بهترین فرودگاه‌ها برای سفر در سال ۲۰۱۹

چه پروازی طولانی داشته باشید و چه کوتاه، به هرحال عبور از فرودگاه همیشه داستانی جدی و کابوس مانند است. زیرا در هر اول شما باید از بازرسی عبور کنید و بعد از سالن ترانزیت، و تا رسیدن به هواپیما مجبور هستید جمعیت و سر و صدای زیادی را تحمل کنید. خبر خوب برای مسافران وسواسی و کم‌تحمل این که با انتخاب بهترین فرودگاه‌های سال ۲۰۱۸ حالا شما می‌توانید سفری راحت در سال جدید را تجربه کنید.

 

 

سنگاپور؛ فرودگاه چانگی

 

 

سنگاپور، فرودگاه چانگی

 

 

سنگاپور برای ۶ سال متوالی برنده جایزه Skytrax برای بهترین فرودگاه جهان را به دست بیاورد. این کشور تلاش کرده تا با ایجاد بهترین پایانه هوایی ممکن و خدماتی عالی گل سرسبد آسیا باشد.
با بیش از ۵ هزار پرواز در هفته از ۲۰۰ کشور مختلف دنیا، فرودگاه چانگی یک مرکز کلیدی برای ارتباطات در سراسر جهان و همچنین دروازه‌ای زیبا رو به شگفتی‌های این منطقه است. این فرودگاه از سمت مخاطبین Conde Nast نیز به عنوان بهترین فرودگاه دنیا انتخاب شده است.
این فرودگاه همچون شهرک دارای سالن‌های غذاخوری متعدد و همچنین مراکز خرید عالی و نهایی است. اما یکی از ویژگی‌های متمایزکننده چانگی، باغ گل آفتابگردان آن است. شما می‌توانید انواعی از گل‌های آفتابگردان را که بر روی سقف فرودگاه به نمایش در آمده است را ببینید. وجود یک باغ پروانه‌ای، استخر شنا و آبشار در محیط داخلی فرودگاه از آن به تنهایی مقصدی برای سفر کردن می‌سازد.

 

 

کره جنوبی؛ سئول، فرودگاه بین‌المللی اینچئون

 

 

کره جنوبی؛ سئول، فرودگاه بین‌المللی اینچئون

 

 

اینچئون در رتبه دوم رای‌گیری Skytrax قرار داشته و شلوغ‌ترین فرودگاه در کره جنوبی است. به علاوه این فرودگاه توانسته جایگاه سوم در Conde Nast را نیز از آن خودش کند. شاید تصورش را هم نکنید که در این فرودگاه شما به یک زمین اسکیت، خدمات اسپا و خیابان فرهنگی شامل طیفی از مغازه‌ها و غذاهای بومی دسترسی داشته باشید. به علاوه این فرودگاه برای داشتن پرسنلی عالی نیز از شهرت و محبوبیت زیادی برخوردار است.

 

 

برترین فستیوال‌های بهاره در قاره‌ی آسیا

 

 

ژاپن؛ توکیو، فرودگاه هاندا

 

 

ژاپن؛ توکیو، فرودگاه هاندا

 

 

فرودگاه توکیو هاندا در نظرسنجی Skytrax به عنوان "تمیزترین فرودگاه جهان" نامگذاری شد و در رتبه سوم بهترین فرودگاه هم قرار گرفت. هاندا با میزبانی از ۸۶ میلیون مسافر در سال سومین فرودگاه شلوغ آسیا و چهارمی در جهان است. سالن‌های مختلف برای خطوط هوایی، طیفی از غذاخوری‌های مختلف برای مسافران گرسنه، یک رستوران ۶ طبقه‌ای، مرکز خرید و یک عرشه تماشا و در نهایت کافه‌ای روباز از جمله امکانات رفاهی و عالی این فرودگاه به جز خدمات اصلی آن است.

 

 

آلمان؛ مونیخ، فرودگاه مونیخ

 

 

آلمان؛ مونیخ، فرودگاه مونیخ

 

 

به عنوان قطب لوفتانزا، فرودگاه مونیخ (MUC)  یک دروازه کلیدی به مرکز اروپا است، اما در حقیقت آنقدر امکانات رفاهی خوبی در خود جای داده که می‌توان مدتی را در آن سپری کرد. شاید باورتان نشود اما در طول سال، فرودگاه میزبان طیف وسیعی از رویدادهای فصلی شامل اسکی روی یخ زمستانی، بازارهای کریسمس و البته Oktoberfest است.
در نظرسنجی سال ۲۰۱۸ فرودگاه مونیخ رتبه ۶ام در Skytrax و رتبه 5ام در Conde Nast را از آن خودش کرد. این فرودگاه میزبان بیش از ۱۵۰ فروشگاه و ۵۰ رستوران است. فرودگاه مونیخ به عنوان بهترین فرودگاه اروپا از شلوغی شهرکی مسکونی برخوردار است نه تنها فرودگاهی پرهرج و مرج. در نهایت وجود هتل هیلتون در محل فرودگاه از این پایانه هوایی، فرودگاهی همه چیز تمام ساخته است.

 

 

نقاط رویایی که در دنیای واقعی هم وجود دارند

 

 

دبی؛ فرودگاه بین‌المللی دبی

 

 

دبی؛ فرودگاه بین‌المللی دبی

 

 

این فرودگاه نه تنها بزرگ‌ترین پایانه هوایی امارات عربی‌ست بلکه بزرگ‌ترین مرکز خرید بدون عوارض گمرکی دنیا را نیز در خود جای داده است. در این فرودگاه دو باغ فضای آزاد، اسپا، سالن بدن‌سازی و همچنین استخر شنا نیز گنجاده شده است. امکانات و وسعت بالای فرودگاه، از آن شلوغ‌ترین ترمینال هوایی دنیا را ساخته است.
هنوز کار توسعه این فرودگاه به پایان نرسیده و انتظار می‌رود تا در آینده باندهای فرود بیشتر و سالن کنفرانس نیز به مجموعه اضافه گردد. فردوگاه دبی ربته دوم Conde Nast و رتبه سوم در Travel+Leisure را از آن خودش کرد. با تور دبی حتما اینجا را می بینید.

 

 

انگلستان؛ لندن، فرودگاه هترو

 

 

heathrow

 

 

به خاطر اهمیت بالای مسافرت‌های بین‌المللی در منطقه فرودگاه هترو لندن تبدیل به یکی از مهم‌ترین فرودگاه‌های جهان شده است. این فرودگاه رتبه ۸ام در Skytrax و رتبه ۹ام در Conde Nast را به دست آورد. این فرودگاه با بیشترین تعداد مسافر، به عنوان شلوغ‌ترین فرودگاه اروپا شناخته می‌شود.
شما می‌توانید مقدار زیادی از مارک‌های لوکس مانند Fortnum & Mason، Thomas Pink و Burberry را در فروشگاه‌های این پایانه هوایی پیدا کنید. پایانه ۲ این فرودگاه نیز توانسته جایزه "بهترین ترمینال فرودگاه" Skytrax را از آن خودش کند. به علاوه Sofitel که به این فرودگاه متصل است هم در سال ۲۰۱۸ رتبه ۵ جهان را به دست آورد.

مطالب مرتبط