای متعدد روزانه، شبانه و آخر هفته‌ای دارد، بلکه در این شهر شما می‌توانید بازارهایی را بیابید که بر روی آب و شناور برگزار می‌شوند. در هر گوشه‌ی پایتخت تایلند، فرصتی برای تفریح و خرید خواهید داشت و بستر تمام این‌ها، شهری زیبا و استثنایی با معابد زیبا است.

مطالب مرتبط