ارزان‌ترین سواحل دنیا برای یک سفر خانوادگی

تابستان و بهار که شود تقریبا هر خانواده‌ای دوست دارد اوقات خود را همراه دلبندان در سواحل و در محیط‌های آزاد و فرح‌بخش بگذراند. گرچه چنین فعالیتی با وجود هتل‌های گران‌ قیمت و لوکس در اطراف سواحل، هزینه‌های مازاد برای خانواده در بر خواهد داشت. مخصوصا این که بهترین سواحل دنیا میزبان بهترین اقامتگاه‌ها و تفریحات آبی و ساحلی نیز هستند. طی تحقیقات انجام گرفته بر روی نقاط ساحلی، ارزان‌ترین شهرهای ساحلی دنیا برای تفریحات خانوادگی جمع‌آوری شدند که به اختصار تعدادی از آن‌ها را در این پست معرفی خواهیم کرد.

 

 

تایلند، آئو نانگ

 

 

تایلند، آئو نانگ

 

 

جنوب شرقی آسیا مملو از سواحل تاثیرگذار و زیبا است که می‌توانید در بین آن‌ها ارزان‌ترین‌ها را در تور تایلند شناسایی کنید. برای نمونه چند مقصد چشمگیر در حاشیه ساحل آندامان تایلند وجود دارد، شهر آئو نانگ که دارای جنگل‌های سر سبز و پر جنب و جوش، صخره‌های ناهموار پوشیده از گیاهان و محیطی دل‌انگیز است یکی از مراکز اصلی منطقه کرابی بر شمرده می‌شود. شما از طریق یک جاده اصلی به دسته بزرگی از مغازه‌ها، کافه‌ها، اقامتگاه‌های اطراف، و ماسه‌های سفید و درخشان ساحل دسترسی خواهید داشت. خوشبختانه حمل و نقل عمومی مثل اتوبوس، کرایه ماشین، تاکسی موتور سیکلت و قایق در این منطقه ارزان بوده و طی یک اقامت خانوادگیِ چند نفره با تور تایلند نوروز 97  می‌توانید اقامتگاهی بین ۲ تا ۱۱ دلار برای هر شب پیدا کنید.

 

 

جمهوری دومینیکن، کابارت

 

 

جمهوری دومینیکن، کابارت

 

 

در میان آب‌های گسترده دریای کارائیب و جنگل‌های وسیع و سر سبز محلی، شهر کابارت یکی از مقاصد ساحلی برای تعطیلات خانوادگی خواهد بود. شما می‌توانید در این سواحل به همراه خانواده خود به گشت و گذار، شنا و آفتاب گرفتن بپردازید. پارک ملی حیات وحش ال کوچو که پایین جاده قرار گرفته با ورودی کمتر از ۲ دلار، یکی از مناطق هیجان‌انگیز برای یک گردش خانوادگی محسوب می‌شود. این شهر که تا نیمه‌های شب از جنب و جوش گردشگران بیدار است اقامتگاه‌ها و هتل‌هایی با هزینه کمتر از ۴۰ دلار برای هر روز را در دسترس دارد. البته هزینه تاکسی نسبت به مسافت متغیر خواهد بود اما با وجود این شما می‌توانید تفریحات ساحلی رایگان زیادی را تجربه کرده و از امکانات اطراف با کمترین قیمت استفاده کنید.

 

 

لهستان، اوستاکا

 

 

اوستاکا

 

 

آیا تا به حال به تعطیلات خانوادگی در سواحل لهستان فکر کرده‌اید؟ این کشور دارای ۲۷۵ مایل خط ساحلی در حاشیه دریای بالتیک بوده، و شما می‌توانید سواحل واقعا درخشانی را اطراف شهری مثل اوستاکا پیدا کنید. اوستاکا یکی از بهترین مقاصد گردشگری لهستان دو ساحل بزرگ را عرضه می‌کند. برای همراهی با جمعیت ساحلی به غربی بروید و در کنار دریاچه قرن ۱۹امی قدم بزنید. شما می‌توانید در این شهر اقامتگاهی با هزینه ۲۶ دلار در روز کرایه کنید و از تفریحات ساحلی مانند شنا، آفتاب گرفتن، و قایق‌سواری لذت ببرید. این ساحل خانوادگی محلی مناسب برای کودکان و شنای کم‌عمق در دریا محسوب می‌شود.

 

 

استرالیا، یامبا

 

 

یامبا

 

 

این شهر دنج که در حاشیه اقیانوس در نیو ساوت ولز واقع شده، بهشت گردشگران محسوب می‌شود. شما می‌توانید در این بخش گسترده ساحلی به موج سواری، ماهیگیری و شنا پرداخته و بدون هزینه‌ای از آن‌ها بهره ببرید. بزرگ‌ترین هزینه شما تهیه بلیط خواهد بود، اما در باقی بخش‌ها مثل محل اقامت و خورد و خوراک با کمترین هزینه در دسترس قرار دارند. در طی مسیر پیاده‌روی شما با کافه‌های جذاب، یک فانوس تاریخی و بازار محصولات کشاورزی روبرو خواهید شد. شما می‌توانید اقامتگاهی با شبی ۲۰ دلار پیدا کرده و برخی از غذاخوری‌های مقرون به صرفه‌ی غذاهای گیاهی و دریایی نیز بیابید.

 

 

کامبوج، کوه رانگ

 

 

کوه رانگ

 

 

در ساحل سیهانوکویل که در کامبوج و در جزیره کوه رانگ واقع شده، تکه‌ای از بهشت روی زمین در دسترس شما قرار گرفته است. در خلیج ساراسن می‌توانید رستوران‌های ارزان، بارها و اقامتگاه‌های خوبی را در ساحل ماسه‌ای و جذابش پیدا کنید. اگر به دنبال ساحلی خلوت هستید که اوقاتی را در آرامش با خانواده بگذرانید و نگران بازی کردن بچه‌ها در ازدحام جمعیت نباشید، می‌توانید از چندین ساحل موجود در اطراف روستاها  استفاده کرده و همچنین اقامتگاه‌هایی مثل خانه‌های روستایی را با شبی ۲۰ دلار کرایه کنید. همچنین هزینه حمل و نقل عمومی نیز بسیار مقرون به صرفه است.

 

 

یونان، پِریسا

 

 

پریسا

 

 

ساختمان‌های سفید پریسا در تمام تپه‌های مشرف به ساحل ماسه‌ای واقع در جزیره سانتورینی گسترده شده است که با تور یونان حتما از این جزیره‌ دیدن کنید. یک بخش صخره‌ای گسترده، مسیر چشمگیری از کنار ساحل تا خرابه‌های باستانی ترا در کوه پریسا را فراهم می‌آورد. شما می‌توانید مکان‌های زیادی مثل هتل‌ها و ویلاها را کمترین بودجه برای خانواده خود با شبی حدود ۳۰ دلار و کمتر کرایه کنید. سیستم حمل و نقل مقرون به صرفه در این منطقه برای اتوبوس در هر بار سوارشدن ۲ دلار خواهد بود. این منطقه ساحلی با داشتن دامنه کوه‌های وسیع و زیبا برای نوجوانان بسیار جذاب و هیجان‌انگیز خواهد بود.

 

 

مالزی، لنکاوی

 

 

مالزی، لنکاوی

 

 

یکی از زیباترین مناطق آسیایی در تور مالزی، جزیره لنکاوی است . این منطقه با داشتن خانه‌های زیبا، ساحل طلایی و درخشان، یک پارک دریایی و همچنین جنگل‌های زیبا و چشم‌نواز یکی از بهترین مقاصد ساحلی برای گروه‌های مختلف خانوادگی و دوستانه شناخته می‌شود. شما می‌توانید به جای اقامت در ویلاهای لاکچری، در خانه‌های روستایی و یا سوییت‌ها اقامت کنید. تفریحاتی مثل شنا، آفتاب گرفتن و قایق سواری از جمله فعالیت‌های برجسته و ارزان این منطقه بر شمرده می‌‌شود. شما می‌توانید غذاهای مقرون به صرفه‌ای مثل کیک ماهی، ماهی کبابی، کباب‌های ترکی و مدیترانه‌ای را در این منطقه سرو کنید. لنکاوی یکی از بهترین مناطق دنیا برای تمام بودجه‌ها و سنین مختلف بوده و همه می‌توانند از اقامت در این خطه ساحلی در تور مالزی توروز 97 لذت ببرند.

 

مطالب مرتبط